معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

توسط : تیم محتوا
7,420

برای آشنایی بیشتر با سایت Money birds  و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی، می توانید این مقاله را دنبال کنید. روند بازی در این سایت بسیار ساده بوده و می توانید به آسانی در آن درآمدزایی نمایید. البته باید یادآور شویم که به دلیل تحریم های موجود، استفاده کاربران ایرانی با آی پی ایرانی وجود نداشته و بایستی از ابزارهای مناسب برای این کار استفاده نمایید.

این سایت روسی در سال 2013 راه اندازی شده و برای سهولت بازی کاربران امکان تغییر به زبان انگلیسی در این سایت ایجاد شده است.  در سایت مانی بردز، می توانید نکات کاربردی زیادی را بیابید که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

نقاط قوت سایت Money birds

Money birds از ایمن ترین و پولسازترین سایت های دنیا به شمار می رود که اکنون حدود یک میلیون و هفتصد هزار کاربر در آن فعالیت می کنند. این سایت روش های پرداخت ایمنی داشته و به صورت لحظه ای و خودکار، پرداخت ها را انجام می دهد.

همچنین ایجاد درآمد با بازدهی بالا در این سایت ممکن خواهد بود. محیط کاربری سایت مانی بردز زیبا بوده و بازی در آن لذت بخش می باشد. جالب است بدانید که تنها سود دهی پرنده قرمز برای هر روز 0.8دلار می باشد

معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

کسب درآمد دلاری از Money birds

برای آن که بتوانید از سایت مانی بردز درآمد دلاری کسب نمایید، باید مراحل ذیل را طی کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

گام اول – اولین کاری که باید انجام بدهید، خریدن پرنده می باشد. در این بازی پرنده ها در پنج دسته بندی با رنگ های متفاوتی می باشند. برای انتخاب پرنده ، می بایست به تعداد تخمی که هر پرنده در ساعت می گذارد توجه کنید. با ازدیاد تعداد تخم ها، در آمد شما نیز افزایش خواهد داشت. در این میان پرنده قرمز بهترین گزینه بوده که دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

گام دوم – اکنون وقت آن است که تخم های پرنده ها را جمع نمایید. این کار هر روز انجام شده و هنگامی که تخم ها به سیلور تبدیل شوند، درآمد دلاری شما منظور خواهد شد.

گام سوم – در بازی مانی بردز، ارزی که رایج است نقره یا سیلور است . برای آن که بتوانید درآمد خود را به دلار دریافت کنید، لازم است که سیلور را به ارز دلار تبدیل نمایید.

گام چهارم – همان گونه که پیش از این اشاره شد، بازی به همین سادگی است و شما می توانید به سهولت درآمد دلاری داشته باشید. 

برای تبدیل درآمد دلاری خود به ریال، می توانید از سایت 20پیمنت اقدام کرده و درآمد خود را در یکی از حساب های بانکی در ایران به ریال تحویل بگیرید.

معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

عضویت در سایت Money birds

برای آن که بتوانید در سایت مانی بردز عضو شوید لازم است که وارد سایت شده و سپس در صفحه اصلی سایت، در قسمت پایینی گزینه Buy Birds را انتخاب نمایید. پس از آن صفحه ای برای شما به نمایش درخواهد آمد که لازم است در آن اطلاعات مربوط به نام (انتخاب یک نام برای اکانت به صورت واحد) ، ایمیل و پسورد خود را ثبت کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت acloudguru

در بخش نهایی فرم فوق ، دو آیتم وجود دارد. یکی از این گزینه ها مربوط به دریافت Notification توسط ایمیل بوده و گزینه دوم جهت تایید قوانین و مقررات سایت می باشد. همچنین لازم است در این سایت در خصوص تایید سن بالای هجده سال نیز، اقدام نمایید. 

پس از این کار لازم است که گزینه Sign up را برگزینید. اکنون عضویت سایت مانی بردز را داشته و اکانت شما در این سایت ساخته شده است.

سرمایه مورد نیاز برای بازی در مانی بردز

برای اینکه مجاز به بازی در این سایت باشید، لازم است که در ابتدا حداقل مبلغ ده روبل را واریز نمایید. هنگامی که واریزی خود را انجام دادید به شما یکهزار سیلور تعلق خواهد گرفته که با احتساب هدیه ای که سایت در اولین ورود به شما پرداخت خواهد کرد، شما دارای یکهزار و دویست و پنجاه سیلور می شوید.

برای آن که بتوانید پرداخت خود را به سایت Money birds انجام دهید، می توانید از کارت های اعتباری ویزاکارت، مسترکارت استفاده نمایید. در صورتی که این کارت ها را در اختیار ندارید، می توانید آن ها را از 10پیمنت تهیه نمایید. 

جهت واریز سرمایه اولیه به سایت مانی بردز، گزینه Replenish account  را برگزینید. اکنون مبلغی که را که تمایل دارید واریز کنید در این قسمت وارد کرده و بدین ترتیب درخواهید یافت که با واریز وجه ، چه میزان سیلور را دریافت می کنید. 

سپس با انتخاب روش پرداخت خود وارد مرحله صدور فاکتور خواهید شد. هنگامی که فاکتور خود را تایید کنید، شما را وارد صفحه پرداخت خواهد کرد. در این حالت حساب شما در سایت Money birds شارژ خواهد شد.

معرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

کسب درآمد دلاری از مانی بردز

اگر به دنبال درآمد دلاری از سایت Money birds هستید، پس از انجام مراحل فوق ، لازم است که هر روز به سراغ سایت رفته و تخم مرغ هایی که تولید شده اند را جمع نمایید. سپس این امکان را دارید که با سیلورهایی که کسب کرده اید، پرندگان جدیدی را خرید کنید تا درآمد و بازدهی بالاتری داشته باشید. 

همان گونه که پیش از این اشاره شد، می توانید برای خرید پرنده روی گزینه buy birds کلیک کرده و پرنده دیگری را خرید نمایید. پرنده ها را بر اساس مشخصات و تعداد تخم هایی که دارند انتخاب کرده و خرید کنید. به خاطر داشته باشید که می توانید پرندگان را در لیست خود مشاهده نمایید. همچنین برای جمع نمودن تخم ها نیز گزینه egg warehouse را در اختیار دارید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت twine

سیلورهای دریافتی خود را در سایت مانی بردز به دلار تبدیل کرده و سپس می توانید آن ها را برداشت کنید. سقف برداشت شما از سایت، برای هر روز مبلغ یکصد و شصت هزار دلار می باشد. می توانید دریافتی های دلار خود را به کمک 20پیمنت، به ریال تبدیل کرده و آن را در یکی از حساب های بانکی عضو شتاب در ایران تحویل بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
8 ماه قبل

سلام خسته نباشید. من تعداد 45000 از پرنده قرمز دارم و اینکه تا امروز مبلغی واریز نکردم .ونمیدونم که چطور باید برداشت کنم یا واسه برداشت چه کاری باید انجام بدم .اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

avatar

سلام حسین عزیز، محتوا توسط تیم محتوا درج گردیده و مجموعه ما تجربه ی در خصوص فعالیت این سایت ها اطلاعاتی خاص نداریم. باتشکر