خرید از سایت prezibase

خرید از سایت prezibase

توسط : تیم محتوا
2,387

در سایت prezibase می توان به الگوهای Prezi برای ساخت دست یافته و بنابراین به ارائه هایی چشمگیر دست یافت. این سایت می تواند منبع مناسبی برای الگوهای Prezi خلاق باشد که به شما کمک می کنند بدون هیچ تلاشی محصولاتی به یاد ماندنی، معنی دار و عالی ایجاد کنید.

الگوهای رایگان Prezi

مجموعه ای از قالب های رایگان Prezi ساخته شده توسط Prezibase.com می باشد. برای مشاهده لیست کامل همه الگوهای رایگان موجود به صفحه فروشگاه در سایت مراجعه کنید. برای ارائه با الگوی رایگان، باید در Prezi.com یک حساب کاربری ایجاد کنید. 

پیشنهاد مطالعهپرداخت بیمه swisscare

همچنین می توان از همه الگوهای این سایت با نوع حساب Prezi رایگان و عمومی که در این صفحه ایجاد می شود، استفاده کرد. شروع ارائه کار خود از یک الگوی Prezi می تواند شروع خوبی برای شما باشد، زیرا می توانید بیشتر بر روی محتوای واقعی تمرکز کرده و نگرانی کمتری در مورد ظاهر ارائه خود داشته باشید. 

خرید از سایت prezibase

متخصص طراحی prezibase

Prezibase به عنوان یک متخصص طراحی رسماً تأیید شده است. این بدان معنی است که اگر به کمک الگوهای این سایت نیاز دارید، می توانید روی کیفیت محصولات و خدمات آن حساب کنید و به پشتیبانی قوی این سایت اعتماد کنید. 

مهم نیست که شما چه کسی هستید. یک دانش آموز، یک معلم یا یک کارآفرین، با استفاده از الگوهای آماده در سایت پرزی، می توانید بیشتر بر روی محتوای ارائه خود تمرکز کنید و کمتر نگران طراحی باشید. الگویی را که دوست دارید انتخاب کنید، محتوای خود را اضافه کنید و زمان بیشتری را برای آماده سازی ارائه خود صرفه جویی کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Creative Market

الگوهای prezi اینفوگرافیک

با مجموعه الگوهای Prezi اینفوگرافی و نمودار این سایت قادر خواهید بود گزارش های مختلف تجاری و نمودارها را به روشی خلاقانه ارائه دهید. داده های عددی خود را بصورت رنگارنگ با مفاهیم خلاق و نمادها تجسم کنید و پیام ها برای مخاطبان بسیار واضح تر خواهد شد. 

با استفاده از الگوهای قابل تنظیم اینفوگرافیک Prezi می توانید هر ارائه را منحصر به فرد نشان دهید. رنگ ها را تغییر دهید، اندازه عناصر نمودار اینفوگرافیک را تغییر دهید و اطلاعات را با توجه به نیاز خود اضافه کنید. به سادگی در این سایت خواهید توانست با الگوهای Prezi ، ارائه های خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید.

شما می توانید ارائه سخنرانی های خلاقانه ای با الگوهای prezi حرفه ای داشته باشید. ممکن است که از Prezi Classic استفاده کنید یا با Prezi Next نوآور باشید، در هر صورت در این سایت، تحت پوشش الگوهای Prezi و Design Services برای هر دو نسخه قرار خواهید گرفت.

خرید از سایت prezibase

معرفی سایت Prezibase

Prezibase.com یک بازار مستقل برای الگوهای آماده ارائه است. هر کس می تواند با بارگیری یا فروش الگوهای خود به آن بپیوندد. Prezi یک نرم افزار ارائه با رابط کاربری قابل بزرگنمایی و ابزاری برای داستان پردازی برای ارائه ایده ها روی بوم مجازی است. 

به کاربران اجازه می دهد تا نمایش خود را کوچک و بزرگ کرده و محتوا را در فضای سه بعدی نمایش دهند. کارشناسان Prezi برای تخصص و اهداف ارائه یا اهداف آموزشی انتخاب می شوند، که مطابق با اعتقاد اصلی Prezi است که به اشتراک گذاشتن ایده ها باید سرگرم کننده و جذاب باشد.

صرفه جویی در وقت

ساخت Prezi مناسب می تواند چندین ساعت طول بکشد. شما باید تصاویر را پیدا کنید، طرح را ایجاد کنید، پس زمینه را تغییر دهید، رنگ متن را عوض کنید و در برخی از موارد لازم است که یادگیری CSS را شروع کنید تا Prezi خود را سفارشی کنید و دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید بدست آورید.

همه این کارها قبلاً توسط متخصصین در الگوهای Prezibase انجام شده است. بنابراین، می توانید کار خود را به طراحان این سایت سپرده و تمرکز خود را بر محتوای ارائه خود بگذارید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

ساخت اکانت در سایت Prezi.com

توجه به این نکته مهم است که  Prezibase تنها منبع برای الگوهای Prezi است، جایی که بلافاصله می توانید از طریق حساب Prezi.com به ارائه خود دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به الگوهای پرزی، لازم است که ابتدا اکانت خود را در این سایت ایجاد نمایید. تا بتوانید محصولات این سایت را خرید کنید. 

پرداخت در سایت Prezi

در صورتی که قصد خرید محصولات و الگوهای سایت Prezibase.com را دارید، می توانید از پرداخت آنلاین پی پال استفاده کنید. برای این کار از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. در صورتی که برای خرید محصول خود نیاز به صورت حساب دارید، می توانید فاکتور PDF خود را بلافاصله از داشبورد Prezibase دریافت کرده و ایمیل تأیید سفارش را دانلود نمایید.

خرید از سایت prezibase

پشتیبانی از خرید مشتری

پس از خرید می توانید به پشتیبانی مشتری اعتماد کنید. در این سایت در حال حاضر یک بخش سوالات متداول قرار داده شده است که به احتمال زیاد جواب مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. در صورتی که سوالات خاص تری دارید، می توانید فرم تماس را کامل کنید تا پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس بگیرد.

نحوه استفاده از الگوهای Prezi

الگوهای Prezi با همه انواع حساب Prezi.com قابل استفاده است. بنابراین  ارائه ای را که دوست دارید از دسته الگوهای Prezi انتخاب کنید. محصول را به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را از طریق پی پال پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

شما یک ایمیل تأیید با پیوندی برای ذخیره از الگو مستقیماً به حساب Prezi.com خود دریافت خواهید کرد. یک نسخه جدید از الگو در هر زمان از طریق ایمیل یا داشبورد حساب Prezibase در دسترس خواهد بود. توجه داشته باید که پیوند در داشبورد Prezibase در 6 ماه منقضی می شود.

آیا Prezi یک نرم افزار پولی است یا می توان از آن به صورت رایگان نیز استفاده کرد ؟ 

در سایت Prezibase گزینه های حساب رایگان نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. برای ایجاد یک حساب رایگان، دکمه رایگان را در صفحه ثبت نام انتخاب کنید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت prezibase ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد