کسب درآمد از Facebook Gaming

کسب درآمد از Facebook Gaming

توسط : تیم محتوا
1,619

آن چه که در عصر جدید با آن روبرو هستیم، ظهور مشاغل اینترنتی و دورکاری هایی است که در مهارت و تخصص های متفاوتی ارائه شده و باعث کسب درآمد افراد از فضای اینترنتی شده است. در این میان، سایت های بازی نیز، توانسته است شرایطی را برای کسب درآمد ایجاد کنند و گیمرهای حرفه ای به سهولت در این گونه سایت ها، درآمدهای خوبی را کسب می نمایند که کسب درآمد از Facebook Gaming یکی از این روش ها می باشد.

همان گونه که می دانید، شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ و سایت های فیسبوک، تماما در قدرت کمپانی فیسبوک بوده و بسیاری از کاربران در این شبکه ها، محتوا و ویدئوهای مربوط به بازی را ارائه می دهند. طبق آمار فیسبوک، تنها در طول یکسال گذشته، مدت زمان اشتراک گذاری افراد در خصوص بازی ها، حدود دویست درصد افزایش داشته است که این آمار، نشان از قدرت و گسترش این شرکت می باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

بر مبنای آمارهای بدست آمده از سوی کمپانی فیسبوک، این شرکت سایت Facebook Gaming را راه اندازی نمود تا بتواند در این بستر آماده، از رقابت جا نمانده و بتواند سهم بزرگی از بازاری را که اکنون در اختیار سایت هایی همچون Twitch یا YouTube Gaming است را از آن خود نماید. 

کسب درآمد از Facebook Gaming

کسب درآمد از فیسبوک گیمینگ

این کاملا روشن است که گیمرهای حرفه ای، در کنار سرگرمی و تفریح، به دنبال کسب درآمد از این گونه سایت ها بوده و آن را به عنوان منبعی جهت درآمدزایی خود می بینند. به خصوص برای کاربران ایرانی که می تواند کسب درآمد ارزی با توجه به شرایط فعلی بازار، بسیار جذاب باشد.

شما می توانید به آسانی از سایت Facebook Gaming کسب درآمد کرده و درآمد ارزی خود را از طریق 20پیمنت، به ریال تبدیل کرده و در حساب بانکی خود در ایران دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

ثبت نام در Facebook Gaming

برای آن که بتوانید در سایت فیسبوک گیمینگ کسب درآمد ارزی داشته باشید، ابتدا لازم است که به قسمت Gaming Video Creator وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهید. سپس فرمی را که جهت استریم کننده بازی ایجاد شده است را تکمیل نمایید. 

سپس لازم است که نرم افزار XSplit را نصب کرده و سیستم را برای استریم منظور شده ، تنظیم نمایید. پس از آن به بخش Going live وارد شده و استریم نمایید. در صورتی که برای ثبت نام در این سایت نیاز به مشاوره دارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت، یاری بگیرید.

کسب درآمد از Facebook Gaming

شرایط کسب درآمد از فیسبوک گیمینگ

در صورتی که تصمیم دارید از این سایت کسب در آمد کنید، لازم است که ابتدا به خوبی شرایط آن را مطالعه کرده و  در خصوص شرایط کسانی که قادر هستند در این سایت درآمد کسب نمایند، آگاهی لازم را بدست آورید. عمده شرایط برای فعالیت در سایت فیسبوک گیمینگ، به شرح ذیل می باشد. 

- داشتن حداقل سن هجده سال، الزامی است .
- متقاضی لازم است که در صفحه خود حداقل یکصد فالوور داشته باشد.
-کاربر می بایست در این سایت حداقل دو هفته فعالیت را دارا باشد. 
- در مدت دو هفته فعالیت، باید حداقل چهارده ساعت بازی کرده باشد.
- لازم است در این دو هفته، دو روز استریم بازی را شخصا ارائه کرده باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت SEOClerk سئو کلرک

نحوه درآمدزایی در Facebook Gaming

سایت فیسبوک گیمنیگ، مطابق با شرایط و ضوابط فوق، ثبت نام شدگان را بررسی کرده و در صورتی که واجد شرایط باشند، مجاز به کسب درآمد از سایت بازی Facebook Gaming خواهند بود. همچنین قادر خواهند بود که با ایجاد صفحه شخصی، برنامه Level Up را جهت کسب درآمد ارزی از این سایت ایجاد و تایید نمایند.

این برنامه در مناطق خاصی در دسترس است. توصیه می شود پیش از ان که این برنامه را شروع کنید، به لیست مناطقی که تایید شده است مراجعه نمایید. پس از انجام تایید، می توانید از این پس جریان بازی را به شخصه کنترل نمایید. بینندگان ، می توانند برای بازی ها ستاره ای به شما بدهند که حکم امتیازهای شما را خواهد داشت.

از سوی فیسبوک، جهت ستاره ای که فرستاده می شود، 0.01 دلار می پردازد. اما جهت آن که این پرداخت ها را داشته باشید، لازم است که حداقل ده هزار ستاره یا به عبارتی یکصد دلار کسب کرده باشید. توجه کنید، پیش از هر کاری، تنظیمات مربوط به پرداخت ها را از ابتدا انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که این کار نیاز به صرف وقت و حوصله داشته و کسب درآمد از این سایت، به مرور زمان صورت می گیرد و در اندک زمان به پول زیادی دست نخواهید یافت. در صورتی که تصمیم گرفته اید در سایت فیسبوک گیمینگ ثبت نام کرده و کسب درآمد ارزی داشته باشید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و از ایشان راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Robinhood رابین هود

ضمن آن که از طریق 20پیمنت به آسانی می توانید درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و آن را دریافت نمایید.

کسب درآمد از Facebook Gaming

کسب درآمد از طریق تلفن همراه

ازجمله کارهایی که کمپانی فیس بوک انجام داده است این است که با افزودن برنامه فیسبوک گیمینگ برای گوشی های همراه، آن را به روزرسانی نموده است. این برنامه برای کسانی که به بازی علاقه مند هستند، در جهت یافتن محتوای دلخواه خود، مناسب بوده و باعث می شود که کاربر با دیگر گیمرها ارتباط گرفته و قادر به بازی با آن ها باشد.

این برنامه با Twitch شباهت زیادی دارد. با کمک برنامه Facebook Gaming قادر خواهید بود که فیلم های خود را تماشا کرده و به استریم بازی با دیگر گیمرها بپردازید. این برنامه را می توانید در سیستم عامل Android قابل دسترسی بوده و نسخه iOS نیز در حال آماده سازی است.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد