آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

توسط : تیم محتوا
2,636

جهت آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی آن، لازم است بگوییم که واژه دونیت به مفهوم حمایت مالی بوده و یک برنامه جمعی محسوب می شود. در این روش اهداکنندگان مالی، هدفی برای سرمایه گذاری نداشته و تنها در جهت کمک مالی به افراد خلاق اقدام به پرداخت های مالی می کنند. 

در این روش برای کسانی که یک برنامه انسان دوستانه یا آموزشی را به نمایش می گذارند، و ویدئویی را ارائه می دهند که می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، در کنار لایک کردن، به ایشان مبلغی هدیه داده می شود. این موضوع ارتباطی به تمکن مالی سازنده ویدئو نداشته و به جهت تشویق و حمایت فرد خلاق بوده تا بتواند با انگیزه و اشتیاق بالاتری به خلق آثار خود بپردازد.

شاید در اینستاگرام با ویدئوهایی مواجه شده باید که در حوزه آموزش، نکات بسیار مهم و جالبی را مطرح کرده اند که تاثیر زیادی در فرهنگ سازی آن موضوع داشته است. در این شرایط، افراد می توانند در جهت حمایت از سازنده ویدئو به ایشان Donate بپردازند. این کار می تواند در ترویج چنین آموزش هایی نیز موثر باشد.

درحال حاضر شبکه اجتماعی Twitch این گزینه را در بازی های خود اجرا می کند. به زودی گزینه دونیت را در اینستاگرام نیز شاهد خواهیم بود.

آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

مزیت های استفاده از Donate 

یکی از نکات مهمی که هنگام به کارگیری دونیت مطرح است، جنبه حمایتی از کسانی است که خلق آثاری ناب را در پیش گرفته است. در چنین شرایطی، هنرمندان دارای درآمدی راحت و کارآمد خواهند شد و می تواند باعث شود که کپی رایت های کمتری صورت گیرد. 

برای بسیاری از هنرمندان خلاقی که دارای فالوورهای زیادی هستند، دریافت دونیت می تواند باعث شود تا هزینه های جانبی آن ها تامین شده و با آسودگی خاطر و خلاقانه به تولید آثار خود بپردازند. البته فناوری های جدید به زودی به کمک این دسته از هنرمندان آمده و باعث می شود که نسخه دیجیتالی که تولید می کنند، قابلیت کپی نداشته باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

از سویی دیگر، وجود چنین برنامه ها و ویدئوهای آموزشی که خارج از سیستم های آموزشی مدارس و یا آموزشگاه ها باشد، می تواند آموزش را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه در اختیار همگان قرار داده و باعث ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه می شود. در این میزان کسانی که توان مالی مناسبی داشته باشند، می توانند با پرداخت Donate از این افراد حمایت مالی کنند.
و جالب این است که این افراد خواهند توانست از سرتاسر دنیا دونیت دریافت کنند. برای پرداخت دونیت، محدودیتی برای ارز خاصی وجود نداشته و با هر نوع ارزی امکان پذیر است. 

آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

زمینه های مختلف جهت دریافت Donate

افرادی که در زمینه های مختلف آموزشی و هنری و... فعالیت می کنند، می توانند دونیت دریافت نمایند. در زمینه گیم، این موضوع مدت های زیادی است که یک رفتار و فرهنگ شده و افراد در سایت های بازی اقدام به پرداخت دونیت می کنند. شاید بتوان گفت که دونیت در گیم ها به سرعت اجرایی شد.

همچنین در صورتی که در زمینه نرم افزار و خدمات آنلاین به صورت رایگان فعالیت داشته باشید، می توانید از طریق Donate کسب درآمد نمایید. زمینه های فعالیت دیگری همچون نقاشی و طراحی های دیجیتال نیز که دارای پروژه های خلاقانه و نوینی هستند، از فالوورهای خود دونیت دریافت می نمایند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از Facebook Gaming

بسیاری از افراد هنگامی که در خصوص تعمیر وسایلی به مساله ای برخورد می کنند، به سرعت به سراغ شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب رفته و از ویدئوهای آموزشی آن استفاده می کنند. برای این گونه افراد این امکان وجود دارد که در قالب سپاسگذاری از سازنده در جهت رفع مساله ایجاد شده، مبلغی را دونیت کنند.

برای برخی از افرادی که در زمینه ورزش فعالیت داشته و ماجراجویانه دل به طبیعت می زنند، سیستم دونیت می تواند به خوبی آن ها را در تامین هزینه هایشان یاری کند. این موضوع می تواند انرژی مضاعفی را در افراد ورزشکار و کوهنورد ایجاد کند.

آشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

کسب درآمد ارزی از Donate 

از آن جایی که ایران در تحریم قرار گرفته است، به شما راه هایی را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید حتی از طرفداران خود در سرتاسر دنیا کسب درآمد ارزی داشته باشید.

اولین روش استفاده از پرداخت آنلاین پی پال است. برای این کار لازم است که حساب Paypal خود را ایجاد کرده و سپس شماره این حساب را به کسانی که می خواهند دونیت کنند، بدهید. در صورتی که برای تبدیل کردن درآمد ارزی خود به ریال، مساله داشته باشید، می توانید از خدمات 20پیمنت یاری گرفته و درآمد خود را در حساب بانکی خود در ایران دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

روش دیگری که می توانید از آن استفاده نمایید سایت پاترئون است که برای استفاده از خدمات دونیت لازم است که در سایت Patreon اکانت بسازید. در این سایت به آسانی افراد می توانند با هر حساب بانکی در اکانت شما در این سایت، دونیت کنند. سپس برای نقد کردن وجوه اکانت خود، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

یکی از روش های رایج در دونیت استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم می باشد. با این روش می توان به سادگی کیف پول ایجاد کرده و هر رقمی را دریافت کنید. سپس خواهید توانست ارزهای دیجیتال خود را بفروشید. برای فروش ارز دیجیتال و نقد کردن آن ها با 20پیمنت تماس بگیرید.
همچنین برخی از شبکه های اجتماعی در جهت ساده سازی دریافت دونیت، از سیستم های درون شبکه ای استفاده می کنند تا پس از رسیدن ارز درون شبکه به یک میزان تعیین شده، بتوان آن را برداشت و نقد کرد. البته این شرایط در هر سیستم کاملا متفاوت خواهد بود.

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد ارزی ، Donate
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد