خرید از سایت Creative Market

خرید از سایت Creative Market

توسط : تیم محتوا
1,865

سایت Creative Market با هدف فروش محتواهایی که توسط طراحان خلاق تولید می شود، در ابتدای سال 2012 در سانفرانسیسکوی آمریکا ایجاد شده است. با کمک این سایت می توان طراحی های زیبا و خلاقانه ای را تهیه نمود. درحقیقت با خرید از سایت Creative Market به یک بازار بزرگ خرید و فروش طرح های گرافیکی دست یافته ایم.

این قالب های طراحی شده شامل طرح گرافیکی، عکس های ناب، قالب های وردپرس می باشد. اکنون این سایت جذاب، دارای یک میلیون کاربر بوده و کالاهای دیجیتالی خود را در تنوع و تعداد بالایی به فروش می رساند. 

در این سایت  خواهید توانست محصولات دیجیتالی مانند عکس، تمپلیت، طرح گرافیکی، تم وب سایت، انواع فونت ها و انواع طرح های سه بعدی را خرید کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

در صورتی که قصد خرید طرح های دیجیتالی را دارید، این سایت بهترین انتخاب است به دلیل آن که گروهی از بزرگ ترین و خلاق ترین تیم های طراحی در این مجموعه گرد هم آمده اند تا محصولات طراحی دیجیتال را به آسانی و به بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه نمایند. 

ضمن آن که می توانید به عنوان فروشنده در این سایت ثبت نام کرده و درآمد ارزی کسب نمایید. برای خرید از این سایت و پرداخت های ارزی می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

خرید از سایت Creative Market

مزیت های خرید از سایت Creative Market 

یکی از نکات مهمی که در این سایت می توان به آن توجه نمود این است که سایت Creative Market دارای تنوع و تعداد بسیار زیادی از طرح های دیجیتالی است که تماما از طریق فریلنسرهایی خلاق در تمامی دنیا تولید شده و دارای قیمت هایی بی نظیر و مناسب می باشد. 

در صورتی که به یکی از قالب ها نیاز دارید، می توانید محصولات گرافیکی زیادی را در این سایت جستجو کرده و از میان تنوع بسیار بالای آن، بهترین و مناسب ترین آن ها را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. نکته جالب این است که از وبلاگ این سایت نیز در جهت آموزش می توانید استفاده نمایید.

مقالات ارائه شده در این سایت از طریق کارشناسانی وارد و حرفه ای تهیه شده و نکات بسیار مهم وکلیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Facebook Gaming

محصولات سایت Creative Market 

لازم به ذکر است که در این سایت، حدود سیصد هزار طرح زیبا و ناب در حوزه گرافیک آماده عرضه و ارائه است. از همین روست که با ورود به این سایت به آسانی می توانید طرح گرافیکی دلخواه خود را پیدا نمایید. این امکان وجود دارد که از گرافیک های موجود برای صفحات وب سایت خود خرید نمایید. 

در بخش عکس ها نیز تنوع بسیار بالایی وجود دارد. به محض ورود به این قسمت، با حدود سه میلیون عکس مواجه خواهید شد که در زمینه های مختلفی تهیه شده اند. در این سایت عکس های فوق العاده و حرفه ای را می توانید خرید نمایید که در حدود پانزده دسته بندی متفاوت قرار گرفته اند. در صورتی که برای دکوراسیون داخلی و معماری یا مناظر طبیعی بکر به دنبال عکس های ناب هستید می توانید از این تصاویر ثبت شده در این سایت لذت ببرید. 

همچنین خواهید توانست در بخش تمپلیت ها نود هزار طرح آماده را مشاهده کرده و از میان آن ها متناسب با قالب آماده در وب سایت و با قالب ایمیل خود استفاده کنید. ضمن آن که امکان سفارش قالب گرافیکی در این سایت وجود دارد.

خرید از سایت Creative Market

خرید از Creative Market و ساخت اکانت

در صورتی که تصمیم داشته باشید از این سایت خرید کنید، لازم است که حساب کاربری را در Creative Market ایجاد نمایید. برای این کار به سایت اصلی مراجعه کرده و در صفحه اصلی و قسمت بالای آن گزینه جوینت را انتخاب نمایید. 

سپس از طریق آدرس ایمیل خود و یا اکانت فیسبوک، می توانید اکانت خود را بسازید. پس از آن لازم است که فرم مربوط به مشخصات شخصی را کامل کنید. هنگامی که اکانت شما ساخته شد، قادر هستید در سایت وارد شده و خرید خود را از میان محصولات طراحی گرافیکی این سایت داشته باشید. ضمن آنکه برخی از خدمات این سایت به صورت رایگان به اعضا ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

شرایط استفاده از Creative Market 

شاید لازم باشد متذکر شویم که برای استفاده از طرح های گرافیکی این سایت محدودیتی وجود نخواهد داشت. چنانچه به دنبال طرح های گرافیکی ناب و زیبا برای وب سایت خود هستید و می خواهید تجارت الکترونیکی حرفه ای را راه اندازی کنید، می توانید از میان محتواهای این سایت، بهترین ها را انتخاب نمایید. 

توجه داشته باشید که بر اساس نوع نیاز خود عمل کنید، این مهم است که برای وبلاگ خود به دنبال عکس هستید وی یا تصمیم دارید آگهی های تبلیغاتی را ایجاد نمایید. در هر صورت برای تمامی این موارد نیاز به فردی دارید که مهارت های لازم را داشته باشد. با استفاده از طرح های سایت Creative Market قطعا خواهید توانست به بهترین طرح دلخواه خود با قیمتی بسیار مناسب دست یابید. 

از آن جایی که تعداد سازندگان این طرح ها بسیار زیاد بوده و محصولات ارائه شده در تنوع و تعداد زیادی ارائه می شود، حق انتخاب شما گسترده و وسیع بوده و بنابراین با کمی وقت و جستجو در این سایت به نتیجه مناسبی خواهید رسید و محصولی با قیمت و کیفیت مناسبی را خرید خواهید نمود.

خرید از سایت Creative Market

پرداخت با  paypal در سایت Creative Market 

نکته قابل توجه این است که برای پرداخت هزینه خرید محصولات این سایت، لازم است که حساب پی پال داشته باشید و یا از کارت های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت استفاده کنید. در صورتی که هر یک از این روش های پرداختی را در اختیار ندارید، می توانید از 20پیمنت کمک بگیرید. کارشناسان 20پیمنت به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی و همراهی خواهند کرد. 

به خاطر داشته باشید که این سایت تنها محصولات طراحی دیجیتال را به فروش می رساند. بنابراین بلافاصله پس از خرید، محصولی را که سفارش داده اید، دریافت خواهید نمود و ارسال فیزیکی محصولات این سایت وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Local Solo و Communo

از سوی دیگر، هنگامی که طرحی را از این سایت خرید می کنید، مجاز هستید که آن را تنها برای کسب و کار خود استفاده کرده و حق به کارگیری آن در هرجایی را نخواهید داشت.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد