روش انتقال پی پال به صورت friends and family

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

توسط : تیم محتوا
3,099

در این مقاله به آموزش روش انتقال پی پال به صورت friends and family پرداخته شده است. ما می توانیم با استفاده از تلفن همراه یا رایانه رومیزی خود، به دوستان و اعضای خانواده، از طریق PayPal پول ارسال کنیم. برای ارسال پول از طریق PayPal، مطمئن شوید که یک حساب بانکی، کارت اعتباری از قبل به حساب خود متصل کرده اید.

PayPal یکی از محبوب ترین راه ها برای ارسال پول به دوستان و اعضای خانواده و همچنین فروشندگان از طریق برنامه تلفن همراه یا وب سایت خود است. 

اگر برای دوستان و اعضای خانواده خود پول می فرستید، مجبور نیستید هزینه ای بپردازید. همه آنچه شما نیاز دارید آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری PayPal دوست شما و یک حساب بانکی متصل یا کارت اعتباری است.

پیشنهاد مطالعهشارژ حساب Paypal

در اینجا همه مواردی است که باید در مورد PayPal و نقل و انتقالات خانوادگی و دوستان بدانید، را آورده ایم. ضمن آن که توجه داشته باشید، موارد زیر مربوط به حساب های شخصی PayPal است. اگر حساب تجاری PayPal دارید، این شرایط را شامل نمی شود.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

گزینه دوستان و خانواده PayPal چیست؟

وقتی می خواهید از طریق حساب شخصی PayPal خود، پول ارسال یا درخواست کنید، می توانید گزینه پرداخت «دوستان و خانواده» یا پرداخت «کالاها و خدمات» را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از PayPal Friends and Family

پرداخت دوستان و خانواده اغلب برای بازپرداخت پول به یک دوست، تحویل پول به اعضای خانواده در خارج از کشور یا ارسال کارت هدیه دیجیتال استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعهخرید با PayPal از وب سایت ها

چگونه می توان از گزینه دوستان و خانواده PayPal استفاده کرد؟

برای ارسال پول با استفاده از دوستان و خانواده PayPal ، هم شما و هم گیرنده باید یک حساب PayPal داشته باشید.

ارسال پول با دوستان و خانواده PayPal طی چند مرحله ذیل می باشد :

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

1. به سایت رسمی https://www.paypal.com بروید و روی ورود کلیک کنید.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

2. وارد حساب PayPal خود شوید. اگر قبلاً حساب کاربری دارید، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید و سپس روی ورود کلیک کنید.
اگر تازه وارد PayPal شده اید، قبل از اینکه بتوانید پول را به صورت آنلاین ارسال کنید، باید یک حساب ایجاد کنید و یک روش پرداخت اضافه کنید. برای ایجاد حساب خود روی ثبت نام کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. 

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

3. بر روی تب Send & Request کلیک کنید.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

4- گزینه پرداخت را انتخاب کنید. گزینه ای که انتخاب می کنید نحوه پردازش پرداخت و نحوه اعمال هزینه ها را تعیین می کند.
اگر چیزی را از شخصی خریداری کرده اید و می خواهید پرداختی را داشته باشید، روی پرداخت کالا و خدمات کلیک کنید. این روش پرداخت شامل هزینه ای برای محافظت از خرید PayPal است.
اگر می خواهید برای شخصی در ایالات متحده پول ارسال کنید، روی ارسال به دوستان و خانواده در ایالات متحده کلیک کنید. این گزینه رایگان است.
برای ارسال پول به شخصی در کشور دیگر ، روی ارسال به دوستان و خانواده در سطح بین المللی کلیک کنید. این گزینه نیاز به استفاده از سرویس شخص ثالثی به نام Xoom دارد.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

5- در بخش Send money ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه گیرنده را وارد کنید و روی Next کلیک کنید.
قبل از ارسال پول، تأیید کنید که آدرس ایمیل یا شماره تلفن صحیح است و به طور تصادفی آن را برای شخص اشتباهی نفرستید.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

6. مقدار را وارد کرده و ادامه را کلیک کنید. واحد پول محل شما باید از قبل از فهرست کشویی انتخاب شود. اگر نادرست است، اکنون ارز صحیح را انتخاب کنید. هر چیزی که در قسمت افزودن یادداشت تایپ کنید برای گیرنده ارسال می شود.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

7. جزئیات پرداخت خود را مرور کنید. این صفحه خلاصه ای از پرداختی را که می خواهید انجام دهید، نمایش می دهد. قبل از ارسال پرداخت، تمام جزئیات را مرور کنید.
اگر روش پرداخت انتخاب شده روشی نیست که می خواهید استفاده کنید، روی تغییر روش پرداخت کلیک کنید، گزینه دیگری را انتخاب کنید یا وارد کنید و سپس برای تأیید روی بعدی کلیک کنید.

روش انتقال پی پال به صورت friends and family

8. روی Send Payments Now کلیک کنید. دریافت کننده بلافاصله از پرداخت شما مطلع می شود.
اگر گیرنده حساب PayPal نداشته باشد، از وی خواسته می شود یک حساب ایجاد کند.

گزینه دوستان و خانواده پی پال 

هزینه استفاده از این گزینه چقدر است؟ با انتخاب گزینه دوستان و خانواده PayPal ، می تواند برای هر کسی در ایالات متحده به صورت رایگان از حساب بانکی یا PayPal شما، انجام شود.

اگر در حال ارسال پول بین المللی هستید، ممکن است هزینه معامله ای معادل 5٪ از مبلغ ارسال شده (حداکثر 4.99 دلار آمریکا) از شما دریافت شود.

پیشنهاد مطالعهبرای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

وقتی با کارت نقدی یا اعتباری پرداخت می کنید، هم برای معاملات داخلی و هم برای معاملات بین المللی، هزینه پردازش از شما دریافت می شود. در حال حاضر، نرخ 2.9٪ + هزینه ثابت است. 

چگونه می توانم از گزینه PayPal Friends and family استفاده کنم؟

وارد حساب PayPal خود شوید.

روی گزینه ‘Send & Request Click کلیک کنید.

گزینه پرداخت را انتخاب کنید. Friends دوستان و خانواده PayPal 

در بخش ارسال پول ، یک شماره تلفن ، ایمیل یا نام مخاطب وارد کنید.

در صورت درخواست ، ارسال به یک دوست select را انتخاب کنید.

مبلغ پرداخت را وارد کنید. می توانید یک یادداشت به دوست خود اضافه کنید.

جزئیات پرداخت خود را مرور کنید و سپس روی ارسال پرداخت اکنون کلیک کنید.

دوستان و خانواده پی پال در مقابل کالاها و خدمات

این مورد هنگام ارسال پول یا کارت هدیه به دوست یا یکی از اعضای خانواده استفاده می شود. قبل از اتمام پرداخت، می توانید هزینه را پرداخت کنید یا آن را به گیرنده منتقل کنید تا تحت پوشش محافظت خرید PayPal قرار گیرد.

پرداخت هزینه کالاها یا خدمات

این مورد هنگام خرید کالایی یا خدماتی از شخصی استفاده می شود. هنگام خرید، فروشنده برای دریافت پول شما هزینه کمی پرداخت می کند. پرداخت شما به طور خودکار تحت پوشش سیاست حمایت پی پال قرار می گیرد.

همچنین می توانید برای هر کس در ایالات متحده به صورت رایگان پرداخت شخصی ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که کل هزینه را با استفاده از حساب بانکی خود پرداخت می کنید. پرداخت هایی که با کارت نقدی یا کارت اعتباری انجام می شود، هزینه کمی دارد.

پیشنهاد مطالعهانواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

توجه : در حال حاضر PayPal قادر به پرداخت شخصی به هند یا از هند نیست.

آیا پی پال برای ارسال پول به دوستان یا خانواده در خارج از ایالات متحده ، هزینه می گیرد ؟

اگر در ایالات متحده صاحب حساب PayPal هستید، می خواهید با یک حساب PayPal در کشوری غیر از ایالات متحده برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود پول ارسال کنید، PayPal از شما هزینه می گیرد .

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد