خرید اکانت پریمیوم Grammarly

خرید اکانت پریمیوم Grammarly

توسط : تیم محتوا
1,564

پریمیوم Grammarly دارای محصولاتی است که قابلیت شناسایی خطاهای گرامری و یا نگارشی متن های انگلیسی را داشته و جهت رفع خطاها، روش های صحیحی را ارائه می دهد. این برنامه به خوبی می تواند مطابق با قواعد دستوری زبان انگلیسی عمل کرده و اصلاحات لازم را ارائه دهد. در اینجا به شما خواهیم گفت که برای خرید اکانت پریمیوم Grammarly، چه مراحلی را باید طی نمایید.

این یک نرم افزار کاربردی جهت بررسی و کنترل اینترنتی گرامر انگلیسی خواهد بود که نسخه دستکتاب و تحت وب این نرم افزار در دسترس بوده و این امکان وجود دارد که از طریق افزونه های فایرفاکس یا کروم و اپ تحت وب از این برنامه استفاده نموده و متون خود را به درستی بررسی کنید. 

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت prezibase

یکی از مهم ترین کاربرد های این برنامه آن است که می توانید مطمئن باشید که محتواهای شما در رسانه های اجتماعی و ... بدون خطا بوده و کاملا شفاف و روان نوشته شده است. این ابزار به خوبی می تواند برای کسانی که به گرامر انگلیسی مسلط نیستند، کمک زیادی بوده تا متونی بدون اشتباه را تهیه و استفاده کنند. 

خرید اکانت پریمیوم Grammarly

ویژگی های بارز پریمیوم Grammarly

در نرم افزار گرامرلی، می توانید غلط های املایی خود را اصلاح کرده و در خصوص رفع خطاهای تلفظی یا گرامری، اقدام نمایید. همچنین با کمک این برنامه روش و ساختار نوشتاری شما بهبود خواهد یافت و عاملی خواهد بود تا زبان انگلیسی را بیشتر آموخته و به قواعد دستوری و گرامری زبان انگلیسی تسلط بیشتری داشته باشید. 

شما این امکان را دارید که از امکانات رایگان این سایت که شامل، غلط گیری حرفه ای، پیشنهاد دادن لغات، کنترل صحت دستور زبان استفاده نمایید که برای این کار نیاز است که در این برنامه اکانت پریمیوم خود را بسازید.

همچنین خواهید توانست از گرامرلی در برنامه های ویندوز و مک استفاده نمایید. هنگام استفاده از این برنامه دسترسی به ویرایش متن وجود داشته و در خصوص قوانین گرامری متن، توضیحات لازم قابل مشاهده خواهد بود. هنگامی که روی واژگان کلیک می کنید ، این قابلیت ایجاد خواهد شد که تعاریف و کلمات مترادف آن ها را نیز رویت کنید. 

از سویی دیگر با ادغام کردن آفیس و گرامرلی در ویندوز می توانید از هر دو به شکل همزمان بهره بگیرید. در صورتی که نیاز داشته باشید، از کارکرد خود در هر هفته گزارشی به ایمیل تان ارسال خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی fxDreema

ساخت اکانت پریمیوم گرامرلی 

برای آن که بتوانید از امکانات سایت grammarly استفاده کنید لازم است که اکانت پریمیوم خود را بسازید. این درست است که می توان با استفاده از اکانت رایگان Grammarly به امکانات خوبی دسترسی یافت. اما برای دستیابی به سایر امکانات کاربردی این سایت لازم است که خرید اکانت صورت گیرد. 

به عنوان مثال، هنگامی که متن خود را در نسخه رایگان گرامرلی قرار دهید، مقاله را با 150 نوع از دستورات زبان انگلیسی بررسی و تصحیح می کنند. در حالی که با خرید اکانت پریمیوم گرامرلی، متن شما با 250 دستور گرامری کنترل و بررسی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد،  لغات جدیدی در متن به شما پیشنهاد می گردد. همچنین با خرید اکانت خواهید توانست متن خود را در سایت ذخیره و نگهداری نمایید.

خرید اکانت پریمیوم Grammarly

انواع اکانت Premium grammarly

لازم به ذکر است که مطابق با مدت زمانی که نیاز دارید تا از اکانت پریمیوم گرامرلی استفاده کنید، دسترسی به آن متفاوت است. اما در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شود که شامل اکانت ماهانه، فصلی و یا سالیانه خواهد بود.

 خرید اکانت ماهانه grammarly

هنگامی که برای خرید اکانت پریمیوم از نوع ماهانه اقدام می کنید، این اکانت در مدت یک ماه برای شما فعال می شود که می توانید پس از اتمام دوره ، آن را تمدید کنید. قیمت این اکانت سی دلار می باشد. برای خرید این اکانت می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید. 

خرید اکانت فصلی grammarly

نوع دیگر اکانت پریمیوم گرامرلی، فصلی بوده و به مدت سه ماه یا نود روز در دسترس و فعال خواهد بود. این امکان وجود دارد که در صورت نیاز آن را مجدد خرید یا تمدید نماید. در سایت گرامرلی می توانید اکانت پریمیوم فصلی را به قیمت یکصد دلار خرید کنید. در صورتی که برای پرداخت ارزی اکانت مساله دارید می توانید از کارشناسان با تجربه 20پیمنت کمک بگیرید. کارشناسان 20پیمنت خرید اکانت را برای شما انجام داده و پرداخت ارزی آن را صورت خواهند داد.

پیشنهاد مطالعهآشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

خرید اکانت سالانه grammarly

در کنار دو نوع از خرید اکانت گرامرلی، شما می توانید اکانت سالیانه آن را که به مدت دوازده ماه برای شما فعال خواهد شد، خرید کنید. قیمت این بسته یکصد و چهل دلار خواهد بود که این امکان برای شما وجود دارد که از طریق 20پیمنت خرید خود را انجام داده و از امکانات کاربردی این نرم افزار به خوبی استفاده نمایید.

خرید اکانت بدون تاریخ انقضا

یکی از انواع خاص و ویژه خرید اکانت، شامل اکانت های پریمیومی است که بدون تاریخ بوده و دارای زمان انقضا نیستند. این اکانت ها به تعداد بسیار محدود در گرامرلی ارائه می شوند و شرایط ارائه و هزینه های آن نیز متفاوت می باشد. نصب افزونه ی گرامرلی
در صورتی که تصمیم دارید از نسخه رایگان و معمولی grammarly استفاده نمایید. می توانید از امکاناتی که پیش از این نیز بدان اشاره شد و شامل یکصدو پنجاه نکته دستوری زبان انگلیسی است، بهره مند شوید. همچنین می توانید افزونه گرامرلی را روی آفیس یا مرورگرها نصب نمایید. 

خرید اکانت پریمیوم Grammarly

ثبت نام در Grammarly 

برای اینکه بتوانید در پلتفرم گرامرلی ثبت نام کنید، لازم است که از طریق ایمیل خود نام و رمز عبور را وارد کرده و ثبت نام خود را ایجاد کنید. پس از تایید ایمیل می توانید وارد پنل کاربری خود شده و به امکانات موجود در این برنامه دسترسی داشته باشید. در بخش های مختلف این برنامه وارد شده و کار خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهپرداخت بیمه swisscare

شما می توانید فایل خود را در فرمت هایی مانند txt، docx و odt آپلود نموده و یا متن خود را به صورت آنلاین تایپ کنید. به سادگی خطاهای نگارشی و گرامری را یافته و اصلاح کنید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد