کسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

کسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

توسط : تیم محتوا
1,237

همان گونه که می دانید، سرعت گسترش و رشد تکنولوژی و دنیای دیجیتال هر روزه بیشتر شده و همواره شاهد ظهور مشاغل جدیدی در این میان بوده ایم. یکی از عناوینی که با این جریان ایجاد شد، فریلنسری و فعالیت های دورکاری است. در این نوع از کسب و کار، افراد از سایت های داخلی و خارجی کسب درآمد خواهند داشت. کسب درآمد از سایت Local Solo و  Communo نیز یکی از مسیرهایی است که می تواند برای فریلنسرها جذاب باشد. 

اولین نکته ای که در مشاغل فریلنسری مانند این سایت مطرح است این است که افراد بدون وابستگی به سازمان و مجموعه ای، به صورت مستقل می توانند با تمامی دنیا در ارتباط بوده و با استفاده از بستر آماده شده این گونه سایت ها، پروژه های موفقی را اجرا کرده و درآمدهای ارزی داشته باشند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Robinhood رابین هود

این نوع از کسب و کار را مرهون پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات دیجیتالی هستیم. با کمک آن ها خواهیم توانست در هر جای دنیا که باشیم، در سرتا سر دنیا فعالیت کرده و پروژه های زیادی را انجام داده و کسب تجربه نماییم. با فعالیت در سایت Local Solo و  Communoمی توانید برای پروژه های خود برنامه ریزی کرده و برای خود هدف گذاری مناسیب داشته باشید. برای دریافت درآمدهای ارزی خود و تبدیل آن ها به ریال ایران، می توانید از 20پیمنت، یاری بگیرید.

کسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

معرفی سایت Local Solo و Communo

جالب است بدانید که این دو سایت کانادایی در سال 2011 توسط مارک فرومسون ایجاد و راه اندازی گردید. ده سال پیش که این دو سایت فعالیت خود را شروع کردند، به صورت مجزای از هم و برای فعالیت های دورکاری ایجاد شدند. پس از مدتی تصمیم بر آن شد که در راستای رشد و گسترش عملکرد هر دو سایت، و به جهت ایجاد رقابتی قوی تر، با هم ادغام شده و با ارائه اطلاعات فریلنسر ها و مشتریان شان به یکدیگر، در جهت همکاری مشترک و رشد درآمدزایی دو سایت قدم بردارند.

این موضوع باعث شد که سایت های LocalSolo و Communo به زمینه ای مناسب برای کسب درآمد اینترنتی و دریافت پروژه های فریلنسری تبدیل گردد و بتواند از تمامی دنیا، کاربران و مشتریان خود را داشته و پروژه های موفق و بزرگی را به اجرا درآورد. این سایت امروزه مورد توجه بسیاری از فریلنسرهای حرفه ای در تمامی دنیا می باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت SEOClerk سئو کلرک

درآمد ارزی از سایت های LocalSolo و Communo

بستر سایت LocalSolo و Communo برای کسانی که به دنبال درآمد ارزی بوده و می خواهند به صورت مستقل عمل نمایند، بسیار آماده و کاربردی است. به دلیل ایجاد بازاریابی مناسب و فروش بالایی که در این سایت ها انجام می شود، فریلنسرها می توانند به درستی با کارفرماهای خود ارتباط گرفته و فروش های موفقی را داشته باشند. 

از سویی دیگر کسانی که مهارت های ویژه ای داشته و با استعداد باشند، می توانند پروژه های بهتر و پولسازی را دریافت نمایند و با کارفرماهای زیادی مرتبط شوند. این خود یک کانال مناسب برای درآمدزایی ارزی برای کاربران ایرانی است.

کسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

زمینه های شغلی فریلنسری 

در این سایت، فریلنسرها می توانند پروژه هایی در زمینه های مختلف دریافت کرده و به صورت دورکاری انجام دهند. پروژ هایی مانند برنامه نویسی ، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی وب سایت، سئو تخصصی، مدیریت پروژه، عکاسی، تولید محتوای متنی، توسعه دهنده صفحه وب، تولید محتوای ویدئویی، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن، موسیقی، طراحی گیم، مشاوره مالی، فعالیت های دورکاری هستند که می توان از آن ها در سایت LocalSolo و Communo کسب درآمد نمود. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت IGVault

روش ثبت نام در سایت LocalSolo و Communo

برای آن که بتوانید از این سایت کسب درآمد ارزی داشته باشید، لازم است که ابتدا به سایت  LocalSoloوارد شده و تخصص خود را در این سایت ثبت نمایید. در این بخش، مشتریان بر اساس مهارتی که دارید با شما ارتباط خواهند گرفت. 

برای آن که به عنوان فریلنسر نیز در این سایت ثبت نام کنید لازم است که به آدرس سایت Communo رفته و در این ثبت نام مشخصات خود را وارد نمایید. در قسمت پایینی این صفحه شما با دو برنامه شغلی مواجه خواهید شد که یکی از آن ها دارای هزینه بوده و دیگری به صورت رایگان می باشد. 

برای پرداخت حالت Pro لازم است که ماهانه مبلغ چهل و نه دلار را به این سایت واریز نمایید. در صورتی که برای پرداخت به این سایت، مساله دارید می توانید از کارشناسان 20پیمنت کمک بگیرید. 

در نوع رایگان این برنامه، شما می توانید یکی از تخصص های خود را ثبت نام نمایید. اما در خصوص برنامه دوم که به نام Pro نامیده می شود، لازم است که روی گزینه استارت در قسمت Join Communo وارد شده و آدرس ایمیل خود را ثبت کنید. پس از تایید قوانین سایت، Sign up را انتخاب نمایید.

اکنون وارد فرمی خواهید شد که از شما مشخصات شخصی تان را می خواهد. رمز عبور خود را برگزیده و عکسی از خود در این صفحه آپلود نمایید.  توجه داشته باشید که آدرسی که از خود ثبت می نمایید، به گونه ای باشد که برای دریافت درآمد ارزی خود دچار مساله نشوید. 

هنگامی که ثبت نام شما کامل می شود، خواهید توانست به پروفایل خود وارد شده و کارهای موفق خود را به عنوان نمونه به نمایش بگذارید تا مشتریان شما بتوانند مهارت های شما را ارزیابی نمایند.

کسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

دریافت درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo 

لازم به ذکر است که ضمن فعالیت در این سایت، خواهید توانست درآمد ارزی خوبی داشته باشید هنگامی که پروژه ای را تحویل می دهید، درآمد حاصله به حساب ارزی که معرفی کرده اید واریز خواهد شد. برای نقد کردن این درآمدها می توانید از کارشناسان مجرب 20پیمنت یاری بگیرید.

در 20پیمنت خواهید توانست، حساب ارزی پی پال را افتتاح کرده و درآمدهای خود را در این حساب وارد نمایید. سپس برای تبدیل کردن آن به ریال ایران، 20پیمنت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد