استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

توسط : تیم محتوا
1,319

یکی از اقداماتی که کمپانی اپل انجام داده است، این است که امکان استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی را ایجاد کرده است تا برای خرید از فروشگاه هایی مانند iBookstore، Apple Music،iTunes  روشی ایمن برای پرداخت هزینه ها باشد.

برای آن که بتوانید از این قابلیت استفاده نمایید، لازم است که ابتدا حساب پی پال داشته و آن را به اپل آیدی متصل نمایید و از طریق آن هزینه های مربوط به دانلود آهنگ یا فیلم و سایر خدمات را پرداخت نمایید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کرده و ضمن افتتاح حساب پی پال، از این قابلیت نیز استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهریفاند پی پال چیست

بهره گیری از paypal برای پرداخت در اپل آیدی

شما می توانید از روش های متعددی برای پرداخت  Apple ID استفاده کنید. هنگامی که قصد خرید از اپل استور، اپل بوکسز و یا آی کلود را دارید، می توانید از روش پرداخت معتبر و شناخته شده پی پال استفاده کرده و آن را در اپل آیدی فعال نمایید. 

این روش ها شامل اغلب کارت های اعتباری ارزی، کارت های هدیه و استفاده از Apple Pay می باشد. پیش از این اغلب کاربران این امکان را نداشتند که بتوانند از این روش ها استفاده کرده و خرید خود را انجام دهند و یا برای به روزرسانی برنامه هایشان اقدام کنند. بنابراین کمپانی اپل با ایجاد این قابلیت و روش پرداخت ها از طریق پی پال، شرایط را برای کاربران خود مهیا نمود.

استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

روش ایجاد حساب پی پال در روش پرداخت اپل

در صورتی که قادر نیستید روش پرداخت پی پال را در اپل آیدی ایجاد کرده و خرید های خود از فروشگاه های اپل را انجام دهید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. هنگام خرید از اپل، توجه داشته باشید که صورتحسابی که برای روش پرداخت صادر می شود، می بایست دارای آدرسی مطابق Apple ID باشد. 

همچنین بایستی مطابقت شماره تلفن همراهی را که برای روش پرداخت ثبت کرده اید را نیز تایید کنید. در صورتی که هنگام انجام این سرویس، امکان اتصال برای شما برقرار نشد، لازم است که به سایت پی پال وارد شده و از صحت جزئیات صورت حساب خود اطمینان حاصل کنید.

از سویی دیگر توصیه می شود، هنگام خرید به خوبی بررسی کنید که فروشگاهی را انتخاب نمایید که در کشور و منطقه ای که در آن زندگی می کنید، وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعهMoney Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

روش استفاده از پی پال در اپل آیدی

در صورتی که می خواهید از فروشگاه های  Apple Music و یا iTunes از طریق Apple ID خرید کنید، لازم است که در اولین قدم به سراغ اطلاعات پرداخت رفته و پی پال را انتخاب نمایید.

سپی با دنبال کردن کلیه مراحل تاییدیه حساب پی پال خود، می توانید از طریق این روش پرداخت آنلاین، هزینه های خرید خود را پرداخت نمایید.

پس از آن که حساب paypal به اپل آیدی اتصال یافت می توانید از ویژگی های آن استفاده کرده و به کارگیری دستگاه اپل را در سرعت و اطمینان بیشتری انجام دهید.

استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

مزیت های روش paypal در Apple ID

پیش از این نیز در خصوص روش پرداخت آنلاین پی پال صحبت به میان آورده ایم. این خود یک روش ایمن و سریع است تا بتوانید از فروشگاه ها و سایت های خارجی به سهولت خرید اینترنتی کرده و نیاز به تغییرات اطلاعات شخصی خود در زمان خرید نداشته باشید.

همچنین روش پرداخت paypal این امکان را ایجاد کرده است که از سایت های فروشگاهی که بدون اطلاع از حساب شما هزینه های بیشتری را مطالبه کرده و از حساب برداشت می کنند را تایید و پشتیبانی نخواهد کرد.

نکته مهمی که این جا مطرح است این است که در صورتی که به عنوان فروشنده از درگاه پی پال استفاده می کنید، هنگام فروش کالا، مبلغی تحت عنوان کارمزد، از حساب پی پال شما کسر خواهد شد. همچنین این قابلیت در پی پال وجود دارد که حساب به آسانی تنظیم و سفارشی سازی شود.

ضمن آن که می توانید با استفاده از کارت های اعتباری ارزی، پرداخت های پی پال را انجام دهید و این یکی از مزیت های مناسب در پی پال به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعهانتقال پول از پی پال به ایران

نکاتی مهم در paypal

برای استفاده از حساب پی پال در اپل آیدی، لازم است که به خاطر داشته باشید که از پی پال نمی توانید برای اشتراک گذاری دوستان یا خانواده خود استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید، لازم است که شماره موبایلی که برای استفاده از این قابلیت به کار می گیرید، با تلفنی که در کارت اعتباری ثبت شده است یکسان باشد. 

در صورتی که این شماره تلفن ها مغایرت دارد، لازم است که آن را به روزرسانی نمایید. اکنون این روش پرداخت در اپل آیدی در بسیاری از کشورها از قبیل، استرالیا، آمریکا، ایتالیا، مکزیک، اتریش و ... قابل دسترسی می باشد. در صورتی که تصمیم دارید از این روش برای خرید از اپل اقدام نمایید، این امکان وجود دارد که با 20پیمنت همراه بوده و از خدمات این مجموعه بهره بگیرید.

استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

ثبت تغییرات روش پرداخت پی پال در iTunes

برای بکارگیری این روش، لازم است که ابتدا نرم افزار آیتونز را باز کرده و در قسمت منو در بالای صفحه، Account را برگزینید. سپس با مراجعه به اکانت خود، ممکن است که از شما پسورد Apple ID درخواست شود که لازم است آن را وارد نمایید. 

روی آیتم Edit گزینه نوع پرداخت را مشخص کرده و سپس پی پال را انتخاب نمایید. پس از انجام کلیه مراحل فوق، در همان صفحه Done را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعهتبدیل دلار پی پال به ریال

ثبت تغییرات روش پرداخت پی پال در وب 

برای استفاده از این روش، لازم است که به آدرس appleid.apple.com وارد شده و گزینه Payments & Shipping را برگزینید و ادیت های لازم را انجام داده و روش پرداخت پی پال را انتخاب نمایید و در نهایت آن ها را ثبت نهایی کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد