کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

توسط : تیم محتوا
1,197

برای کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore سیستم خرید و تحویل بسیار ساده است. پس از پردازش محصول، کار دیگری نبایست انجام شود. سیستم پرداخت به صورت خودکار بعد از هر بار خرید، به حساب پی پال شما ،  کارمزد 65٪ از قیمت فروش را واریز می نماید. برای ویرایش کارهای شخصی خود به رابط های کاربری ویژه ای دسترسی خواهید داشت.

اگر توانایی طراحی بی نظیر و با کیفیت ساخت در Minecraft را دارید بایستی نمونه کارهای قبلی خود را ارائه دهید.

تجربه ساخت در این سایت بسیار حیاتی است. می توانید با عضویت در تیم سازنده موجود، شانس خود را برای یک برنامه موفق افزایش می دهد.

لازم است بدانید که Minecraft  مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، چندین جایزه را از آن خود کرده و به عنوان یکی از بزرگ ترین و تأثیرگذارترین بازی های ویدیویی در تمام دوران ها شناخته می شود به طوری که در ژوئن سال 2020 به تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهان راه یافت. در سال 2014 مالکیت معنوی Minecraft توسط مایکروسافت به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری شد. 

کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

درباره سایت schematicstore

در سایت schematicstore ، تیمی از افراد باتجربه در استفاده از Minecraft به عنوان یک پلتفرم هنرهای دیجیتال شروع به درآمدزایی کرده اند. هدف این است که گروه Minecraft با محتوایی مقرون به صرفه و با کیفیت، توسط متخصصان باتجربه ساخته شود در این میان به اعضای گروه نیز برای تولید و فروش کار خود الهام داده می شود.

ایده راه اندازی این سایت، از اواسط سال 2014 شکل گرفت و در اوایل سال 2015 فعالیت خود را آغاز نمود. میزان تقاضای محتوای با کیفیت Minecraft نشان داد، با ایجاد یک فروشگاه آنلاین می توان ساده سازی کرده و فرآیندی ایجاد شود تا فرصت های بهتر برای خریدار و فروشنده به وجود آید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت teespring

هدف schematicstore این است که به تمامی اعضای Minecraft فرصت هایی را برای خلاقیت های با کیفیت بالاو ارائه اجزای سازنده را کسب نموده و شرایطی برای ایجاد بازی برای همه افرادی که بازی را دوست دارند، ارائه دهند. شما هم می توانید شروع کرده و در گسترش Minecraft Schematicstore موثر باشید. در این سایت به صورت مداوم ویژگی های جدیدی پیاده سازی شده و خلاقیت های متفاوتی وارد گروه می شود. 

نحوه خرید کالا از سایت schematicstore 

برای آن که بتوانید خریدی از این سایت داشته باشید، لازم است که یک حساب کاربری با مشخصات صحیح خود ایجاد کنید. سپس به سادگی روی خرید در صفحه جزئیات محصول کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

بلافاصله پس از اتمام خرید، به رابط کاربری خود بروید، سپس بر روی سفارشات من کلیک کنید. در آنجا تمام خریدهای انجام شده خود را پیدا خواهید کرد. کافیست روی آپلود کلیک کنید تا محصول را مستقیماً در رایانه خود دریافت کنید.

هنگام خرید هرکالایی، در واقع مجوز استفاده از آن را خواهید داشت. شما آزادید که آن را بر روی سرور خود دانلود کنید ، یا فقط از آن برای دنیای شخصی خود در Minecraft استفاده کنید. توجه داشته باید شما مجاز به استفاده از آن برای اهداف تجاری یا توزیع نیستید. 

کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

روش استفاده از schematicstore

این سایت می تواند ساخت Minecraft را ذخیره کند. با استفاده از WorldEdit یا MCEdit می توانید این ساخت را در دنیای خود دانلود کنید. محصولات بزرگ تر هم شامل یک فایل schematic و هم فایل ذخیره هستند تا به شما کمک کنند نصبتان آسان تر شود.

نصب schematic با استفاده از WorldEdit

1. فایل schematic را در پوشه  plugins , worldedit , schematics سرور خود جای گذاری کنید.
2. وارد سرور خود شوید و schem load mcedit filename را تایپ کنید، در اینجا filename نام فایل schematic شما است.
3. به سادگی با تایپ paste، نمودار در هر جایی که می خواهید، قرار می گیرد.
اگر سرور شما هنگام نصب  schematic ایراد پیدا کند، باید مرحله یک و دو را انجام داده و وارد چت شوید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

4. limit 100000 را تایپ کنید. اکنون بلوک های محاسبه سرور برای درج زیر محدود می شود.
5. paste -a را تایپ کنید.
6. مرحله 3,4 را با افزایش blocklimit به  حد 200000 و paste -a تکرار کنید.
7. این مراحل را تکرار کنید تا زمانی که کل کار ایجاد شود. 

نصب schematic با استفاده از MCEdit

1. MCedit را اجرا کنید. 
2. بر روی load world کلیک کنید و محیطی را که می خواهید schematic خود را به آن وارد کنید انتخاب کنید.
3. روی دکمه وارد کردن در نوار ابزار پایین کلیک کنید. 
4. پرونده انتخابی جهت وارد کردن را انتخاب کرده و روی open کلیک کنید.
5. حال schematic را در مکانی که می خواهید قرار دهید و enter را فشار دهید.

خلاقیت های بی نظیر در سایت schematicstore

وجود ساخت خلاقیت های منحصر به فرد، به شما امکان خرید انحصاری را می دهد، بنابراین مالک یک ساخت خاص می شوید. پس از فروش، محصول به طور خودکار از فروشگاه خارج می شود. می توانید آنها را به عنوان محصولاتی که با قرمز مشخص شده اند، شناسایی کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

روش بازی Minecraft

در Minecraft، بازیکنان در یک دنیای سه بعدی ایجاد شده، کاوش می کنند و ممکن است مواد خام ، ابزار و وسایل صنایع دستی را کشف و استخراج کنند و سازه ها یا کارهای خاکی بسازند. بسته به حالت بازی، بازیکنان می توانند با مزاحمین کنترل شده توسط کامپیوتر مبارزه کنند و همچنین با بازیکنان دیگر در همان محیط همکاری کرده یا با آنها رقابت کنند. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Twitch توییچ و روش کسب درآمد از Twitch

حالت های بازی به دو شکل است که شامل یک حالت بقا می شود، که در آن بازیکنان باید منابعی را برای ساختن جهان و حفظ سلامتی خود بدست آورند و یک حالت خلاقانه ، که بازیکنان منابع نامحدود دارند. بازیکنان می توانند برای ایجاد مکانیک و دارایی های جدید گیم پلی بازی را تغییر دهند.

حالت بقا در بازی Minecraft

در حالت بقا ، بازیکنان مجبورند منابع طبیعی مانند چوب و سنگ موجود در محیط را جمع کنند تا بتوانند بلوک ها و موارد خاصی را بسازند. بسته به دشواری، هیولاها در مناطق تاریک خارج از شعاع، بازیکنان را ملزم به ساخت یک پناهگاه در شب می کنند. این حالت همچنین دارای یک نوار حمایتی است که با حملات جمعیت، سقوط، غرق شدن، سقوط در گدازه، خفگی، گرسنگی و سایر حوادث کاهش می یابد. 

بازیکنان همچنین محفظه گرسنگی دارند که باید با خوردن غذا در بازی به صورت دوره ای پر شود، مگر در شرایط صلح آمیز. اگر میله گرسنگی تخلیه شود، سلامتی از بین می رود. وقتی بازیکنان تقریباً نوار گرسنگی کامل دارند یا به طور مداوم با موضوع صلح آمیز مواجه هستند، سلامتی جبران می شود. 

تهیه مواد در بازی Minecraft

بازیکنان می توانند موارد متنوعی را در Minecraft تهیه کنندموارد ساختنی شامل زره پوش است، که آسیب های ناشی از حملات را کاهش می دهد. سلاح مانند شمشیر، که اجازه می دهد تا هیولاها و حیوانات به راحتی کشته شوند. و ابزارهایی که با سرعت بیشتری انواع خاصی از بلوک ها را می شکنند. 

بعضی از اقلام بسته به ماده ای که برای ساخت آن ها استفاده می شود دارای چند طبقه هستند. از این رو اقلام با ردیف بالاتری از ماندگاری و کارایی برخوردار هستند. بازیکنان می توانند کوره هایی بسازند، که غذا را بپزد، سنگ معدن را پردازش کند و مواد را به مواد دیگر تبدیل کند. بازیکنان همچنین ممکن است کالاها را با یک روستایی از طریق یک سیستم تجارت مبادله کنند.، که شامل تجارت زمرد نیز می شود.

حمل مواد برای ایجاد بقا در بازی Minecraft

این بازی دارای سیستم موجودی است که به بازیکنان امکان حمل تعداد محدودی از وسایل را می دهد. با مرگ، موارد موجودی بازیکنان حذف می شوند، مگر اینکه بازی پیکربندی شود تا چنین کاری انجام نشود. اگر بازیکنان بتوانند قبل از ناپدید شدن یا پس از 5 دقیقه از حالت استراحت خارج شوند، می توان موارد رها شده را بازیابی کرد. 

بازیکنان ممکن است با کشتن مزاحمین و سایر بازیکنان، استخراج معادن، ذوب سنگ معدن، تولید مثل حیوانات و پخت غذا امتیازات تجربی را کسب کنند. سپس می توان تجربه را صرف ابزارهای جذاب، زره پوش و سلاح کرد. 

کسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

حالت سخت در بازی Minecraft

حالت هاردکور یک نوع حالت بقا است که در سخت ترین حالت قفل می شود و از بین می رود. اگر بازیکنی در دنیای سخت از بین برود، دیگر مجاز به تعامل با آن نیست. بنابراین می توان آنها را به حالت تماشاگر درآورد و جهان را کاوش کرد یا آن را کاملاً حذف کرد. این حالت بازی فقط در نسخه جاوا قابل دسترسی است. 

حالت خلاق نمونه ای از ساخته های Minecraft

در حالت خلاق،  بنایی بزرگ است که بنظر می رسد یک شهر است. بازیکنان از طریق فهرست موجودی به تمام منابع موجود در بازی دسترسی دارند و می توانند بلافاصله آنها را قرار داده یا حذف کنند. بازیکنان می توانند حرکت آزادانه در سراسر دنیای بازی داشته و آنرا به دلخواه خود تغییر دهند. این درحالی است که شخصیت های آنها هیچ صدمه ای نمی بینند و تحت تاثیر گرسنگی قرار نمی گیرد. حالت بازی به بازیکنان کمک می کند بدون ایجاد مزاحمت روی ساخت و ایجاد پروژه ها متمرکز شوند.

پیشنهاد مطالعهانتقال پول از پی پال به ایران

ماجراجویی در Minecraft

حالت ماجراجویی به طور خاص طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند نقشه ها و ماجراهای سفارشی ساخته شده توسط کاربر را تجربه کنند. گیم پلی این بازی شبیه حالت بقا است اما با محدودیت های مختلفی که می تواند توسط خالق نقشه در دنیای بازی اعمال شود. 

حالت ماجراجویی، بازیکنان را مجبور می کند اقلام مورد نیاز را بدست آورند و ماجراهایی را به روشی که سازنده نقشه در نظر داشته است تجربه کنند. یکی دیگر از موارد اضافه شده برای نقشه های سفارشی، بلوک فرمان است. این بلوک به سازندگان نقشه اجازه می دهد تا تعاملات با بازیکنان را از طریق دستورات سرور اسکریپت شده گسترش دهند. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد