Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

توسط : تیم محتوا
1,227

یکی از راه های ساده ای که می توان به جمع آوری پول پرداخت ، سیستم Money Pool است. در صورتی که می خواهید با دوستان خود، یک میهمانی یا جشن راه اندازی کنید، می توانید از Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال استفاده کنید. 

با این روش، خواهید توانست این نوع حساب را در پی پال ایجاد کرده و کمک دوستانتان، خیریه راه اندازی کنید و با برای یک برنامه مشخص، سرمایه گذاری مناسبی را برگزینید. در صورتی که حساب پی پال دارید، این امکان برای شما ممکن است که از خدمات این حساب استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که حساب Money Pool برای اهداف غیرتجاری می باشد. 

در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال، مساله دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. لازم به ذکر است که از سال 2017 که Money Pool در پی پال راه اندازی شده است، با استفاده از یک سیاست گذاری متفاوت از دیگر سایت های پس اندازی اجتماعی شکل گرفته است . 

پیشنهاد مطالعهانتقال پول از پی پال به ایران

در این حساب پی پال، هنگامی که موجودی به میزان معینی می رسد، پول به حساب شما انتقال می یابد. این سرویس در کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، فرانسه و هلند در حال اجراست.

Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

نحوه عملکرد Money Pool پی پال 

این حساب paypal روشی ایمن و ساده برای درآمدزای با اهداف گوناگون می باشد. این سرویس در پی پال ایجاد شده است تا کاربران آن بتوانند برای برنامه های آخر هفته و تعطیلات خود، به خوبی برنامه ریزی کرده و با دوستان خود، یک تفریح و یا میهمانی مناسب را ایجاد نمایند. 

و یا آن که با هدف ایجاد بازارچه های خیریه این حساب را راه اندازی کرده و اقدام به جمع آوری پول در راستای کمک به دیگران، قدم بردارند. بنابر به آسانی می توانید در حساب Money pool یک صفحه ایجاد کرده و آنرا با دوستانتان به اشتراک گذاشته و پول لازم را در مبنای هدف مشترکی که دارید، جمع آوری نمایید.

پیشنهاد مطالعهتبدیل دلار پی پال به ریال

نحوه ایجاد Money pool درپی پال 

در صورتی که تصمیم گرفته اید این حساب کارامد و مطمئن را در پی پال ایجاد کرده و اقدام به جمع آوری پول مشترک در آن نمایید، برای اولین قدم لازم است که حساب کاربری خود را در پرداخت آنلاین پی پال، ایجاد نمایید. پس از آن که حساب کاربری شما آماده شد، وارد آن شده و در بخش خلاصه ها، Money Pool را انتخاب نمایید.

اکنون می بایست در صفحه ایجاد شده ، هدف خود را برای جمع آوری پول در این حساب، اعلام کنید. با این کار، دوستان و اطرافیان شما می توانند، مبلغی را که مشخص شده است و یا هر میزان که آن ها تمایل دارند را به این حساب واریز کرده و مطابق با برنامه اعلام شده در حساب، صرف اموری همچون، سفرهای گروهی ، میهمانی ، امورخیریه و ... گردد.

از سوی دیگر برای اتمام دوره جمع آوری مالی در این حساب، خواهید توانست به بخش تنظیمات سایت رفته و شروع و پایان زمان را به دیگران اعلام نمایید. ایجاد این حساب، زمان کمی نیاز دارد و بلافاصله پس از واریز و جمع آوری پول در این حساب، می تواند آن رقم را در Money Pool مشاهده نمود.

در صورتی که برای دوره جمع آوری زمان معینی مشخص شده باشد، پس از اتمام مهلت، رقم موجود، به حساب فردی که Money Pool را ایجاد کرده است ، واریز می شود.

Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

راه اندازی Money Pool در پی پال 

اگر حساب پی پال پرسونال را دارید، خواهید توانست برای خود یک Money Pool در پی پال راه اندازی نمایید. اما نکته ای که لازم است در این جا مطرح شود این است که برای راه اندازی و استفاده از خدمات مانی پول پی پال، احتیاجی به پرداخت هیچ مبلغی نبوده و کاملا رایگان می باشد. 

اما در صورتی که حساب پی پال شخصی ندارید، لازم است که ابتدا این حساب را ایجاد کرده و سپس اقدام به راه اندازی مانی پول نمایید. برای این کار، خواهید توانست از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره بگیرید.

پیشنهاد مطالعهشارژ حساب Paypal

نحوه جمع آوری و دریافت پول از Money Pool

هنگامی که حساب Money Pool را راه اندازی کردید، لینکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید این لینک را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. سپس از آن ها بخواهید که به حساب معرفی شده ، پول واری نمایند. 

ارسال این لینک برای دیگران می تواند از طریق ایمیل یا پیام و یا هر روش دیگری که انتخاب می کنید، باشد و بدین ترتیب حساب مانی پول خود را با آن ها به اشتراک خواهید گذاشت. نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که تنها کسانی که می توانند به حساب شما پول واریز نمایند، دوستان و اعضای خانواده شما هستند. 

برای مشتریان و فعالیت های تجاری، نمی توانید از این حساب استفاده نمایید. همچنین کسانی که این حساب را با آن ها به اشتراک گذاشته اید، که اعضای خانواده و دوستان شما هستند، می توانند موجودی حساب و تراکنش های آن را مشاهده کنند. آن ها متوجه خواهد شد که هر شخص چه مبلغی را به حساب اشتراک گذاشته شده واریز کرده است. 

این حساب دارای مدیریت بوده و قابل گزارش گیری و نظارت بر تراکنش ها می باشد. در صورتی که برای ایجاد این حساب نیاز به کمک دارید با 20پیمنت همراه باشید.

Money Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

انتقال حساب Money Pool Paypal 

لازم به ذکر است که می توانید در زمان جمع آوری پول در سقف مشخصی که تعیین شده است، این اعتبار ایجاد شده در مانی پول پی پال را به حساب بانکی خود انتقال دهید. برای این کار لازم است که اقدامات معینی را انجام دهید. ابتدا به اکانت خود در پی پال وارد شده و به بخش مانی پول بروید. توجه داشته باشید که همان گونه که پیش از این نیز اشاره شد، تنها کسی که سازنده  Money Pool می تواند این مسیر را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

سپس در بخش مانی پول لازم است که جزئیات را انتخاب کرده و پولی جمع آوری شده را که قصد دارید به حساب بانکی خود منتقل نمایید را برگزیده و روی مدیریت پول کلیک کنید. هنگامی که گزینه انتقال وجه را انتخاب نمایید، پول حساب Money Pool به حساب بانکی که تعیین کرده اید، انتقال خواهد یافت.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد