کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

توسط : تیم محتوا
1,390

سایت Reedsy با هدف کمک به نویسندگان طراحی و عرضه شده است. در این سایت نویسندگان می توانند از خدمات کاربردی آن استفاده کرده و آثار زیبایی را ایجاد نمایند. این پلتفرم بیش از همه دو نکته اصلی که دغدغه هر نویسنده ای می باشد را در بر گرفته است که شامل ویراستاری و فروش کتاب می باشد. از سویی دیگر می توان گفت کسب درآمد از سایت Reedsy نیز برای کسانی که به صورت فریلنسری فعالیت دارند، بستر مناسبی خواهد بود.

برای بسیاری از نویسندگان، یافتن طراحان و یا ویراستارهایی حرفه ای بسیار مهم می باشد. همچنین حضور بازاریابان حرفه ای در این سایت، باعث می شود که نویسندگان با خیالی آسوده تنها به خلق آثار خود بپردازند. ضمن آن که خدمات این سایت در ایجاد آثاری بهتری و قوی تر نیز موثر خواهد بود. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Facebook Gaming

می توانید فایل نهایی اثر خود را در این سایت وارد کرده و نسخه ای آماده برای چاپ دیجیتال را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

نحوه کار با سایت Reedsy 

روش کار در سایت Reedsy این است که ابتدا از مشتریان این سایت، تقاضای کار و پروژه ای را دریافت خواهید نمود. این مشتریان، عمدتا نویسندگانی هستند که تصمیم دارند خود کتابشان را چاپ و نشر دهند. در صورتی که با درخواست ارائه شده موافق بودید و پروژه پیشنهادی را می پذیرید، می بایست نظرتان را به مشتری به صورت یک متن کوتاه اعلام نمایید. 

پس از توافقات اولیه، می توانید با کمک پلتفرم Reedsy و ابزار همکاری در این سایت، اقدام به انجام پروژه پیشنهادی نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

شرایط ثبت نام در Reedsy 

برای آن که بتوانید در سایت Reedsy ثبت نام کنید، لازم است که دارای حداقل هجده سال سن باشید. همچنین در خصوص رشته ای که می خواهید در آن فعالیت کنید، تجربه کافی را داشته باشید. بعنوان مثال در صورتی که در بخش طراحی ، ویرایش و.. تصمیم به همکاری و فعالیت در این سایت را دارید، به تجربه در این زمینه نیز احتیاج دارید.

همچنین در این خصوص، می بایست نمونه کارهایی را ارائه دهید که خود آنها را انجام داده اید و خدماتی که تصمیم به اجرای آن دارید با این نمونه های پروژه مطابقت داشته باشد. از سویی دیگر هنگام ثبت نام، از شما می خواهند که توضیحاتی را در خصوص کار و مهارت خود ارائه داده و در تست این سایت شرکت کنید و در صورت موفقیت شروع به کار نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

ارائه خدمات Reedsy به نویسندگان 

این بسیار جالب است که می توان در سایت Reedsy به عنوان نویسنده کتاب، خدمات گسترده ای را در خصوص نشر کتاب به دست آورد. برای تمامی بخش های فرآیند نشر کتاب، فریلنسرهایی فعالیت می کنند که به طور معمول در کار خود حرفه ای بوده و مهارت های لازم را دارند. بنابر این نویسندگان می توانند مطابق با نیازهای خود، به قسمت های مختلف رفته و تمامی مراحل نشر کتاب خود را از طریق این افراد انجام دهند. همچنین در صورتی که فردی تمایل داشته باشد به صورت دورکاری در این سایت همکاری داشته باشد، می تواند در هریک از بخش های ذیل که مهارت دارد ثبت نام کرده و در صورت تایید این سایت، فعالیت خود را شروع نماید.

در صورتی که به ویراستار در این سایت نیاز باشد، فریلنسرهای زیادی که در این بخش حضور دارند، می توانند خطاهای گرامری و نوشتاری کتاب را برطرف کرده و متنی روان را تحویل نمایند. اما ممکن است که برای طراحی روی جلد و یا صفحه آرایی داخل کتاب نیاز به طراح داشته باشند. این قسمت نیز به صورت حرفه ای انجام خواهد شد.

برخی از نویسندگان، آثار خود را به صورت دستی داشته یا به شکل فایل صوتی تهیه نموده اند که برای چاپ کتاب، نیاز به انجام کار تایپ متن خواهند داشت. اما موضوع مهمی که در پایان کار و پس از چاپ و نشر کتاب مطرح است، موضوع تبلیغات و بازاریابی آن است که برای پخش و فروش موفق کتاب، لازم است که از ابزارهای نوین و موثر در این مسیر استفاده شود. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

تبلیغ و بازاریابی در سایت Reedsy

این سایت با استفاده از توزیع این آثار در شبکه های اجتماعی و سایت های پر مخاطب در این حوزه ، اقدام به تبلیغی موثر کرده و درجهت توزیع و فروش کتاب در فروشگاه های فیزیکی در تمامی دنیا، اقدام می نمایند. این کار می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فعالیت های سایت Reedsy باشد.

یکی دیگر از خدماتی که در این سایت ارائه می شود، طراحی وب سایت است که در کشورهای مختلف و همسان با فرهنگ های آنها متفاوت می باشد. این سایت ها می تواند در خصوص فروش و عرضه کتاب ها در فضای مجازی بسیار نقش مهمی را داشته باشد.

همچنین ترجمه کتاب به زبان های زنده دنیا، از دیگر خدماتی است که در این سایت توسط فریلنسرهای آن، انجام می شود. این موضوع باعث می شود که اثر خلق شده در سطح وسیع تری توزیع شده و فروش بالاتری را برای نویسنده رقم بزند.

مراحل کسب درآمد از سایت Reedsy 

پیش از این به خوبی اشاره کردیم که می توانید در این سایت به صورت فریلنسری فعالیت کرده و کسب درآمد ارزی داشته باشید. در صورتی که در هر یک از بخش های چاپ کتاب، مهارت دارید می توانید ثبت نام خود را انجام داده و شروع به همکاری نمایید.

با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، برای کاربران ایرانی، بهترین گزینه طراحی وب سایت و فعالیت های طراحی گرافیستی می باشد. برای شروع ابتدا به سایت Reedsy به نشانی https://reedsy.com وارد شده و در بخش بالایی صفحه اصلی، گزینه log in را انتخاب نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

در این صفحه گزینه sign up را مطابق تصویر انتخاب کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

پس از آن از شما خواسته می شود ایمیل خود را وارد کرده و همچنین نام و نام خانوادگی و پسورد مورد نظر خود را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه sign up کلیک نمایید. 

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

تاییدیه ای برای آدرس ایمیلی که ثبت کرده اید ارسال خواهد شد که نیاز است آن را تایید نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده توسط این سایت کلیک نمایید تا حساب شما تایید شود و به صفحه زیر منتقل شوید. در این صفحه باید انتخاب نمایید که نویسنده یا ارائه دهنده سرویس مشخص هستید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

در مرحله بعدی از شما کشور و شهری که در آن ساکن هستید را می خواهد که لازم است کشوری غیر از ایران را برگزینیدو توضیحاتی در خصوص مهارت خود را وارد کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

پس از این کار لازم است که عکس پروفایل تان را تعیین کرده و وارد پروفایل شده و در خصوص تخصص خود و نمونه هایی که دارید توضیحاتی آورده و در اکانت خود این نمونه های کاری را آپلود کنید.

هنگامی که پروفایل را کامل کردید، گزینه Submit  را انتخاب کنید تا اطلاعات شما تحت بررسی کارشناسان سایت Reedsy قرار گرفته و در صورتی که تایید شوید، مشخصات شما برای نویسندگانی که متقاضی زمینه فعالیت شما هستند، ارسال خواهد شد. 

پیشنهاد مطالعهخرید دامنه از سایت Dynadot

با این کار، شما می توانید از سایت Reedsy کسب درآمد ارزی داشته باشید. می توانید با کمک 20پیمنت حساب پی پال افتتاح کرده و درآمد ارزی خود را با کمک کارشناسان 20پیمنت به ریال تبدیل کرده و در حساب بانکی خود در ایران دریافت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد