خرید از سایت storyblocks

خرید از سایت storyblocks

توسط : تیم محتوا
1,340

Storyblocks شرایط مناسبی را برای خلاقان فراهم می کند تا با برنامه اشتراکی متناسب با هر بودجه ای بتوانند سریعتر و بیشتر خلق کنند. فرقی نمی کند که شما یک فریلنسر هستید، یا عضوی از یک تیم بزرگ ، در سایت Storyblocks مجوزهایی ارائه می شود که به شما کمک می کند تا پروژه های خود را با امکانات نامحدود به طور مناسب پوشش دهید. خرید از سایت Storyblocks می تواند برای تمامی افراد جذاب باشد.

Storyblocks ، اولین سرویس اشتراک رسانه در جهان است که با ارائه فیلم ، صدا و تصویر ارائه می شود. کتابخانه این سایت بیش از یک میلیون محصول است که می تواند به شما طیف گسترده ای از فیلم ، الگوهای AE ، موسیقی ، تصاویر ، جلوه های صوتی و موارد دیگر را بدهد. با در اختیار داشتن تنوع رسانه در یک مکان ، می توانید زمان کمتری را به جستجو بپردازید و پروژه ها را سریع و کارآمد به پایان برسانید.

خرید از سایت storyblocks

storyblocks از کجا شروع شد ؟

جوئل هالند که روی یک پروژه کار می کرد، با دیدن هزینه بالای یک قطعه فیلم b-roll که به آن احتیاج داشت، حیرت زده شد. او به عنوان یک فیلم ساز مستقل با بودجه محدودی کار می کرد. او دریافت که خرید بلیط هواپیما، فیلمبرداری و ویرایش فیلم هزینه کمتری برایش خواهد داشت. بنابر این دست به کار شد و پس از آن، او تمام فیلم های eBay را با هزینه ای کمتر از هزینه b-roll ایجاد کرد. 

خرید از سایت storyblocks

ایجاد یک راه جدید

آنچه که به عنوان فروش دی وی دی فیلم در eBay آغاز شد، به یک کاتالوگ دیجیتالی تبدیل شد و سپس به عنوان یک سرویس اشتراک آنلاین به نام Videoblocks راه اندازی شد، جایی که با یک اشتراک ارزان قیمت به شما امکان دسترسی به یک آرشیو نامحدود از فیلم را می داد. نتیجه حیرت انگیز بود و آمادگی خلاقان برای تغییر شرایط شروع شده بود. با همکاری فیلمبرداران مستقل در سراسر جهان ایجاد فیلم های جدید افزایش یافت.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

اکنون ، شما می توانید ویدیو، صدا و تصاویر موجود را با یک نام تحت عنوان Storyblocks پیدا کنید. Storyblocks یک راه حل کامل برای سازندگان و مشاغل به طور یکسان است.از طریق برنامه های اشتراکی مقرون به صرفه ، آرشیوی نامحدود از فیلم ، صوت و تصاویر با کیفیت عالی و رایگان ارائه می دهد. 

ممکن است یک فریلنسر باشید که سعی در سرعت بخشیدن به روند تولید خود داشته و یا شرکتی که به دنبال انتخاب محتوا در کسب و کار خود است ، می توانید انتخاب های متنوعی با قیمت گذاری متناسب با بودجه و نیازهای خود دریافت کنید.

خرید از سایت storyblocks

درباره گروه Storyblocks

دسترسی به رسانه های با کیفیت و مقرون به صرفه در سایت Storyblocks فراهم شده است تا به خلاقان اجازه دهد تا روی تولید بهتری متمرکز شوند. در این سایت به خلاقان کمک می شود تا با آزادی بی حد و حصر سریع تر حرکت کنند ، بیشتر خلق کنند و دیدگاه های هنری خود را تحقق بخشند.

اعضای Storyblocks گروه منحصر به فردی هستند که علاقه واقعی به کاری که انجام می دهند دارند. فرهنگ ایجاد شده در این گروه بر اساس پنج ارزش اصلی پایه گذاری شده است که در آن ها منافع یک نفر درکنار همه، عشق و علاقه به تولیدات، ارتباطاتی مداوم و جسورانه به خوبی به چشم می خورد. 

خرید از سایت storyblocks

نحوه خرید از سایت Storyblocks

می توانید در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد کرده و ثبت نام نمایید. سپس پوشه ها را ایجاد کرده و  پیش نمایش های علامت دار را بارگیری کنید تا در پروژه خود امتحان کنید. می توانید پوشه ها را با تیم یا مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

برای آن که بتوانید بارگیری ویدیو ها را داشته باشید و از پس زمینه های حرکتی و الگوهای افترافکت از آرشیو سایت Storyblocks استفاده کنید، لازم است که در سایت ثبت نام کنید.

اگر یک فریلنسر، تهیه کننده فیلم تمام وقت یا هر نوع سازنده محتوای دیگری باشید، با اشتراک نامحدود در این سایت، می توانید به تعداد مورد نیاز کلیپ های ویدیویی را بارگیری کنید. آرشیو این سایت حاوی میلیون ها فیلم HD و K4 است که همه از بین فیلمبرداران برجسته برای کمک به کار شما انتخاب شده اند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت acloudguru

با بسته اشتراکی نامحدود در سایت Storyblocks ، می توانید هر تعداد کلیپ که می خواهید بارگیری کنید و برای همیشه نگه دارید. شما می توانید کلیپی مناسب برای پروژه خود پیدا کنید، از بخش اخبار b-roll گرفته تا انیمیشن متنی برای ویدیوهای YouTube. یک برنامه شخصی یا تجاری پیدا کنید که امروز نیازهای شما را برآورده کند.

Storyblocks اشتراک مقرون به صرفه ای در آرشیو های فیلم ، صدا و تصویر با کیفیت بالا فراهم می کند. اشتراک شما امکان بارگیری از محتوای آرشیو اعضای سایت را فراهم می کند.

تفاوت بین برنامه های شخصی و تجاری چیست ؟

برنامه های انفرادی و برنامه های تجاری بر اساس مجوز آن متفاوت است. مجوز برای یک برنامه فردی جهت هر شخص در حساب نوشته می شود و فقط آن شخص را شامل می شود. بنا بر این ، تنها فرد حق استفاده از محتوا را خواهد داشت. اگر به صورت فردی اقدام می کنید، فقط شما می توانید از دارایی هایی که بارگیری می کنید استفاده کنید. می توانید پروژه های به پایان رسیده را هر طور که دوست دارید به اشتراک بگذارید. 

مجوزی که شامل مشاغل می شود ، حق استفاده را برای تمامی اعضای تیم شما فراهم می کند. مجوز برای مشاغل شما نوشته شده است، در این حالت دارایی ها را می توان در یک تیم ، بخش یا حتی کل شرکت به اشتراک گذاشت. متناسب به تعداد اعضایی که خرید شده است.

خرید از سایت storyblocks

نحوه کار همکاری در سایت Storyblocks

Storyblocks یک پلت فرم مبتنی بر اشتراک است. اعضای این سایت برای دسترسی به مطالب موجود در آرشیو سایت و یا آرشیو اعضا، هزینه ماهانه یا سالانه پرداخت می کنند. پس از آن، مبلغ دریافت شده بر اساس میزان بارگیری محتوا در كتابخانه، به اعضا پرداخت می شود.

شما می توانید به گروهی از هنرمندان بپیوندید که از طریق Storyblocks کارهای خلاقانه خود را ارائه می دهند. این یک روش ساده و بدون محدودیت برای کسب درآمد دلاری برای فیلم ، انیمیشن و الگوهای افتر افکت است. جالب است بدانید با رشد درآمد اشتراکی این سایت، کل درآمد موجود برای همکاران سایت نیز رشد می کند و پورسانت ها افزایش می یابد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت twine

ویدیوی بارگذاری شده در Storyblocks غیر انحصاری است ، بنابراین می توانید محتوای خود را در هرجایی که تمایل دارید، توزیع کنید. صدای بارگذاری شده در Storyblocks نیز می تواند به صورت جداگانه مجوز داشته باشد و در تمام DSP های اصلی توزیع شود. 

برای تبدیل کردن درآمد ارزی خود به ریال ، می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهره بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد