تبدیل دلار پی پال به ریال

تبدیل دلار پی پال به ریال

توسط : تیم محتوا
7,390

در صورتی که به عنوان یک فریلنسر فعالیت می کنید و درآمد دلاری دارید، یا آنکه خدمات و کالایی را به کشورهای دیگر به فروش می رسانید، به حتم نیاز به حساب ارزی پی پال و تبدیل دلار پی پال به ریال خواهید داشت. اما نکته ای که اینجا مطرح است، این است که کاربران ایرانی نمی توانند به دلیل تحریم ها، از حساب پی پال در ایران استفاده نمایند و نیاز است که برای تبدیل کردن دلار پی پال به ایران، اقداماتی را انجام دهند. 

تبدیل دلار پی پال به ریال

انجام خدمات پی پال 

لازم به ذکر است که می توانید برای تبدیل کردن دلار پی پال به ریال ایران، از خدمات و تخصص کارشناسان 20پیمنت بهره بگیرید. برای این منظور، از طریق پیمنت، حساب پرداخت آنلاین پی پال برای شما افتتاح خواهد شد، تا بتوانید کلیه خدمات پی پال را از طریق آن به انجام برسانید. 

از سویی دیگر، در صورتی که خود دارای حساب پی پال بوده و به دنبال تبدیل دلار پی پال به ریال و نقد نمودن در آمدهای دلاری و ارزی خود هستید، می توانید در 20پیمنت ، خدمات لازم را با کارمزدی پایین، دریافت نمایید. خوب است بدانید که پی پال اکنون یکی از بهترین روشهای نقل و انتقال ارز به شمار آمده و نسبت به دیگر روش های انتقالی، دارای کارمزد پایینی می باشد. 

تبدیل دلار پی پال به ریال

نقل و انتقال ارزی در پی پال 

اما برای نقل و انتقال ارز با حساب paypal بایستی، حساب پی پال تایید شده ای داشته باشید. سپس برای تبدیل کردن دلار پی پال به ریال می توانید اقدام نمایید. برای این کار، 20پیمنت به جهت تجربه و تخصصی که در این حوزه دارد، می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

هنگامی که درآمد ارزی خود را دریافت نمودید، می توانید درخواست خود را در سایت 20پیمنت ثبت نموده  آن را از کارشناسان این سایت پیگیری نمایید. در کمترین زمان و با هزینه هایی اندک، درآمد دلاری شما در پی پال به ریال تبدیل شده و به حسابی که در ایران معرفی می کنید، واریز خواهد شد. برای روش محاسبه کارمزد این کار می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید. 

برای کسانی که حساب پی پال ندارند، این امکان در سایت 20پیمنت ایجاد شده است که بتوانند درآمدهای کسب شده از کسب وکارهای اینترنتی و فریلنسری را به آسانی به ریال تبدیل کرده و دریافت نمایند. کارشناسان ما حساب پی پالی را در اختیار شما خواهند گذاشت که می توانید درآمدهای دلاری خود را به این حساب واریز نموده و سپس در ایران آن را به شکل ریال دریافت نمایید.

تبدیل دلار پی پال به ریال

روش تبدیل دلار paypal به ریال ایران

اکنون برای آن که بتوانید دلار پی پال را به ریال در ایران تبدیل نمایید، لازم است مراحلی را به انجام برسانید. 

گام اول : به سایت paypal وارد شوید و در صفحه اصلی سایت، از قسمت بالای صفحه، Log In را برگزینید.

گام دوم : هنگامی که به حساب پی پال وارد شدید، لازم است که آیتم SEND را کلیک نمایید. 

گام سوم : در این مرحله شما پیامی را مشاهده خواهید نمود که در خصوص پرداخت کارمزد سوال می شود که مسئولیت آن با چه کسی خواهد بود. بنابر این در خصوص این انتقال یکی از گزینه های دریافت کننده یا انتقال دهنده را برگزینید. اگر برای دوستان یا خانواده خود در یکی از کشورها می خواهید پولی انتقال دهید، پرداخت کارمزد با انتقال دهنده می باشد. اما در خصوص خرید یا ... دریافت کننده مسئولیت پرداخت کارمزد را دارد. 

گام چهارم : هنگامی که شرایط پرداخت کارمزد روشن شد، در قسمت You Send، برای انتقال ارز، می بایست میزان و نوع آن را مشخص کنید. همچنین لازم است در این مرحله میزان و نوع ارزی را که دریافت کننده خواهد داشت نیز روشن شود. بنابر این نرخ تبدیل ارز در پی پال به صورت خودکار مشخص خواهد شد. 

توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات پی پال، هرگز نباید از آدرس و شماره های ایران استفاده کنید. در صورتی که مشخص شود که از ایران اقدام شده است، حساب شما مسدود خواهد شد.

گام آخر : حال که درآمد دلاری شما به حساب پی پال واریز شده است، می توانید با کمک 20پیمنت آن را به ریال تبدیل نموده و آن را در یکی از حساب های بانکی خود در ایران تحویل بگیرید.

تبدیل دلار پی پال به ریال

نکاتی مهم برای انتقال ارز به پی پال و تبدیل آن

نکته ای که پیش از این نیز بدان اشاره شد، این است که به جهت وجود تحریم، بایستی هنگام استفاده از پی پال، از IP غیر از ایران استفاده نمایید تا حسابتان را مسدود نکنند. پی پال یکی از روش های پرداخت معتبر در دنیاست که زیر نظر وکنترل سیستم بانکی جهانی که دارای اعتبار زیادی می باشد، فعالیت می نماید. توصیه می شود، به هیچ عنوان در حساب پی پال خود، دریافت وجه از روش ها و منابع ناشناس نداشته باشید. 

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که در صورتی که حساب شما دارای تراکنش زیادی بوده و نقل و انتقال در آن بیش از اندازه باشد، در پی پال، به فعالیت مشکوک منظور شده و ممکن است که برای حساب شما، مسائلی ایجاد شود. پیشنهاد می شود که دریافت درآمدهای دلاری خود را در پی پال در زمان های متفاوتی تقسیم نمایید.

به یاد داشته باشید، می توانید در 20پیمنت، با خیالی آسوده در خصوص افتتاح حساب پی پال، خرید از سایت های خارجی و دریافت در پی پال و تبدیل درآمدهای دلاری خود از فعالیت های فروش و فریلنسری ، اقدام نموده و به آسانی در حساب بانکی خود در ایران، آن را به ریال دریافت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

سلام و خسته نباشید..من چندتا بازی pay pal دارم حدود ۵۰۰۰ تا جمع کردم ولت pay pal را نصب کردم اما حساب خارجی نیاز دارم.چند تا سایت رو دیدم اما به سایت ۲۰ پیمنت اعتماد کردم امیدوارم که اشتباه نکرده باشم و بتونید تو دریافت pay pal به من کمک کنید.. با تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترم

avatar

سلام آقا فرزاد عزیز ، ممنون بابت اعتماد شما. امیدواریم بتوانیم همیشه به مشتریان گرامی خدمات ارائه دهیم. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
3 سال قبل

سلام من میخوام برنامه پی پال رو نصب کنم بکمکتون احتیاج دارم باید چیکار کنم

avatar

سلام مهدیه گرامی ، خوشحال میشیم بتوانم کمک کنیم. برای نصب برنامه پی پال کار خاصی نباید انجام بدید ولی برای ساخت اکانت پی پل و استفاده آن حتما باید از آی پی غیر از ایران استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من چند تا بازی paypal دارم به حساب paypal احتیاج دارم نه شماره خارج کشور دارم نه ادرس چطوری میتونم ثبت نام کنم ممنون میشم کمکم کنید

avatar

سلام آقا محمود عزیز ، میتوانید از خدمات افتتاح حساب پی پال ما استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام من حدود ۵۰۰ دلار در حساب پیپالم دارم و میخوام اون رو نقد کنم میتونین کمکم کنین ؟ هزینش چقدر میشه ؟

avatar
یک سال قبل

سلام ، تماس بگیرید یا از طریق پنل کاربری قسمت پشتیبانی درخواست ثبت کنید. باتشکر