کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

توسط : تیم محتوا
16,924

در ابتدای سال دوهزار سایت کلیکی Inboxdollars شروع به فعالیت نمود. این سایت یکی از زیر مجموعه های سایت Prodege است. همکاری های خوبی بین دو مجموعه صورت می گیرد به طوری که صاحبان کسب و کار برای استفاده از خدمات سایت Prodege، با آن وارد قرارداد شده و تقاضای آن ها از طریق فریلنسرهایی که درسایت Inboxdollars فعالیت می کنند، تامین می گردد. برای اطلاع از کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

این نکته را باید اشاره کرد که این دو سایت به صورت جداگانه و در بستری متفاوت مشغول به فعالیت بوده و در جهت سهولت بیشتر صاحبان کسب و کار و فریلنسرها ارتباط کاری مناسبی بین دو سایت ایجاد شده است. فعالیت های انجام شده در سایت Inboxdollars به سه دسته کلی تقسیم شده است که می توانید از طریق آن ها در این سایت درآمد دلاری کسب نمایید. 

کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

انواع فعالیت در سایت Inboxdollars

این دسته بندی ها شامل بازی گیم ، تماشای ویدئو و نظر سنجی می باشد که با تنوع بسیار زیادی نیز همراه است. شاید جالب باشد بدانید که می توانید تنها با شرکت در بخش نظرسنجی، درآمدی حدود پنج دلار را دریافت کنید. البته زمانی می توانید درخواست برداشت از حساب را داشته باشید که درآمد شما بیش از سی دلار شود. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

برای دریافت درآمد خود می توانید از پرداخت آنلاین پی پال استفاده کرده و در 20پیمنت آن را به ریال تبدیل نمایید. برای این کار لازم است که با کارشناسان 20پیمنت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شاید بتوان گفت که انواع متفاوتی در سایت های کلیکی وجود دارد که برخی از آن ها با در نظر گرفتن هدفی خاص فعالیت کرده و به شکلی تخصصی کار می کنند. بعضی از این سایت های کلیکی جهت افزایش عملکرد موتور جستجو فعالیت کرده و گروهی نیز جهت دیده شدن بیشتر ویدئوهای خود و برخی دیگر به دنبال ازدیاد رنکینگ بازی ، گروهی برای بهینه سازی سایت و یا هوش مصنوعی و نهایتا گروهی دنبال داده های نظرسنجی می باشند. 

کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

بخش نظرسنجی در سایت Inboxdollars

در این جا به بررسی سایت کلیکی Inboxdollars پرداخته می شود و روش کسب درآمد دلاری در این سایت ارائه خواهد شد. در قسمت نظرسنجی سایت کلیکی، لازم است که به سوالات متفاوتی که در نظرسنجی مطرح شده است، پاسخ داده و به صاحبان کسب و کار و شرکت هایی که نظرسنجی را ایجاد کرده اند، کمک نمایید تا بتوانند کالا و محصول خود را رشد دهند. یا آن که بتوانند به خوبی علاقه ، نیاز و تقاضای مشتریان آینده خود را بیابند. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

در این حوزه در بخش نظرسنجی، تنوع زیادی را شاهد هستید. مواردی مانند پوشاک و مد، مواد خوراکی ، خرید خودرو، ورزش و کالاهای ورزشی، وسایل سفری، لوازم خانگی و یا ساخت و ساز همگی در این بخش قابل مشاهده هستند. برای آن که بتوانید در این بخش فعالیت نمایید، لازم است مراحل ذیل را انجام دهید. 

کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

روش استفاده از سایت Inboxdollars

گام اول : جهت استفاده از سایت Inboxdollars ، لازم است که از فیلتر شکن استفاده نمایید. با آی پی ایران نمی توانید در این سایت فعالیت کنید. پس از روشن کردن فیلترشکن به سایت Inboxdollars وارد شده و ثبت نام ابتدایی خود را به انجام برسانید.

گام دوم : هنگامی که ثبت نام اولیه خود را انجام دادید، ایمیلی را دریافت خواهید کرد که تاییدیه ثبت نام خواهد بود و لازم است آن را تایید نمایید.

گام سوم : پیشنهاد می شود از اپلیکیشن Inboxdollars برای فعالیت خود استفاده نمایید. می توانید این اپ را از اپ استور یا گوگل پلی برداشته و بر روی موبایل خود نصب نمایید.

گام چهارم : به این نکته توجه داشته باشید که سایت Inboxdollars به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که اطمینان حاصل کند تمامی شرکت کنندگان، به طور کامل و واقعی اقدام به پاسخ گویی سوالات نظرسنجی خواهند کرد و نخوانده آن ها را پاسخ نمی دهند. 

درصورتی که ثابت شود که سوالات بدون آن که خوانده شوند، پاسخ داده شده اند، از سایت بیرون رانده شده و پولی به شما پرداخت نخواهد شد. همواره به یاد داشته باشید که پاسخ هایی که می دهید، سنجیده شده و در صورتی که به تعداد زیادی از سوالات نظرسنجی ، با سرعتی بیش از حد استاندارد، پاسخ دهید، این احتمال وجود دارد که آن ها را بدون آنکه خوانده باشید، انتخاب کردید.

از سویی دیگر، برخی از سوالات به صورت مجدد در نظرسنجی با نگارشی متفاوت آورده می شوند که اختلاف پاسخ در دو سوال، نشان از عدم توجه کاربر بوده و یا بدون خواندن سوال، آنرا انتخاب کرده است.

گام پنجم : پیش از این نیز در خصوص تعرفه در نظرسنجی ها صحبت به میان آمد. تفاوت در قیمت آن ها بین 25/. تا پنج دلار است. در صورتی که فعالیت خوبی در سایت Inboxdollars داشته باشید و سقف درآمد به سی دلار برسد، می توانید برداشت از حساب خود را به صورت کسب درآمد دلاری داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

گام ششم : هنگامی که توانستید به کسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars برسید، برای نقد نمودن درآمد دلاری خود از این سایت، لازم است که حساب ارزی را معرفی کنید. در صورتی که حساب پی پال ندارید می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و در این خصوص و تبدیل درآمد ارزی خود به ریال از کارشناسان این سایت یاری دریافت کنید.

به طور کلی یکی از مسائلی که در کسب و کارهایی با درآمد دلاری وجود دارد، این است که نقد کردن درآمدها و یا نحوه ثبت نام دچار مسائلی خاص است. برای نقدکردن درآمدهای دلاری، بایستی با مجموعه ای همکاری نمایید که دارای اعتبارهای لازم بوده و خوش نام باشد. 

20پیمنت می تواند پشتیبان خوبی در این خصوص بوده و با توجه به تخصص و تجربه ای که کارشناسان آن در این حوزه دارند، می توانید با خیالی آسوده در خصوص فعالیت خود در سایت های کلیکی مانند Inboxdollars فعالیت داشته و پولسازی کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر برای پرسشنامه ها سایت inboxdollar وی پی ان رو تشخیص میده و خطا میزنه آیا راه کاری وجود داره که مشکل رو برطرف کنم؟

avatar

سلام آقا هادی عزیز، بسته به نوع اینترنت متفاوت می باشد. از vps شاید امکان پذیر باشد ولی ما تست نکردیم. باتشکر