معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

توسط : تیم محتوا
1,980

در سایت توییچ Twitch، می توانید ویدئوهای لایو را بصورت آنلاین داشته باشید. تمرکز این سیستم بر گیم بوده و گیمر ها نقش استریم بازی را به عهده دارند. البته در این سایت انواع دیگر استریمر مشاهده می شود که می توان از آن جمله به آهنگ زدن و وبلاگ های تفریحی اشاره کرد. خوب است که  Twitch (توییچ) را بشناسید و روش کسب درآمد از Twitch را بدانید، تا بتوانید به عنوان فریلنسر از این سایت درآمدزایی نمایید.

شاید جالب باشد بدانید که هر روز بالای پانزده میلیون بازدید کننده در سایت Twitch وجود دارد که ویدئوهای زنده این سایت را تماشا می کنند. سرویس هایی که در سایت توییچ عرضه می شود در میان گیمرها محبوب بوده و توجه زیادی به آن دارند. 

سایت توییچ زیر مجموعه آمازون 

هنگامی که وارد سایت Twitch می شوید، پخش لایوی از گیمرها بوده که از سوی کاربران بسیار مورد توجه می باشد. این سایت بعنوان یکی از سایت های زیرمجموعه آمازون فعالیت می کند که با هدف پخش زنده ویدئو در دنیا راه اندازی و شناخته شده است. سایت Twitch همواره در تلاش بوده است که کاربران را در خصوص پخش لایو ویدئوهای گیم ها مشتاق تر و فعال تر نماید. 

با کمک سایت توییچ خواهید توانست از طریق پخش زنده، درآمد ارزی و دلاری کسب نموده و در صورتی که توانمندی بالایی در خصوص گیمینگ در خود سراغ دارید، می توانید به خوبی در سایت توییچ با استفاده از ترفندها و خلاقیت خود در گیم ها درآمد ارزی کسب نمایید. در صورتی که گیمر حرفه ای هستید، بهتر است بیشتر با سایت Twitch آشنا شده و درآمدزایی با آن را شروع کنید.

معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

تاریخچه سایت Twitch

در سایت توییچ می توان اتفاقات جذاب روزمره را به صورت لایو مشاهده نمود. این ویدئوها می تواند به شکل درخواست و یا استریم به نمایش گذاشته شود. در میان سایت های مشابه ، توییچ توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را کسب نموده به طوری که در سال دوهزارو چهارده بیشترین ترافیک اینترنت را در ایالات متحده امریکا از آن خود کرد. 

به دلیل رشد و موفقیت بسیار بالای سایت twitch در همان سال شرکت آمازون ، تصمیم به خرید این سایت گرفت که نهایتا با مبلغ نهصد و هفتاد میلیون دلار، آن را از صاحبان اصلیش Justin.tv خرید کرد.
سایت Twitch جهت گیمر ها طراحی شده است؟

در ابتدای راه اندازی سایت Twitch، هدف موسسین آن تمرکز بر روی گیمرها بوده است اما با توسعه این سایت و موفقیت های بدست آمده درحال حاضر می تواند ویدئوهای زنده را در تنوع زیادی ارائه داده و مخاطبان و کاربران زیادی را در راستای گسترش فعالیت های خود، جذب نماید.

یکی از بخش های بسیار محبوب در سایت توییچ، بخشی است که کاربران می توانند از زندگی واقعی شان، ویدئوی لایو تهیه کرده و از طریق آن با بینندگان خود به آسانی گفتگو کنند. یکی از پر طرفدارترین بخش های این سایت، مربوط به بخشی است که کاربران می توانند با بینندگان خود تعامل کرده و به پرسش و پاسخ بپردازند. در این بخش می توان پخش لایو مسابقات و یا آشپزی را مشاهده نمود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت twine

پیشرفت و رشد سایت Twitch

پیشرفت های توییچ، دلیلی شد تا توجه کمپانی های تولید کننده گیم ها نیز به آن جلب شده و بازی های خود را از طریق این سایت به بازار معرفی نمایند. تمامی گیمرها این امکان را داشتند که پیش از خرید گیم در سایت Twitch ، زمانی را برای بازی در این سایت صرف کرده و تماشاگران نیز می توانستند شاهد این بازی ها به صورت لایو باشند.

از سویی دیگر یکی از مزیت های این سایت آن بود که هنگامی که در زمان انجام بازی بین گیمرها، تماشاکننده ای بازی استریم را مشاهده کرده و از طریق لینک همان بازی، خرید خود را انجام دهد، فروش انجام شده برای گیمرها، کمیسیون در بر خواهد داشت. این می تواند یکی از روش های خوب برای تبلیغ در این سایت قدرتمند بازی باشد.

سال های زیادی سایت توییچ ، خود یکی از پخش کننده های برتر بازی های لایو بوده و بینندگان بسیاری را به سوی خود جلب نموده بود. به طوری که توانست در سال 2017 بعنوان یکی از پیشتازان گیم در آمریکا مطرح بوده و از بخش بازی یوتیوب نیز پیشی بگیرد.

معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

درآمدزایی در توییچ و تنظیم اکانت 

شاید لازم باشد بدانید که برای دریافت گیم از سایت توییچ می توانید، بازی انتخابی خود را آپلود نمایید. اما آن چه که در سایت Twitch دارای اهمیت است این است که کاربران به سایت وارد شده و به صورت استریم ویدئوها را مشاهده کرده و بر روی پخش زنده بازی ها در این سایت تمرکز نمایند. 

ابتدا ببینید که می خواهید در سایت توییچ به بازی و سرگرمی بپردازید، یا آن که تصمیم دارید از این سایت قدرتمند، کسب درآمد دلاری داشته باشید و برای آن وقت صرف کنید. پس از آن می توانید اکانت خود در این سایت را تنظیم کرده و برای کانال خود در سایت twitch یک برند بسازید.

افزایش تماشاگران در سایت Twitch

برای آن که بتوانید با تماشاگران، ارتباط موثر و موفقی را ایجاد کنید، بغیر از استفاده از ویدئوهای استریم در این سایت، می توانید با آن ها به گفتگو پرداخته و تعامل داشته باشید. این احتمال وجود دارد که تماشاگران در خصوص بازی از شما سوالاتی را داشته و می خواهند اطلاعات بیشتری را از شما داشته و بیشتر با شما آشنا شوند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت یونیتی Unity

هنگامی که به چت های آن ها پاسخ داده و با بینندگان گفتگو می کنید، می توانید بیش از پیش به موفقیت و رشد خود امیدوارد بوده و ارتباط صمیمانه تری را بین خود و تماشاگران به وجود آورید. به خاطر داشته باشید، انتخاب بازی مناسب، می تواند راهی برای کسب موفقیت بهتر شما باشد. 

این کاملا روشن است که شما با گیمرهای قدرتمندی در سایت توییچ روبرو هستید و رقابت ساده ای در پیش نخواهد بود. اوقات بسیار زیادی را در این سایت به شکل استریم در حال بازی خواهید بود.

از سویی دیگر درآمدی که از طریق ویدئوهای پخش لایو کسب می کنید، از طریق شرکت های بزرگ سازنده بازی پرداخت خواهد شد که در جهت تبلیغ محصولات تولیدی آن هاست. بازی کردن گیمرها برای تمامی کمپانی های تولید کننده بازی مهم بوده و بابت آن هزینه پرداخت می کنند.

معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

کسب درآمد از Twitch 

برای آن که بتوانید در سایت توییچ، درآمد ارزی کسب نمایید، باید بدانید که دو روش برای درآمد زایی در این سایت وجود دارد. اولین روش آن است که شما به عنوان یک گیمر حرفه ای و ماهر در قسمت پخش لایو ویدئوها، تبلیغات خود را به نمایش گذاشته و با ارائه اشتراک های یک ماهه به فالوورهای خود، این امکان را ایجاد نمایید که شرایط بهتری برای تعامل و ارتباط با شما داشته باشند. 

روش دوم کسب درآمد در این سایت مربوط به وجهی است که بینندگان به استریمرها می پردازند که به آن دونیت می گویند. در این روش از درآمد زایی، بر اساس پارامترهای زیادی، تماشاگران به استریمرها پاداش می دهند. در صورتی که ویدئوهای شما سرگرم کننده، شاد و جذاب باشد، به شکلی که آن ها را خسته نکند، شما را مستحق دریافت پاداش می دانند. 

نقش کیفیت بالای ویدئوهای لایو در کسب درآمد

این مهم است که با ارائه کیفیت پخش بالا از طریق ویدئوهای لایو، بتوانید فالوورهای بیشتری را جذب نمایید. با ارتباط بهتر و موثر تر با تماشاگران خود و ایجاد صمیمیت بیشتربا آن ها، در حالی که همانند دوستان خود با آن ها برخورد کنید، خواهید توانست ، درآمد خوبی را از روش دونیت به عنوان یک استریمر داشته باشید. برخی از استریمرها در ایران ماهانه چند ده میلیون دریافت داشته اند.

همان گونه که اشاره شد، درآمدزای از روش پخش ویدئو یا بازی ها در سایت Twitch ممکن می باشد. شرکت های بازی ساز، به جهت تبلیغاتی که برای آن ها حین بازی و استریم کردن ایجاد می کنید، به شما پول پرداخت خواهند کرد. بنابراین با تبلیغ موثر و یا بازی های مناسب، که درآن مهارت کافی دارید، می توانید شانس دریافت بیشتری از این نوع درآمد را داشته باشید. 

استفاده از حساب پی پال برای دریافت درآمد ارزی 

برای آن که بتوانید درآمدهای خود را دریافت کنید، به یک حساب ارزی نیاز دارید. پرداخت آنلاین پی پال می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب باشد تا بتوانید درآمد دلاری خود را نقد کرده و به ریال تبدیل نمایید. در صورتی که حساب پی پال ندارید، می توانید در سایت 20پیمنت و از خدمات این سایت استفاده نموده و درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Inboxdollars

این امکانات در توییچ و سرویس‌ انلاین آن، راهی است آسان و جذاب برای کسانی که به دنبال درآمد ارزی بوده و می خواهند به صورت تمام وقت در سایت توییچ به درآمدزایی پرداخته و آن را به عنوان شغل خود انتخاب نموده اند. این به خود شما بستگی دارد که چگونه با تماشاگران خود تعامل کرده و ارتباط داشته باشید. تا زمانی که فالوورهای خود به خوبی گفتگو کنید، خواهید توانست تاثیر مثبتی را بر آن ها گذاشته و نهایتا مخاطبان بیشتری را جذب نمایید.

ارتباط دائم و مثبت با تماشاگران 

به خاطر داشته باشید که نیاز است که به طور پیوسته با آن ها ارتباط داشته باشید. از آن جایی که نمی توانید تشخیص دهید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و جه کسانی احتمال دارد به استریم شما جلب شوند، لازم است در همان چند ثانیه ای که در پخش زنده، فرصت مناسبی را در اختیار دارید، از آن به خوبی استفاده کرده و آن ها را به سوی خود جذب نمایید. 

در صورتی که بتوانید در کانال خود، توضیحات مناسبی را ارائه دهید، خواهید توانست علاقه بیشتری از کاربران را دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از آلارم های مشخصی، از ورود فالوورهای جدید و یا حمایت های مالی تازه ای مطلع شوید. در این شرایط می توانید از آن ها شخصا تشکر کرده و رابطه خود را با آن ها مستحکم تر نمایید.

می توانید نام فالورها و حامیان خود را در استریم ها آورده و بدین ترتیب باعث شوید تا دیگران نیز برای این کار تشویق و ترغیب شوند. توصیه می شود که جهت زمان استریم برنامه داشته و به آن متعهد باشید. این موضوع می تواند شما را در میان تماشاگران، استریمری منظم نشان داده و باعث شود که آن ها نیز در زمانی معین ، انلاین شده تا بتوانند استریم های شما را مشاهده نمایند.

معرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

ساخت اکانت در توییچ 

برای آن که در سایت توییچ به کسب درآمد برسید، لازم است که ابتدا اکانتی را در این سایت برای خود ایجاد نمایید. پس از ایجاد اکانت مناسب در سایت Twitch ، می بایست کانالی را ایجاد کنید که قادر باشید بازی هایی را انجام می دهید به وسیله رایانه شخصی یا کنسول به کانال اتصال دهید. 

هنگامی که اتصال ویدئو انجام شود، می توان در کانال آن ها را مشاهده نمود و گیم آغاز خواهد شد. به خاطر داشته باشید ، بایستی برای رایانه خود یک وب کم تهیه کنید تا بتوانید تصاویر گیمر را پخش کنید. در نهایت برای شروع کسب درآمد در این سایت به یک رایانه یا کنسول، وب کم و صدای گیمر نیاز دارید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

نکته قابل ذکرآن که در این سایت می توان به صورت بیست و چهارساعته بازی داشته و تا زمانی که تصمیم به بازی دارید می توانید ادامه داده و در صورت عدم تمایل به ادامه گیم، می توانید کانال خود را خاموش نمایید. پس از آن شما خواهید توانست درآمد های ارزی خود را در حساب پی پالی که معرفی کرده اید دریافت کنید.

همچنین برای دریافت این درآمد به صورت ریالی در یکی از حساب های شتاب بانکی در ایران، می توانید از طریق سایت 20پیمنت اقدام کرده و به آسانی درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد