کسب درآمد ارزی از سایت twine

کسب درآمد ارزی از سایت twine

توسط : تیم محتوا
1,656

سایت Twine یک فضای مناسب و بازار کار آزاد برای همه فریلنسرهای خلاق در حوزه دیجیتال است. نوازندگان، طراحان، توسعه دهندگان، انیماتورها، هنرمندان، تصویرگران و ... می توانند به خوبی کسب درآمد ارزی از سایت twine داشته باشند. فریلنسرهای خلاق می توانند در هر مهارتی که هستند، به درستی در این سایت فعالیت کرده و درآمدزایی کنند.

دارای هر شغلی که هستید، بعنوان فریلنسر، می توانید وارد سایت شده و تنها با پاسخ گویی چند سوال کوتاه، نمونه کاری خود را ارسال نمایید. بدین ترتیب نمونه کارهای شما، برای مشتریان به نمایش گذاشته شده و می توانید در پروژه های موجود همکاری نمایید.

در سایت twine برنامه ریزی قوی و در عین حال انعطاف پذیر نیروی کار انجام شده است و به شما امکان می دهد در هر جای دنیا خدمات ارائه دهید و یا فریلنسرهای داخلی یا از راه دور را استخدام کنید. با این سایت می توانید به آسانی درآمد ارزی کسب کرده و به مهارت ها و ارتباطات خود بیافزایید.

کسب درآمد ارزی از سایت twine

فریلنسرها در سایت twine

شاید شما به دنبال یک مترجم فریلنسر هستید، می توانید از میان فریلنسرهای سایت twine متناسب با موضوع خود، بهترین ها را انتخاب نمایید. برای این کار، لازم است که نگاهی به نمونه کارهای آنها بیندازید. سپس از میان آن ها انتخاب کرده و ایشان را دعوت به کار خود کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

ممکن است شما به عنوان فریلنسر و مطابق با علاقه مندی خود، در این سایت ثبت نام کنید. مشتریان نیز می توانند، مستقیما از طریق دکمه استخدام من در نمونه کارها، شما را استخدام کنند. در صورتی که شرایط از سوی دو طرف پذیرفته شود و بتوانید در خصوص کل پروژه ، نرخ روزانه یا ساعتی، و محصولات قابل ارائه موافقت کنید، استخدام توسط مشتری انجام می شود. نکته قابل ذکر آن که برای مجموع پروژه های ثابت، پرداخت ودیعه الزامی است. این مبالغ به حساب ارزی فریلنسر واریز خواهد شد. 

موافقت با شرایط همکاری فریلنسر و مشتری

شما به عنوان یک فریلنسر، می توانید در مورد کار بحث کنید و هزینه کل پروژه یا نرخ روز خود را نهایی کنید. اگر موافق باشید، مشتری شما را می پذیرد و وقت آن است که دیگر دست به کار شوید. در این مرحله لازم است که پیش نویس ها و پرونده ها را در بسترtwine ارسال کرده و تمامی ارتباطات در این محیط انجام گیرد. پس از تحویل کامل کار به مشتریان، پرداخت نیز از طریق twine انجام شده و درآمد ارزی شما از این سایت آغاز خواهد شد. برای آن که درآمد ارزی خود را نقد نمایید، می توانید به سایت 20پیمنت مراجعه کرده و از کارشناسان این سایت یاری بگیرید. 

مشتریان می توانند، کسب و کار و سفارش خود را به راحتی ردیابی کنند. لازم است که همه اطلاعات را در یک مکان نگه داری کرده و با خریدار خود گفتگو نمایید. پرونده ها را بارگذاری کرده و با خیال راحت پرداخت ها را از طریق Twine انجام دهند. مشتریان می توانند برای پرداخت هزینه پروژه انجام شده، پس از تایید کار و تحویل آن، اقدام نمایند.

ارسال محصول آماده شده برای خریدار در سایت twine

با استفاده از Twine پیش نویس یا پرونده های پروژه نهایی خود را برای خریدار خود ارسال کنید. Twine پرونده های پروژه نهایی را به صورت خصوصی نگه می دارد تا زمانی که مشتری پرداخت نهایی را برای شما ارسال کند. با این کار از شما محافظت می کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

هنگامی که هزینه پروژه را به فریلنسر پرداخت کردید، می توانید پرونده های تکمیل شده خود را بارگیری کرده و کار تمام شود یا به استخدام فریلنسر برای کسب و کارخود به صورت مداوم ادامه دهید. این مهم است که می توانید سفارش کسب و کار خود را به صورت رایگان ارسال کنید و تنها در صورت پیدا کردن یک فریلنسر متخصص و عالی و تحویل سفارش خود، هزینه را پرداخت کنید.

دریافت هزینه پروژه توسط فریلنسر 

پس از اتمام پروژه، مبلغ پرداختی مشتری برای شما بعنوان فریلنسر آن پروژه، ارسال خواهد شد. یا اگر با نرخ روز یا ساعتی استخدام شده اید، برای دریافت حقوق هفتگی، یک جدول زمانی را می توانید تکمیل کنید.

شما می توانید به عنوان فریلنسر، برای تمامی کسب و کارها، مطابق با مهارت خود آرم ، فیلم ، ساخت وب ، کمپین های تبلیغاتی ، موسیقی و موارد دیگر را ایجاد کنید و بدین ترتیب درآمد ارزی بسیار خوبی را با استفاده از محیط بسیار مناسب  twine خواهید داشت. 

در این سایت نمونه کارهای شما در اختیار مشتریان بسیاری در تمامی دنیا قرار خواهد گرفت و در صورتی که مهارت ویژه و با کیفیتی داشته باشید، به خوبی دیده خواهید شد. 

کسب درآمد ارزی از سایت twine

روش ارسال سفارش کار به سایت twine

برای سهولت تصمیم گیری در خصوص انتخاب فریلنسر، در نمونه کارها جستجو کنید. همه فریلنسرهای Twine نمونه کارهایی دارند تا سریعتر بتوانید فردی مناسب را با نیازهای خود پیدا کنند. توجه داشته باشید که بستر Twine سریع تر، مقرون به صرفه تر و در سطح کیفیت بالاتری نیروی کار ماهر را در اختیار شما خواهد گذاشت. ضمن آن که پشتیبانی این سایت در هر لحظه برای پاسخ گویی به فریلنسرها و مشتریان آماده خواهد بود. برای ارسال سفارش خود مراحل ذیل را طی کنید.

1- سفارش شغلی خود را ارسال کنید.
2- درسایت مطابق با نوع کار خود فریلنسر مناسبی را بیابید.
3- در مورد کار با این فریلنسرها بحث کنید.
4-در خصوص قیمت گذاری به توافق برسید.
5-ارسال سفارش بصورت رایگان است.
6-پس از دریافت سفارش کار خود، آنرا پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت هامبل باندل Humble Bundle

شما می توانید بدون هزینه اولیه، فقط سفارش کاری خود را ارسال کنید و فریلنسرهای سایت twine با شما تماس می گیرند. هزینه پروژه تنها پس از اتمام دریافت می شود. تا زمانی که فریلنسر شروع به کار نکرده است، هیچ هزینه ای پرداخت نکنید.

استفاده از سایت twien برای شرکت های بزرگ 

اگر ماهانه سفارش کار زیادی داشته و برای فریلنسرها هزینه می کنید، باید به Twine Enterprise مراجعه کنید. در این قسمت برای شما شرایط اختصاصی ایجاد می شود که در مورد نیازهای شرکت، هزینه آن و کمک به انجام سریعتر پروژه ها، مشاوره تخصصی می دهد.

نرخ کارمزد با این شرایط 5٪ پایین تر است و برای مقیاس کارهای بزرگ طراحی شده است، بنابراین می توانید برای پروژه های بزرگ چندین فریلنسر استخدام کنید.

هزینه سفارشات در سایت twine چگونه است ؟ 

هزینه هر شغل بسته به نوع فریلنسر مورد نیاز شما یا مشخصات پروژه متفاوت خواهد بود.

پرداخت هزینه پروژه به چه روشی است ؟ 

برای پرداخت هزینه ها می توانید از کارت های اعتباری ارزی یا پرداخت آنلاین پی پال استفاده کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Videohive سایت خرید موشن گرافیک

نرخ های معمول برای فریلنسرها چقدر است؟

بسته به سطح مهارتی که نیاز دارید، نرخ ها متفاوت خواهد بود. این یک لیست قطعی نیست اما در اینجا محدوده هایی از مهارت های ابتدایی تا تخصصی وجود دارد که می توانید برای یک روز کار، حدودا هشت ساعت، انتظار داشته باشید:

1-طراح گرافیک : 150-750 دلار
2-توسعه دهنده وب : 200-1000 دلار
3-توسعه دهنده وب : 200-1000 دلار
4-طراح  : UX 200 -1000 دلار
5-فیلمبردار : 200-1000 دلار
6-انیماتور : 150-1000 دلار
7-بازاریاب دیجیتال : 150-750 دلار
8-تصویرگر : 150-1000 دلار
9-نویسنده تبلیغات : 150-750 دلار
10-تهیه کننده موسیقی : 150-500 دلار
11-مهندس میکس : 150-500 دلار

کسب درآمد ارزی از سایت twine

با نرخ روز یا ساعتی می توان یک فریلنسر استخدام کرد ؟

بله، باید قبلاً این نرخ را با فریلنسر موافقت کنید. اگر محدودیت هفتگی در ساعات کار آنها داشته باشید، می توانید آن را تنظیم کنید. پس از تکمیل یک جدول زمانی، که نحوه و زمان بندی کار را تأیید می کنید، به صورت هفتگی به شما صورتحساب داده می شود. 

آیا باید از قبل هزینه ای پرداخت شود ؟

برای محصول Twine هزینه پیش پرداخت وجود ندارد  و ارسال کار هزینه ای ندارد. هنگامی که یک فریلنسر را برای کار قبول می کنید، یک ودیعه توافق شده با آنها را پرداخت می کنید که درصدی از کل پروژه است.

چه مدت برای استخدام فریلنسر زمان نیاز است ؟

برای پروژه های معروف مانند آرم ، طراحی گرافیک ساده و تولید موسیقی ، انتظار می رود که فریلنسرها ظرف 24 ساعت آماده شوند. برای مهارت های دیگر با تقاضای بیشتر ، مانند توسعه دهندگان یا طراحان UX ، ممکن است بیش از 24 ساعت طول بکشد تا فریلنسرها با شما تماس بگیرند. اگر نیاز فوری دارید ، Twine Enterprise راهی عالی برای صرفه جویی در وقت است.

اگر پروژه به نتیجه نرسد چه می شود ؟

هنگامی که پروژه این به نتیجه نرسد، در صورتی که فریلنسر شما کار را شروع نکرده است، ما کل مبلغ واریز را پس می دهیم. اگر فریلنسر پروژه را به اتمام رسانده و مشخصات کاری را که توافق کرده اید برآورده کرده است ، انتظار داریم کل مبلغ را پرداخت کنید. اگر این پروژه تا حدی به اتمام رسیده است، ما به شما پیشنهاد می دهیم كه بسته به میزان كاری كه انجام داده اند، درمورد میزان پرداخت با فریلنسر خود به توافق برسید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، تیم Twine برای کمک در این خصوص وارد خواهند شد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Liveplan مدیریت مالی و پروژه

شرایط پرداخت سپرده یا ودیعه به فریلنسر چگونه است ؟

وقتی موافقت کردید که با یک فریلنسر کار کنید و آنها را استخدام کنید، باید سپرده از قبل توافق شده را که 50 یا 80٪ از کل پروژه است، پرداخت کنید. twine این ودیعه را نگه می دارد و فقط پس از اتمام کار و تأیید کار، آن را به همراه مبلغ پرداخت نهایی به فریلنسر پرداخت می کند.

کسب درآمد ارزی از سایت twine

درباره twine 

Twine بستری است که به شرکت ها کمک می کند از شبکه 250،000 نفری آن در زمینه خلاقیت، دیجیتال و بازاریابی ، فریلنسرهای با کیفیت را استخدام کنند.

از سویی دیگر شرکت ها برای توسعه تجارت خود به فریلنسر نیاز دارند. این سایت با تطبیق معیارهای زیادی از جمله تجربه، شیوه و سبک کار، بهترین فریلنسر ها را برای یک شغل انتخاب می کند. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت ها می شود، در حالی که نتیجه کیفیت را تضمین می کند.

در سال 2020 ، چهل درصد از نیروهای کار به صورت مستقل کار و فریلنسر فعالیت می کنند و تا اواسط سال 2030 ، 30٪ از مشاغل به دلیل هوش مصنوعی به صورت خودکار انجام می شوند. بودجه شرکت به مشاغل تحقیق، خلاقیت، استراتژی و بازاریابی منتقل می شود. از آنجا که اکثر مشاغل از نظر جغرافیایی محدود نیستند، تعداد بیشتری از نیروی کار برای تأمین این تقاضای جدید مستقل هستند.

باید یک تغییر بزرگ در نیروی کار ایجاد شود. این یکی از بزرگ ترین چالش های این عصر از زمانه است. از سویی دیگر یکی از بزرگ ترین فرصت ها نیز می باشد. شاید بتوان گفت راه حل، تحول در روشی است كه شركت ها با پذیرش جهانی شدن نیروی كار و كار از راه دور، از فریلنسرها استقبال كنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد