خرید اکانت اسپاتیفای spotify

خرید اکانت اسپاتیفای spotify

توسط : تیم محتوا
5,737

سرویس  spotifyاز معتبرترین و شناخته شده ترین سرویس های موزیک در سطح دنیاست که دارای آرشیو آنلاین بسیار کامل و جامعی است. برای آن که بتوانید موزیک ها را در شرایط آفلاین و آنلاین به شکل نامحدود، داشته باشید، لازم است که خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم را انجام دهید.

برای خرید اکانت و اشتراک پریمیوم spotify ، لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. ابتدا اکانت خود را به شکل پریمیوم درآورده و از خدمات آن استفاده نمایید. نکته ای که باید به آن دقت کنید، آن است که کشور اکانت را می بایست آمریکا انتخاب کنید. سپس اقدام به خرید اکانت شخصی خود و پریمیوم کردن آن نمایید.

برای استفاده از اکانت اسپاتیفای سه راهکار دارید. در راه کار اول می توانید از سایت play.spotify.com استفاده نمایید. در روش دیگر بهره گیری از نسخه ویندوز اسپاتیفای میسر است و نهایتا می توانید در گوشی خود از اپلیکیشن spotify استفاده نمایید.

خرید اکانت اسپاتیفای spotify

روش استفاده از ردیم کد های اسپاتیفای 

برای خرید اکانت اسپاتیفای ، می توانید توسط Redeem کد ها به سادگی اکانتی رایگان تهیه کرده و آن را به شکل پریمیوم درآورید. البته همان گونه که اشاره شد، اکانت ها تنها به کشور آمریکا تعلق دارد. برای بکارگیری ردیم کدها، لازم است که با IP آمریکا، در سایت spotify ، اکانتی برای خود بسازید. 

پس از این مرحله، لینکی برای شما ارسال می شود که با آن وارد اکانت خود می شود. اکنون لازم است که کد را بر روی اکانت اجرا کنید. سپس از شما آدرس دقیق را درخواست می کند. در نهایت با انتخاب Accept ، تایید اکانت خود را انجام می دهید. با وارد کردن آدرس به همراه ردیم کد، اکانت خود را به پریمیوم تبدیل نموده اید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت schematicstore

اکانت اشتراکی و اختصاصی اسپاتیفای 

ردیم کد یا اکانت اختصاصی صرفا به شما تعلق دارد و این امکان وجود دارد که پلی لیست ها را در ا« ایجاد کرده و از آن استفاده نمایید. و زمانی که اکانت رایگان می شود، اقدام به شارژ مجدد آن نمایید. در صورتی که در مورد اکانت های اشتراکی ، این شرایط وجود نداشته و چندین نفر از آن استفاده کرده و این احتمال وجود دارد که از کار بیافتد.

اما برای تمدید اکانت پریمیوم خود، لازم است که از سایت اسپاتیفای، برای خود گیفت کارت خریده و در سایت ثبت سفارش کنید. در صورتی که اعتبار شما باقی مانده باشد، به شکل خودکار مجدد شارژ خواهد شد. 

درباره اکانت جایگزین

دلایلی وجود دارد که اکانت spotify شما به صورت مجدد قابلیت شارژ نداشته باشد. این عوامل می تواند شامل : محدودیت دو بار در یک سال، مسائل تحریمی کشور باشد. در این شرایط سایت اسپاتیفای بک اپی از اطلاعات شما گرفته و با استفاده از ایمیل جدیدی که می سازد، اطلاعات را به اکانتی که جدید ساخته می شود، منتقل می نماید.

خرید اکانت اسپاتیفای spotify

گیفت کارت spotify پریمیوم 

با استفاده از گیفت کارت spotify ، می توانید از موسیقی اسپاتیفای پریمیوم بهره بگیرید. اکانت پریمیوم دارای مشخصات خاصی است که با کمک آن می توانید بدون آگهی، به صورت نامحدود پخش موسیقی داشته و نیازی به خریدن موسیقی ندارید. همچنین می توانید موسیقی ها را روی تمامی نسخه ها پخش نمایید. در صورتی که برای تهیه گیفت کارت و خرید اکانت اسپاتیفای، نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

البته لازم است بدانید که می توان کامل ترین موزیک های اسپاتیفای را در انگلستان و امریکا یافت. کشورهایی مانند مالزی و فیلیپین نیز به میزان محدودتری این موزیک ها را دارند. اما تهیه کنندگان، اغلب کشورهای آمریکا و انگلیس را کشور مقصد می دانند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت teespring

توجه داشته باشید که برای کاربران این امکان وجود دارد که تا از اکانت به صورت رایگان استفاده کنند. اما برای آن که از اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده نمایند، لازم است که آن را شارژ کنند. برای این کار می توانید با 20پیمنت تماس بگیرید.

اکانت اسپاتیفای روی چند دستگاه اجرا می شود؟

این امکان وجود دارد که اکانت Spotify  را روی سه دستگاه متفاوت به صورت آفلاین داشته باشید. اما برای پخش آنلاین آن ها به صورت همزمان میسر نمی باشد. می توانید با گوشی همراه خود، موسیقی درحال پخش در رایانه خود را کنترل کرده و آن را تعویض کنید. این اکانت را می توانید روی دستگاه هایی مانند ویندوز، مک، آیفون، اندرویدو ... نصب کنید.

امکانات اکانت پریمیوم spotfiy

برای آن که بتوانید با مزیت های خرید اکانت spotfiy آشنا شوید، لازم است بدانید که میان اکانت رایگان این سایت و پریمیوم آن تفاوت هایی وجود دارد که در بهره گیری از این سرویس تاثیر زیادی خواهد گذاشت. یکی از مهم ترین آن ها این است که تبلیغات میان آهنگ ها در اکانت پریمیوم، کاملا حذف شده است.

همچنین با اکانت premium فعال شده می توانید موسیقی خود را بدون محدودیت در حالت پخش تعویض کنید. همان گونه که پیش تر اشاره شد، در نوع رایگان می توانید در شرایط آنلاین پخش موسیقی داشته باشید. اما با اکانت پریمیوم امکان دسترسی آفلاین و یا دانلود آهنگ ها وجود دارد. از طرفی می توانید کیفیت پخش موسیقی ها را تغییر داده و آن ها را مطابق با انتظارات خود کاهش یا افزایش دهید. 

خرید اکانت اسپاتیفای spotify

اکانت پریمیوم spotfiy در طرح های متفاوت

اکانت پریمیوم اسپاتیفای را می توانید در طرح های مختلفی تهیه نمایید. این طرح ها به شکل های انفرادی، خانوادگی و دانشجویی ارائه می شود که هر یک از آن ها دارای هزینه های شارژ متفاوتی می باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

1-طرح فردی : در این طرح سایت اسپاتیفای اکانت شما را به پریمیوم تبدیل می نماید. لازم است که پرداخت 9.99 دلار را به صورت ماهانه داشته باید. این اکانت را می توانید در تمامی دستگاه ها استفاده نمایید. اما به صورت همزمان از چندین دستگاه ممکن نیست.

2-طرح دانشجویی : اگر دانشجو هستید و آدرس ایمیل شما edu است، می توانید از این طرح استفاده کرده و با پرداخت 4.99 دلار در هر ماه از موسیقی های اسپاتیفای بهره ببرید.

3-طرح خانوادگی : برای استفاده از طرح خانواده در سایت اسپاتیفای، لازم است که ماهانه مبلغ 14.99 دلار را پرداخت نمایید. در این طرح می توانید از شش اکانت پریمیوم به صورت جداگانه استفاده کنید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد