معرفی سایت acloudguru

معرفی سایت acloudguru

توسط : تیم محتوا
1,306

می توانید در سایت acloudguru مهارت های لازم برای پیشبرد حرفه خود بیاموزید و گواهینامه دریافت کنید. به مهارت های فنآوری مدرن تسلط پیدا کنید و حرفه خود را ارتقا دهید. ممکن است تازه کار بوده یا یک حرفه ای با تجربه باشید. تمامی کسانی که در سایت ACG آموزش دیده اند، معتقد هستند که فراگیری عملی توانسته است به مشاغل آنها کمک نماید.

شما می توانید در این سایت با مدرسان مجرب، انگیزه خود و مهارتتان را افزایش داده و در دوره ها و تست های این سایت شرکت کنید. بسیاری از کسانی که در سایت ACG فعالیت می کنند، برای مشتریان تجاری خود در طی شش ماه نتایج مناسبی را ایجاد کرده اند.

در این سایت آموزشی ، اکنون حدود چهار هزار سازمان در حال آموزش بوده و کسب و کارهای زیادی در سطوح مختلف برای ارزیابی و کسب مهارت در این سایت حضور دارند.

معرفی سایت acloudguru

درباره A Cloud Guru 

این سایت به بیش از 2.2 میلیون مهندس و بیش از 4000 شرکت تجاری کمک کرده است که مهارت های فنآوری مدرن را ایجاد کنند. در سایت ACG از اصول ثابت شده یادگیری برای ایجاد یک تجربه ارزشمند و متناسب با تمام سطوح مهارت استفاده می شود.

A Cloud Guru تازه ترین دوره ها و کارگاه های آموزشی را همراه با ابزارهای جامع و توسط مدرسان ارائه می دهد. می توانید حین انجام کار، مهارت های جدیدی را نیز بیاموزید. تجربه نشان داده است که آموزش حین کار می تواند در کسب مهارت بیشتر موثر باشد.

می توانید اولین تلاش خود را انجام دهید. برای امتحانات آزمایشی که جهت ارزیابی می باشد، آماده شوید. و توانمندی های شخصی خود را در مورد پیشرفت و بهبود مهارتتان بسنجید. در این سایت می توانید مهارت های جدید را سریعتر بیاموزید. 

کتابخانه جامع یادگیری در سایت ACG

با صدها دوره و هزاران فضای آزمایشی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید در شغل خود سریع تر ماهر شوید. همچنین این سایت آموزش کامل و صدور گواهینامه در دوره های  فنی را برای خدمات وب آمازون، Microsoft Azure ، Google Cloud Platform و موارد دیگر ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت twine

خدمات وب آمازون : سایت ACG  شریک مشاور AWS  بوده و بیش از دو میلیون مهندس در AWS را آموزش داده است.

Microsoft Azure :  متخصصان مایکروسافت Azure دوره های مناسبی را برای کاربران مبتدی و پیشرفته ارائه می دهند.

Google Cloud Platform : با دوره ها و آزمایشات تخصصی در ACG،  بر Google Cloud Platform تسلط پیدا می کنید.

معرفی سایت acloudguru

یک رویکرد عملی برای توسعه مهارت 

این مهم است که بدانید فیلم های نقاشی Binging Bob Ross شما را به عنوان یک نقاش ماهر مطرح نخواهد کرد. بهترین راه برای یادگیری یک مهارت، انجام آن کار است. به همین دلیل کتابخانه یادگیری سایت ACG مملو از فناوری نوین عملی است. رویکرد تجربی و منحصر به فرد سایت ACG  به شما این امکان را می دهد با خیال راحت آزمایش کنید و مهارت ها را سریعتر توسعه دهند. 

بسیاری از کاربران ACG، آزمایشگاه های عملی و تعاملی، کیفیت محتوای آموزش و سبک آموزش مربیان را به عنوان سه جنبه برتر این پلتفرم ارزیابی می کنند. به دلیل آن که شما می توانید تجربه حقیقی در محیط های واقعی را بدست آورید. ACG به شما فضاهای ایمنی می دهد تا مهارت های خود را افزایش دهید، 

بهره گیری از ACG برای کسب و کار

آموزش عملی و بدون خطر را در مقیاسی آسان تر در سایت ACG انجام دهید.. ممکن است برای یک تیم یا کل سازمان فعالیت می کنید، با فناوری های این سایت می توانید تحویل مناسبی را در کسب و کار خود ایجاد نمایید. یادگیری عملی با محتوای جذاب و کارآمد یکپارچه می شود تا کاربران را در سرعت آموزش یاری دهد. در این سایت از تمام سبک های یادگیری استفاده می شود.می توانید مهارت های خود را در محیط های واقعی برای دستیابی به نتایج مثبت،  با استفاده از ابزارهای مناسب افزایش دهید. Cloud Playground محیط فعالیت خصوصی شما است که می توانید آن را فقط در ACG بیابید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

آزمایشگاه های عملی در سایت ACG

به خودتان اعتماد کنید. موضوعات عملی را مبتنی بر هدف خود، از طریق آزمایشگاه های 15 دقیقه ای، برای به دست آوردن مهارت های جدید یا ارتقاء مهارتها، به صورت یک برنامه کامل نمایید. به خاطر داشته باشید که وجود یکهزار آزمایشگاه عملی امکان دستیابی به مهارت های عملی را برای شما آسان می کند. در این آزمایشگاه ها، برنامه درسی تکمیل می شود، بنابراین افراد می توانند در حین یادگیری کارهایی را انجام دهند. 

مسیرهای یادگیری ACG

شما می توانید با آموزش حین کار در سایت ACG از تازه کار به مربی در تخصصی که انتخاب کرده اید تبدیل شوید. مسیرهای یادگیری در این سایت، به تازه کارها در شش مسیر حرفه ای و تخصصی کمک می کند. مسیرهای معمار ، توسعه دهنده ، فناوری اطلاعات ، DevOps ، امنیت و اجرایی.

در سایت A Cloud Guru ، پلتفرم جدیدی به نام ACG Free Plan اضافه شده است. این پلتفرم به زبان آموزان دسترسی محدودی به تعداد زیادی از دوره های مقدماتی ، از جمله برخی آزمایشگاه های عملی و آزمون های آزمایشی را می دهد. به علاوه ، این شامل دسترسی به انجمن جذاب ACG ، مسیرهای یادگیری و برنامه موبایل ACG می باشد. 

معرفی سایت acloudguru

دوره های ACG

این امکان وجود دارد که مهارت های فن آوری خود را با کتابخانه دوره جامع سایت ACG بسازید. ممکن است که در قدم های اول خود باشید، تصمیم داشته باشید مهارت های خود را گسترش دهید و یا در فنآوری خاصی برای یک پروژه کاری فعالیت داشته باشید، در تمامی این موارد ACG شما را تحت پوشش قرار می دهد. صدها دوره از مقدمه های گسترده تا AWS ، Azure ، GCP و Linux تا دوره های صدور گواهینامه در جدیدترین مهارت های فنی ، از جمله Kubernetes ، DevOps را شامل می شود.

مبانی مسیریابی شبکه : این دوره مقدماتی مبانی بنیادی، از جمله آدرس دهی IP ، انواع مختلف مسیریابی شبکه ، پروتکل های حاکم بر تصمیمات مسیریابی و سیاست های استفاده شده در مسیریابی پیشرفته شبکه را فراهم می کند.

امنیت Kubernetes : دوره Kubernetes دوره ای 5 ساعته با آزمایشگاه های عملی Kubernetes Security را ارائه می کند و از طریق آن می توانید از بهترین مفاهیم و امنیت Kubernetes استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

مقدمه ای بر توسعه پایتون :این دوره 15 ساعته نحوه خواندن ، نوشتن و درک کد پایتون و توسعه پروژه های پایتون را به شما آموزش می دهد. بلوک های سازنده پایتون ، اصول برنامه نویسی طراحی ، استفاده از کتابخانه استاندارد و موارد دیگر را می توانید بیاموزید.

هویت و مدیریت دسترسی برای Azure : این دوره شامل ساخت ، مدیریت و کار با IAM در Azure است.

ایمن سازی S3 : S3 به یک سرویس مهم تبدیل شده است و احتمال حملات با آن افزایش یافته است. به همین دلیل یادگیری نحوه ایمن سازی داده های آن بسیار مهم است. این دوره روش های ایمن سازی سطل های S3 و نحوه اصلاح مسائل امنیتی را در بر می گیرد.

دوره Google Cloud Security : این دوره اصول اساسی مورد نیاز برای تأمین صحیح محیط Google Cloud  و مدیریت اینکه چه کسی به چه منابعی دسترسی دارد را پوشش می دهد. 

معرفی سایت acloudguru

Google Cloud Concepts : این دوره مفاهیم GCP را به زبان ساده پوشش می دهد. این دوره پایه مفهومی مورد نیاز برای پیشرفت در GCP را ارائه می دهد.

مبانی GKE : این دوره مقدماتی مفاهیم Kubernetes و عناصر اصلی ساخت را آموزش می دهد. 

مبانی EKS : این دوره اصول خدمات Amazon Elastic Kubernetes را به شما آموزش می دهد. این دوره شما را با مفاهیم EKS آشنا می کند و شما را فعال می کند.

داکر شروع سریع : این دوره دو ساعته به شما آموزش می دهد که چگونه سریع با Docker کار کنید ، از جمله نحوه نصب Docker در لینوکس و ویندوز را به شما ارائه می دهد.

مفاهیم DevOps : این دوره بدون تجربه برای شما مناسب است. مفاهیم DevOps تغییر شیوه های توسعه نرم افزار را آموزش می دهد.

استقرار منابع در GCP با Terraform :  آموزش مدیریت پروژه ها و منابع در Google Cloud Platform با Terraform. با استفاده از Terraform ، بسیاری از منابع می توانند برای سازمان ، مدیریت ، نسخه سازی شده و به راحتی بازآفرینی شوند.

انتخاب سرویس دیتابیس مناسب در AWS : این دوره مقدمه ای در مورد گزینه های پایگاه داده در بستر خدمات وب آمازون (AWS) را ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت هامبل باندل Humble Bundle

مفاهیم لاجوردی :  در مورد اجزای اصلی Azure و در مورد نحوه استفاده شرکت ها از Azure را آموزش می دهد. در پایان این دوره ، خدمات اصلی Azure را خواهید شناخت و بهتر درک خواهید کرد که چگونه و چرا شرکتها ارائه دهندگان cloud را انتخاب می کنند.

مفاهیم طراحی معماری : این دوره اصول طراحی و عملکرد جمع آوری نیازهای فنی و غیرفنی و مصرف منابع و کنترل هزینه را شامل می شود.

ملزومات AWS : این دوره 17 ساعته همه مواردی را که برای شروع به کار نیاز دارید، پوشش می دهد. تجربه قبلی لازم نیست در این دوره با AWS ، خدمات اصلی AWS و روند راه اندازی حساب AWS خود آشنا می شوید.

می توانید با استفاده از Lambda و Python اتوماسیون AWS را کاوش کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه در موارد استفاده پیشرفته ، Lambda را با سرویس های معروف AWS مانند EC2 ، S3 ، SQS ، DynamoDB و موارد دیگر ادغام کنید.

آمازون DynamoDB :  مهارت های ساخت موثر برنامه های مقیاس پذیر و با کارایی بالا را با استفاده از AWS DynamoDB کسب کنید. این دوره برای همه سطوح مهارت در نظر گرفته شده است. حتی اگر یک تازه وارد کامل در توسعه پایگاه داده باشید.

معرفی سایت acloudguru

مزیت سایت A Cloud Guru

پدیدآورندگان سایت ACG اعتقاد دارند که مردم می توانند با یادگیری مهارت های جدید فن آوری، زندگی خود را به طور جدی تغییر دهند. 

کار نباید یک کلمه چهار حرفی یا منبع اضطراب باشد. به همین دلیل است که در این سایت برای مهارت ها ارزش های زیادی قائل هستند.

در این سایت، می توان در کنار آموزش و کسب مهارت های روز دنیا، آن ها را در محیطی عملی آزمود تا میزان یادگیری بالاتر رفته و اطمینان حاصل شود که در حرفه ای که در نظر گرفته شده ، تخصص کافی نیز بدست آمده است.

برای شرکت در دوره های سایت  acloudguru.com و بهره گیری از این دوره های عملی، می توانید با سایت 20پیمنت تماس گرفته و در این خصوص راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، سایت acloudguru ، acloudguru
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد