کسب درآمد ارزی از سایت teespring

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

توسط : تیم محتوا
2,128

سایت Teespring ، یک بستر مناسب اینترنتی برای طراحی لباس های سفارشی و فروش آن ها می باشد. این مجموعه را  استیتس و واکر ویلیامز در سال 2011 راه اندازی کردند و توانستند تا سال 2014 سرمایه شرکت را به پنجاه و پنج میلیون دلار برسانند. در این سایت کاربران جهت فروش کالاهای سفارشی خود، کمپین هایی را در سایت  Teespring ایجاد می کنند و بدین ترتیب کسب درآمد ارزی از سایت teespring را خواهند داشت.

در این سایت می توانن تنوع زیادی از تی شرت، شلوار، کاپشن، لباس های کودکان و ... را مشاهده نمود. Teespring بر اساس کمپین هایی که ایجاد شده است، سفارشات را برای خریداران می فرستد.

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

تاریخچه سایت Teespring

در سال 2010 ، واکر ویلیامز و ایوان استیتس که دانشجویان دانشگاه براون بودند، تصمیم گرفتند شرکتی را راه اندازی کنند تا بتوانند دوره های کارآموزی دانشجویان را از طریق آن اجرایی کنند. در انتهای دوره تحصیل خود، آن ها توانستند طراحی تی شرت هایی را انجام دهند. بدین ترتیب آن ها شرایطی را ایجاد کردند که خریداران لباس خود را از پیش سفارش داده باشند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

با این روند آن ها توانستند در کوتاه ترین زمان چهارصد تی شرت را فروخته و دو هزار دلار  درآمد داشته باشند. به زودی این دو نفر، با سفارشات زیادی از لباس های سفارشی مواجه شدند و تصمیم گرفتند تا به صورت جدی به مقوله پوشاک سفارشی بپردازند. دیری نگذشت که سرمایه داران رودآیلند، مبلغ ششصد هزار دلار را در این کار سرمایه گذاری کرده و شرکت آنها به شکل رسمی در سال 2012 راه اندازی شد و Teespring اعلام نمود که فروش آن برای هر ماه به پانصد میلیون دلار رسیده است. 

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

پیشرفت چشمگیر Teespring

با ملحق شدن این شرکت به Y-Combinator ، سرمایه ۱٫۳ میلیون دلاری وارد مجموعه شده و رشد سریع آن روی داد. این شرکت به دلیل جذابیت های زیادی که دارد امروزه به سود دهی مناسبی رسیده و در همان زمان کوتاه بیش از دوازده میلیون سفارش را در سطح جهان ارائه کنند. 

اکنون این شرکت دارای چهار دفتر بوده و موفقیت های بسیاری را کسب نموده است. به طوری که امروزه بسیاری از افراد برای کسب درآمد ارزی از این سایت استفاده می کنند. شرکت Teespring تنها در یک سال توانست تعداد شش میلیون تی شرت را به فروش رسانده و خیلی زود عرضه کنندگان در این سایت، ثروت زیادی را کسب نمودند. 

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

روش کسب درآمد ارزی از سایت  teespring

در صورتی که مهارت لازم را در خصوص طراحی دارید، می توانید در سایت teespring ثبت نام کرده و جهت دریافت درآمدهای دلاری اقدام کنید. روش کار این سایت، این گونه است که طرح هایی را که کاربران ارائه می دهند، خریداری کرده و از آن ها برای چاپ روی لباس، کیف و قاب موبایل بهره می گیرد. 

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت storyblocks

شاید برای بسیاری از افراد، جذاب باشد که بتوانند طرح ها و مدل های خود را از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته و از آن درآمد دلاری نیز کسب کنند. این سایت به دلیل اعتبار و سابقه فعالیتی که دارد، می تواند ویترین بسیار مناسبی برای فروش محصولات تولید شده و طراحی شده شما باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

طراحی پوشاک در سایت teespring

همان گونه که اشاره شد، در این سایت می توان روی حوزه طراحی پوشاک فعالیت نمود. این شرکت تمرکز اصلی خود را روی شاخه پوشاک گذاشته است و بر اساس فروش طرح های ارائه شده روی تی شرت و ... درآمد کسب می نماید. در صورتی که از جمله کسانی هستید که ایده های جذابی در زمینه طراحی مد و پوشاک دارید، می توانید با این سایت همکاری کرده و درآمد ارزی خوبی را کسب کنید.

هنگامی که مشتریان teespring طرحی که در سایت ارائه کرده اید، را بپسندند و خرید کنند، به ازای هر فروش به شما درصدی کمیسیون پرداخت خواهد کرد. در این سایت بخشی از فروش به امور خیریه تخصص می یابد که می توانید برای فروش بهتر، بخشی از درآمد ارزی خود را برای این کار در نظر بگیرید.

شاید جالب باشد بدانید که این سایت امروزه در تمامی دنیا شناخته شده و در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، افراد زیادی از مشتریان بالقوه این سایت هستند. اما در کنار فروش آنلاین، teespring توانسته است در برخی از کشورها، فروشگاه های فیزیکی را نیز راه اندازی کرده و به صورت حضوری محصولات و طرح ها را به فروش می رساند. در این شرایط، طرح های انتخابی با استفاده از فناوری های بالا، چاپ شده و به مشتریان تحویل می شود. البته برخی از طرح ها نیز مجوز فروش آن ها در میزان محدودی می باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت teespring

عضویت در Teespring برای کسب درآمد دلاری 

در صورتی که تصمیم دارید به عنوان فریلنسر فعالیت نموده و مهارت های لازم را در خصوص طراحی دارید، می توانید به سایت Teespring وارد شوید. در اولین قدم می بایست Start designing را برگزیده و با sign up وارد شده و مشخصات خود را در این سایت وارد کرده و برای ثبت طرح خود آماده شوید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

لازم است ابتدا تعیین کنید که طراحی شما مربوط به کدام یک از دسته بندی های سایت است. طرح شما مناسب برای پوشاک، قابل گوشی همراه ، ماگ یا ... است. پس از این مرحله می توانید طرح خود را در سایت آپلود نمایید. بدین ترتیب و پس از تایید طرح شما، سایت از آن استفاده کرده و چاپ لازم را با بالاترین استانداردهای چاپ انجام می دهد و به نمایش می گذارد.

هنگامی که طرح شما به فروش می رسد، درصدی از فروش به حساب ارزی که معرفی کرده اید واریز خواهد شد. هر چه طرح شما خاص تر و حرفه ای تر باشد، قیمت فروش آن بالاتر خواهد بود. برای دریافت درآمدهای ارزی خود، نیاز به یک حساب پرداخت آنلاین مانند پی پال دارید. همچنین جهت تبدیل نمودن درآمد دلاری خود از سایت Teespring به ریال ایران نیز باید اقدام نمایید. 

شما می توانید این امور را در سایت 20پیمنت انجام داده و بدون نگرانی از دریافت و تبدیل درآمد خود، به فعالیت حرفه ای و کسب درآمد دلاری خود بپردازید. در 20پیمنت تبدیل درآمد دلاری شما به ریال در یکی از حساب های بانکی ایران، ایجاد شده و در کمترین زمان ممکن به شما پرداخت خواهد شد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد