معرفی سایت Tracker-software

معرفی سایت Tracker-software

توسط : تیم محتوا
688

Tracker Software که در سال 1997 برای توسعه نرم افزارهای مرتبط با تصویربرداری و قالب PDF طراحی شده است، دارای دفاتر فروش در کانادا و انگلیس و دفاتر توسعه در ایالات متحده و اوکراین می باشد. مهم ترین محصول این سایت برنامه های مرتبط با اسناد PDF و تصویربرداری و جعبه ابزارهای توسعه دهنده است. در این جا می خواهیم به بررسی و معرفی سایت  Tracker-software بپردازیم.

از زمان عرضه اولین محصولات در این سایت، فروشندگان و توزیع کنندگان بسیاری در اندازه های مختلف در سراسر جهان از این سایت استقبال کرده شروع به فعالیت با آن کرده اند. موسسین این سایت اعتقاد دارند که فروشندگان عمده و بزرگتر و یا شرکت های تخصصی کوچکتر، همگی مسیری منحصر به فرد و ارزشمند برای بازاریابی محصولات با کیفیت این سایت را ارائه می دهند.

محصولاتTracker Software  که در ابتدا در انگلستان برای توسعه نرم افزارهای مرتبط با تصویربرداری و قالب PDF طراحی شد، امروزه با توسعه دفاتر خود در نقاط دیگر، به یکی از شرکت های معتبر در این حوزه تبدیل شده است.

معرفی سایت Tracker-software

فروش در سایت Tracker Software

سایت Tracker Software به جهت ایجاد فضای مناسب برای فروش محصولات، تخفیف های بسیار عالی در فروش محصولات با کیفیت خود و ایجاد ارتباط نزدیک تر همکاری با همه تیم ارائه می کند. برخی از از بهترین ایده ها برای ارتقا محصولات ، عمدتا توسط فروشندگان وفادار این سایت ارائه شده است. 

این سایت در توسعه روابط خود با فروشندگان فعلی کوشا بوده  و از فروشندگان جدیدی که به این سایت ملحق می شود به درستی استقبال می نماید. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه بلند مدت و سودمند هستید که بر اساس محصولات با کیفیت و قابل اعتماد این مجموعه ایجاد می شود، می توانید در این سایت ثبت نام کرده و فرم های مربوطه را در جهت همکاری در فروش تکمیل نمایید.

پیشنهاد مطالعه18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

مطابقت و سازگاری با مشخصات PDF 

محصولات PDF ما کاملاً مطابق با مشخصات PDF  و سازگار با آن است که در ابتدا توسط Adobe تعریف و گسترش یافته و اکنون توسط سازمان استاندارد بین المللی (ISO) نگهداری و تنظیم شده است. هر فایل PDF ایجاد شده با هر برنامه ای مطابقت دارد و کاملا سازگار است و مطابقت کامل با مشخصات رسمی PDF داشته و بر اساس استانداردها تعریف شده است.

علاوه بر این، شما بهترین فروش نرم افزار PDF-XChange را در کنار یک هزار محصول دیگر نرم افزاری از سایر ناشران نرم افزار در سراسر جهان خواهید داشت. جالب است که بدانید تعدادی از بزرگ ترین شرکت های جهان در بین مشتریان این سایت حضور داشته و یکی از مطمئن ترین و معتبرترین شرکت ها در این حوزه شناخته شده است. 

معرفی سایت Tracker-software

دلایل مزیت محصولات نرم افزاری سایت Tracker Software

شما باید فایل های PDF یا Image را ایجاد، اصلاح یا بازیابی کنید. برای باز کردن، چاپ یا حاشیه نویسی یک فایل PDF به یک نرم افزار PDF نیاز دارید. این امکان و قابلیت در این سایت وجود دارد که از فنآوری های قابل اطمینان و صنعتی PDF یا تصویربرداری استفاده کنید که مورد اعتماد 1000 شرکت نرم افزاری در سراسر جهان می باشد. و از محصولات منبع باز که توسط افراد غیر حرفه ای و آماتور ایجاد یا نگهداری می شوند، استفاده ننمایید.

شما به یک نمایشگر PDF رایگان با قابلیت و سرعت پیشرفته نیاز دارید. که توسط متخصصان توسعه یافته و پشتیبانی می شود. شما می توانید از پشتیبانی سریع و قابل اعتماد به صورت رایگان در این سایت استفاده کنید. با استفاده از این سایت به توسعه دهندگان نرم افزاری دسترسی دارید که به دنبال راه حل های جامع PDF یا تصویربرداری بدون هزینه حق چاپ بوده و شما را در جریان گزینه های توسعه آینده قرار دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

خرید نرم افزار پی دی اف و تصویربرداری

گزینه های زیادی برای کسانی که مایل به خرید نرم افزار PDF / Imaging در سایت Tracker Software وجود دارد که به صورت آنلاین و یا آفلاین قابل دریافت است. پس از ثبت نام در این سایت، محصول خود را خرید کرده و پرداخت ارزی آن را انجام دهید. 

سپس پیوندی برای بارگیری محصول و یک شماره سریال دریافت خواهید کرد. توجه کنید برای خرید آفلاین، شماره سریال فقط پس از انجام موفقیت آمیز خرید و تأیید پرداخت دریافت شده، آزاد می شوند.

معرفی سایت Tracker-software

روش های خرید از سایت Tracker Software

گزینه 1- خرید آنلاین کارت اعتباری : این سریع ترین روش است. کلیه خریدهای آنلاین با کارت اعتباری از طریق ارائه دهنده تجارت الکترونیکی امن Share-It انجام می شود. پس از انجام خرید، خریداران بلافاصله ایمیلی از Share-It دریافت می کنند که حاوی اطلاعات سفارش، لینک بارگیری محصول و شماره سریال است.

گزینه 2- خرید آنلاین از طریق Paypal :  با راه اندازی سایت جدید، خریدهای Paypal مستقیماً از طریق پرداخت آنلاین Paypal پردازش می شود. هنگامی که Paypal تراکنش شما را با موفقیت انجام داد، شما رسید خرید، لینک دانلود و کد سریال خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که نشان می دهد با موفقیت پردازش شده است.

گزینه 3- خریدهای آفلاین : اکنون برای خریدهای بیش از 250 دلار خرید آفلاین از طریق کارت اعتباری، انتقال بانکی یا چک شرایطی در این سایت فراهم شده است. معاملات کارت اعتباری در همان روز پردازش می شوند. یک فرم سفارش کارت اعتباری تکمیل شده، همراه با فاکتور سفارش شما از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

گزینه های خرید نقل و انتقالات بانکی ، فاکتور و جزئیات مناسب ، پس از انجام پرداخت صورت حساب، برای خریداران ارسال خواهد شد. همچنین رسیدها و کد سریال پس از تأیید دریافت وجه از طریق ایمیل تحویل داده می شوند.

پیشنهاد مطالعهآشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

پشتیبانی سایت Tracker Software

در صورتی که برای خرید و اقدام به فروش در این سایت سوالی دارید می توانید به sales@tracker-software.com  پیام خود را ارسال نمایید. ضمن آن که این امکان برای شما وجود دارد که خرید خود را از طریق 20پیمنت انجام داده و پرداخت ارزی را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید. 
همچنین در صورتی که تصمیم دارید به صورت فروشنده در این سایت همکاری کنید، برای تبدیل نمودن در آمد ارزی خود به ریال از 20پیمنت یاری بگیرید. 

معرفی سایت Tracker-software

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد