کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

توسط : تیم محتوا
2,458

در صورتی که مدرس زبان هستید و در کار خود تسلط کافی دارید، می توانید کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان را تجربه کنید. البته این روشی است که امروزه با توجه به نوسانات ایجاد شده در ارز ، می تواند یک درمدزایی عالی برای مدرسان باشد. 

البته شاید این موضوع در ایران چندان قوی انجام نشده باشد، اما با توجه به تعداد بالای سایت هایی که در حوزه آموزش زبان در سطح بین المللی فعالیت دارند و مدرس می پذیرند، این یک شغل پردرآمد محسوب می شود که برای کسانی که به زبان های زنده دنیا مسلط هستند، بستر مناسبی خواهد بود. برای این کار لازم است که سایت ها را شناخته و مطابق با توانمندی و شرایط آن ها فعالیت خود را شروع کنید. 

سایت هایی مانند سایت Vipkid  ، Qkids ، Italki  یا Cambly از جمله سایت های برتری هستند که در حوزه فریلنسری آموزش زبان فعالیت دارند.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت prezibase

سایت های برتر دورکاری آموزش زبان

اگر به عنوان یک مدرس، به دنبال سایت های آموزشی آنلاینی هستید که بتوانید زبان تدریس کنید، می توانید از طریق موتورهای جستجو به سادگی آن ها را بیابید. این یک فرصت مناسب برای کسب درآمد ارزی و دریافت حقوق دلاری می باشد. 

ما در این جا به شما چندین سایت معتبر و فعال در این زمینه را معرفی می کنیم. به خاطر داشته باشید که سطح دانش زبان می تواند در موفقیت بیشتر شما موثر بوده و کار را برای شما آسان تر نماید. برای شروع فعالیت در سایت های ذکر شده، لازم است که مدارک مورد درخواست را ارائه کرده و در مصاحبه تعیین صلاحیت شرکت کنید. 

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

سایت آموزشی زبان Vipkid

این سایت یک برنامه آموزشی اینترنتی است که در میان دانشجویان چینی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این پلتفرم زبان انگلیسی را تدریس کرده و یکی از شناخته شده ترین سایت های فریلنسری آموزش زبان می باشد. برای تدریس در این سایت لازم است که اقامت آمریکا و یا کانادا را داشته و یا دارای مدرک معتبر کارشناسی باشید. 

در این سایت خواهید توانست در زمان هایی که می خواهید تدریس داشته و زمان برنامه های تدریس خود را تنظیم کنید. این امکان برای شما وجود دارد که برنامه های تدریسی را که سایت Vipkid ارائه می دهد را دریافت کرده و مطابق با زمان بندی خود آن ها را انجام دهید. به ازای ساعات تدریس نیز درآمد ارزی خود را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت پریمیوم Grammarly

حقوقی که برای مدرسین زبان انگلیسی در این سایت منظور شده است حدود بیست و دو دلار برای هر ساعت می باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

سایت EF education first

از میان دیگر سایت های مطرح در این حوزه می توان به سایت  EF education first اشاره نموده که جهت آموزش کودکان حدود شش تا ده سال بوده و در کشور چین یکی از سایت های محبوب به شمار می آید. اگر می خواهید به عنوان یک مدرس فریلنسر در این سایت فعالیت کنید، لازم است که درخواست اینترنتی خود را ارسال کنید. برای ثبت نام در این سایت باید دارای گواهینامه معتبر زبان بوده و تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید. پس از آن که مدارک شما مورد تایید قرار گرفت، خواهید توانست تدریس خود را شروع کرده و برای کلاس های این سایت که حدود نیم ساعت طول می کشد، مبلغی حدود بیست دلار برای هر ساعت را دریافت نمایید. 

پیشنهاد مطالعهپرداخت بیمه swisscare

در صورتی که برای دریافت درآمد ارزی خود، حساب ارزی پی پال ندارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. کارشناسان 20پیمنت حساب پی پال شما را افتتاح کرده و می توانند درآمد ارزی شما را به ریال تبدیل نموده و در حساب بانکی عضو شتاب به شما بپردازند.

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

سایت Qkids

از جمله سایت های معتبر دیگری که بستر مناسبی برای تدریس زبان انگلیسی بوده و می تواند درآمد ارزی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد، سایت آموزش زبان Qkids است. نکته قابل توجه این است که برای ثبت نام و فعالیت فریلنسری در این سایت، نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نداشته و تنها داشتن مدرک معتبر زبان کافی خواهد بود.

اگر این شرایط را داشته باشید که در هفته شش ساعت تدریس کلاس را تعهد نمایید، بدون دوره آزمایشی، از همان ابتدا کار و فعالیت شما در این سایت آغاز خواهد شد و به درآمد خواهید رسید.

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

سایت Italki

اما سایت آموزش زبان Italki دارای سیستمی متفاوت است. در این سایت درآمد شما و نرخ ساعات تدریسی مطابق با مدارک، تجربیات و نظرات دانشجویانی است که تدریس می کنید. بنابر این برای تدریس در این سایت، نرخ ثابتی برای کلاس های آموزشی خود نخواهید داشت. 

در این سایت لازم است که برای کلاس های خود نرخی را پیشنهاد دهید، سپس زبان آموزان بر اساس نرخ تعیین شده و تجربیات شما ثبت نام خواهند کرد. این سایت بستر مناسبی برای آموزش زبان های مختلف بوده و هر کس می تواند برای آموزش خود سیستم و روش خاصی را در نظر بگیرد و به درآمد ارزی برسد.

پیشنهاد مطالعهآشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

سایت 51 Talk

شاید بتوان گفت، یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین سایت های فریلنسری زبان در تمامی دنیا، سایت 51 Talk است. این سایت معتبر دارای کلاس های اینترنتی است که در زمان های چهل و پنج دقیقه ای برای دانشجویان چینی ارائه می شود و به ازای تدریس هر ساعت بیست و دو دلار پرداخت خواهد شد. 

برای فعالیت در این سایت ابتدا باید ثبت نام خود را انجام داده و مدارک معتبر دانشگاهی و زبان خود را نیز برای سایت ارسال کنید. در صورت تایید مدارک، خواهید توانست تدریس خود را شروع کرده و به درآمد ارزی خود بپردازید. 

کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

سایت Cambly

اما کسانی که برای آموزش وارد سایت Cambly می شوند، عمدتا دارای سطح کمی از دانش زبان انلگیسی بوده و درصدد هستند تا سطح مهارت خود را در زمینه مکالمه افزایش دهند. اگر در خصوص تدریس زبان انگلیسی به روش آنلاین تجربه چندانی ندارید، می توانید در این سایت ثبت نام کرده و به عنوان فریلنسر مشغول به کار شوید. 

لازم است که ابتدا اپلیکیشن این آموزش آنلاین زبان را نصب کرده و با دانش آموزانی که برای کسب مهارت در زبان در این سایت ثبت نام کرده اند، به صورت آنلاین چت نمایید. این امکان وجود دارد که کلاس های خود را در زمان های دلخواه تنظیم کرده و یا زمان هایی را که مدنظر دارید، از قبل اعلام کنید.

در این سایت به ازای هر ساعت می توانید حدود بیست دلار کسب کنید. برای افتتاح حساب پی پال و تبدیل آن به ریال، از 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد