شارژ حساب Paypal

شارژ حساب Paypal

توسط : تیم محتوا
2,656

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین سرویس های ارائه خدمات پرداخت آنلاین، پی پال PayPal می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این سرویس و شارژ حساب Paypal خود، در خصوص پرداخت آنلاین سفارشات خود و یا انتقال وجوه ارزی اقدام نمایند. این را نیز لازم است متذکر شویم که شرکت پی پال، در راستای ایجاد بالاترین سطح امنیت در حساب ها و پرداخت های آنلاین، قوانین و ضوابط سخت گیرانه ای را تعیین نموده و اجرا می کند.

می توان گفت پی پال، در فروشگاه های اینترنتی، درگاهی میان فروشنده و خریدار است. این شرکت آمریکایی، امروزه در بسیاری از فروشگاه های آنلاین در دنیا حضور داشته و به عنوان درگاه پرداخت در این نوع از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

شاید سهولت استفاده از حساب پی پال باعث محبوبیت آن شده است. شما خواهید توانست با ثبت ایمیل حساب paypal خود، تراکنش مورد نظر خود را انجام دهید. برای آن که بتوانید پرداخت های خود را با این سیستم انجام دهید، لازم است که حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

پیشنهاد مطالعهخرید با PayPal از وب سایت ها

شرکت پی پال در حوزه تجارت الکترونیکی فعالیت کرده و پرداخت و انتقال وجوه را به صورت لحظه ای انجام می دهد. به عبارتی می توان گفت، سامانه paypal توانسته است به خوبی جایگزینی مناسب، نسبت به روش های سنتی انتقال وجه باشد. پرداخت الکترونیک پی پال امروزه در تمامی دنیا انجام شده و دارای اعتبار است.

شارژ حساب پی پال

انواع کارمزد پی پال 

لازم است بدانید که برای نقل و انتقال وجه در paypal، کارمزد دریافت می شود که هنگام دریافت وجه توسط گیرنده ، کسر می گردد. میزان این کارمزد به طور میانگین بین سه تا پنج درصد خواهد بود که مقدار آن به عوامل متفاوتی بستگی خواهد داشت. 

اما هنگام محاسبه کارمزد، آن را به دو بخش دسته بندی می کنند که شامل کارمزد ثابت و متغیر بوده و نهایتا کارمزد دریافتی از مجموع این دو به دست خواهد آمد. در خصوص کارمزد متغیر، متناسب با سابقه اکانت paypal هر دو طرف و کشوری که در آن حضور دارند، محاسبه می شود. 

لازم به ذکر است که سابقه اکانت فرستنده و گیرنده، نیز مطابق با حجم تراکنش هایی است که در گذشته دریافت شده و یا ارسال گردیده است. بدین ترتیب پرداخت آنلاین پی پال، میانگینی از تراکنش های ماه های پیشین را در نظر گرفته و کارمزد متغیر را مطابق با این میانگین منظور می نماید.

کارمزد در شارژ حساب پی پال:

در زمان شارژ حساب پی پال، به طور معمول میزان کارمزد ثابت را 0.30 دلار در نظر می گیرند که این مبلغ از حساب گیرنده دریافت خواهد شد. اگر ارزهای دیگری مانند یورو مطرح باشد، کارمزد متفاوت خواهد بود. این درحالی است که محاسبه کارمزد متغیر، به شکل درصد خواهد بود که بین 2.9% تا 4.4% نوسان خواهد داشت.

شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال بدون کارمزد

این نکته را باید متذکر شویم که ارسال پول به صورت family and friends برای دوستان و خانواده در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا کارمزدی نخواهد داشت. این درحالی است که انتقال وجه از طریق حساب پی پال یا حساب متصل به آن باشد. در صورتی که از کارت اعتباری استفاده شود، مشمول کارمزد خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهبرای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

در خصوص دیگر کشورها، استفاده از این سرویس کارمزد خواهد داشت. به عنوان مثال برای کشورهای استراليا يا لهستان، یک درصد تراکنش، برای کشور آلمان دو درصد و کشور ژاپن سه دهم درصد منظور می شود. د رخصوص دیگر کشورها کارمزد پنج دهم درصد از تراکنش می باشد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید، که اگر بخواهید پولی را از کشوری ارسال کنید و یا دریافت نمایید که دارای شرایط فوق نباشد، کارمزد محاسبه خواهد شد.

شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال در 20پیمنت 

از نکات دیگری که لازم است در این جا متذکر شویم آن است که در صورتی که اکانت پی پال را به تازگی ایجاد کرده و وجوهی که دریافت می شود، مقادیر بالایی باشد، در پی پال به حالت Pending  در می آید. این مدت زمان که حساب به شکلی معلق در می آید به طور معمول بیست و یک روز خواهد بود.
برای آن که بتوانید شارژ حساب پی پال خود را در زمانی کوتاه و مطمئن انجام دهید، می توانید به 20پیمنت مراجعه کرده و با کمک کارشناسان با تجربه این سایت، حساب خود را به شکل دلار و یا یورو شارژ نمایید. 

انتقال پول از طریق ایمیل در پی پال 

جالب است بدانید، شرکت paypal نخستین شرکتی بوده است که انتقال پول را بدون شماره حساب و کارت، از روش ایمیل ممکن کرده است. از همین روست که هنگام ارسال ارز برای افراد حقیقی یا حقوقی در خارج از کشور، لازم است که حساب پی پال گیرنده که همان ایمیل اکانت paypal وی می باشد را داشته باشید. 

با دریافت ایمیل اکانت پی پال، می توانید به حساب دریافت کننده، مبلغ ارزی را که مدنظر دارید ارسال نمایید. 

شارژ حساب پی پال

روش های ارسال پول با پی پال 

برای ارسال پول با پرداخت آنلاین پی پال از دو روش می توان استفاده نمود.

1-در صورتی که بخواهید کالا یا خدماتی را از سایت های فروشگاهی اینترنتی خرید کنید، در این حالت دریافت کننده وجه می بایست بین سه تا پنج درصد را به صورت کارمزد پرداخت نمایید که به طور معمول از حساب دریافت کننده کسر خواهد شد. 
2-در صورتی که ارسال پول به شکل هدیه برای دوستان و خانواده باشد، مطابق با آنچه پیش از این شرح داده شد، کارمزدها متناسب با کشوری که درآن حضور دارید محاسبه خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

چگونه شارژ حساب پی پال خود را انجام دهید ؟

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دارای حساب پی پال هستند و می خواهید از سایت فروشگاهی خارجی با حساب خود خریدی آنلاین داشته باشید، می توانید به آسانی شارژ حساب پی پال خود را انجام داده و سفارش خود را خرید نمایید. اما اگر برای شارژ حساب paypal خود نیاز به یاری دارید، می توانید با کارشناسان خبره 20پیمنت تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید. همچنین 20پیمنت در جهت شارژ اکانت  paypal شما تجربه و تخصص کافی را داشته و می تواند در زمانی کوتاه با نرخی مناسب، حساب شما را با ارزهای دلار و یورو شارژ نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد