کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

توسط : تیم محتوا
1,887

در صورتی که به دنبال فعالیت هایی هستید که بتوانید درآمدهای ارزی کسب نمایید، می توانید به سایت هایی مانند IGVault مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. این سایت اکنون یکی از معتبرترین مراجع خرید و فروش اکانت بازی می باشد. کسب درآمد ارزی از سایت  IGVault می تواند شما را به یکی از بهترین روش های کسب درآمدهای ارزی برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و تبدیل درآمدهای دلاری خود به ریال، می توانید با 20پیمنت تماس بگیرید.

در سال 2006 سایت IGVault شروع به فعالیت نمود و در کمترین زمان ممکن توانست در تمامی دنیا، خدمات خود را ارائه دهد. این سایت، در حال حاضر از بزرگ ترین همکاران اسکریل بوده و دارای تراکنش مالی بسیار بالایی می باشد. در این سایت می توان در بازی ها به معاملات اکانت های بازی، فروش کارت بازی و خرید طلای مجازی پرداخته و کسب درآمد نمود. 

کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

خرید و فروش اکانت بازی در IGVault

در سایت IGVault، چنانچه از خرید و فروش اکانت بازی شناخت مناسبی دارید، می توانید به عنوان یک گیمر، در این سایت ثبت نام کرده و درآمد ارزی خود را دریافت نمایید. برای ثبت نام، لازم است که وارد سایت شده و در صفحه اصلی، مشخصات درخواستی و آدرس ایمیل را در فرم ثبت نام کامل نمایید.

بدین ترتیب به سادگی خواهید توانست در این سایت، کسب درآمد کرده و سپس با کمک 20پیمنت، درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل نموده و در حساب بانکی خود در ایران دریافت نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

ویژگی های سایت IGVault 

این سایت نیز همانند دیگر سایت های بازی، روش های خاص خود را برای ایجاد درآمد، اتخاذ نموده است. مزیت ها و ویژگی های به کار گرفته شده در این سایت خاص و منحصر به فرد می باشد. از همین روست که به سرعت به یکی از پردرآمدترین سایت های بازی در دنیا تبدیل شده است. از جمله ویژگی ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

 الف - سرویس هایی مطمئن :

در IGVault سرویس های ارائه شده مختص بازی ها می باشد. هدف این سایت، خدمت رسانی بهتر به کاربران بوده و همواره درحال به روزرسانی می باشد. از مهم ترین مشخصه این سایت این است که می توانید از یکی از سرویس های خرید و فروش قابل اعتماد استفاده نمایید. در این سایت کلیه اطلاعات ثبت شده، به صورت محرمانه خواهد بود. 

در حقیقت تمامی تراکنش ها، آدرس ایمیل و ... ایمن بوده و گیمرها می توانند با خیالی آسوده به خرید و فروش اکانت بازی بپردازند و به ازای عملکرد بهینه خود، پاداش دریافت کنند. همچنین به آسانی می توانید به سرویس هایی که در بازی های این سایت نیاز دارید، مانند  Wakfu، FIFA ، Runescape و ... دسترسی داشته باشید. 

 ب –حضور در بازار جهانی  :

همان گونه که بیان شد، اکنون سایت IGVault از مراجع معتبر خرید و فروش اکانت بازی در تمامی دنیا به شمار آمده و دارای اعتبار بالایی می باشد. یکی از دلایل این شهرت، گسترش این سایت در بازار جهانی بوده و باعث شده است بالاترین میزان جذب کاربر را داشته باشد.

این بسیار جالب است که کاربران و گیمرهای حرفه ای، بر اساس یک علاقه مشترک، دور از حواشی، در مسیر بازی ها تعامل کرده و در حل مسائل بازی به یکدیگر یاری می رسانند. بنابر این در هرجایی از جهان که زندگی می کنید، می توانید در این سایت عضو شده و کسب درآمد ارزی از سایت IGVault دست یابید.

کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

ج - تنوع در کالاها :

از آن جایی که امروزه سایت IGVault را به عنوان مرجعی معتبر در این حوزه می شناسند، سیاست گذاری های سایت نیز در راستای خدماتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد. از ارائه سرویس هایی که نیاز دارید، مانند World of Warcraft ، Aion ، Guildwars 2 تا کارت بازی و کلید های سی دی را تماما در این سایت ارائه شده و با قیمت هایی مناسب ارائه می شود. 

برای خرید از این سایت، لازم است که حساب ارزی داشته باشید. می توانید این کار را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید. 

د - پاداش کاربران :

این سایت توانسته است در این سال های فعالیت خود، تعداد بسیار بالایی کاربر را جذب نماید. کاربرانی که می توانند تجربیاتی منحصر به فرد را در این سایت داشته و چنانچه به صورت مستمر در سایت IGVault فعالیت داشته باشند، به عنوان هدیه، علاوه بر درآمدهای ارزی خود، پاداش نیز دریافت نمایند. این می تواند برای گیمرهای حرفه ای بسیار جذاب باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت IGVault

نقد کردن درآمد ارزی IGVault

یکی از مواردی که می تواند برای کاربران ایرانی مهم باشد و حضور و فعالیت در این سایت را با توجه و تمرکز زیادی دنبال نمایند، این است که نوساناتی که در نرخ ارز ایجاد می شود، می تواند آن ها را به سوی درآمدهای ارزی سوق دهد. برای دریافت درآمدهای ارزی خود از سایت IGVault لازم است که یک حساب ارزی برای خود افتتاح نمایید. 

می توانید از کارت های اعتباری ارزی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت استفاده کنید. این حساب ها به شبکه بانک جهانی متصل بوده و برای دریافت های ارزی از این سایت و یا خرید از سایت های خارجی دیگر، بسیار مفید و کارآمد است. برای تهیه این نوع از کارت ها می توانید به 20پیمنت مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده نمایید.

همچنین از حساب پرداخت آنلاین پی پال نیز می توانید بهره بگیرید و برای دریافت و پرداخت های ارزی خود از این حساب کمک بگیرید. البته نکته ای که مطرح است این است که ابتدا باید در paypal برای خود اکانت بسازید و برای این کار به کارت های ویزاکارت و مسترکارت نیاز دارید. 

در این خصوص کارشناسان 20پیمنت شما را همراهی خواهند نمود. ضمن آن که با کمک متخصصین با تجربه 20پیمنت، این امکان وجود دارد که درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و آن ها را در یکی از حساب های بانکی خود در ایران دریافت نمایید.

نهایتا به جهت آن که IGVault خود یکی از همکاران پرداخت آنلاین اسکریل محسوب می شود، می توانید این کیف پول الکترونیکی را برای دریافت درآمدهای ارزی خود انتخاب نمایید. در هر جای دنیا که باشید، امکان افتتاح حساب اسکریل ممکن خواهد بود. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

با سلام من توی این سایت ثبت نام کردم احراز هویت که میخوام کنم اون اخرش میگه که باید با کارت شناسایی عکس بگیری خودتم باید توی عکس باشی کارت شناسایی هم باید یک بار از رو و یکبار از پشتش عکس بگیری طوری که باید صورت خودت هم معلوم باشه الان من کارت ملی ندارم با شناسنامه عکس گرفتم که قبول نکرد اگه با پاسپورت مشکل حل میشه لطفا بهم بگید و اگه نمیشه بگید چطور باید احراز هویت کنم با سپاس

avatar

با سلام و عرض ادب ، در سایت های خارجی باید با پاسپورت احراز هویت انجام دهید. باتشکر