خرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

خرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

توسط : تیم محتوا
1,809

امروزه با توجه به اهمیت بهینه سازی و سئوی سایت ها در گسترش و توسعه کسب و کارها، بسیاری از سئوکاران حرفه¬ای از ابزارهای مختلفی مانند بک لینک ها و یا آنالیز کلمات کلیدی استفاده می کنند تا روند ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو سرعت بیشتری را بگیرد. در همین راستا می توان با خرید اکانت MOZ و پرداخت ارزی این ابزار سئو، به اهداف خود نزدیک تر شوید.

این کاملا روشن است که برای داشتن یک فروش مناسب و دریافت درآمدی عالی، لازم است که وب سایتی قدرتمند و حرفه ای را داشته باشید. در این راستا باید بتوانید به خوبی با اصول و قوانین طراحی سایت آشنا شده و مراحل ارتقاء و بهینه سازی آن را بشناسید. شاید بتوان گفت با خرید اکانت   MOZبه عنوان یک ابزار سئو می توانید مقدمات ایجاد یک وب سایت حرفه ای را برای خود ایجاد نمایید.

برای آن که بتوانید از امکانات این پلتفرم استفاده کنید، لازم است که نسخه پریمیوم آن ها را از سایت MOZ خرید نمایید. در این راستا لازم است که اکانت MOZ را خرید نمایید. در صورتی که برای خرید این اکانت، نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. 

خرید اکانت MOZ Pro

پرداخت خرید اکانت MOZ

از تکنیک هایی که برای بهینه سازی و ارتقاء رتبه سایت در گوگل انجام می شود، انجام سئوی حرفه ای است که در دسته بندی سئوی سیاه و سفید و یا خاکستری قرار گرفته اند. در میان این ابزارهای متفاوت، می توان گفت که سئوی سفید کارآمدترین و بهترین روش سئو به شمار می آید و می تواند بهترین تاثیر را بر مسیر موفق سایت و نهایتا فروش داشته باشد. بنابراین می توانید از ابزار سئوی MOZ استفاده کنید. 

به دلیل اهمیت سئو در بهبود جایگاه وب سایت ها، هر روزه شاهد افزایش ابزارهای این حوزه هستیم که می توان با استفاده از آن ها سئوی سایت را تجزیه و تحلیل نمود. همان گونه که اشاره شد، ابزارهای مناسبی در گوگل وجود دارد که می تواند برای تحلیل سئوی سایت استفاده شود. در کنار آن، ابزار سئوی  MOZ نیز با کارآیی بالایی که دارد، مورد توجه سئوکاران حرفه ای قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

البته باید متذکر شویم که با توجه به شرایط فعلی و بالابودن هزینه های مبتنی بر دلار، عمدتا سئوکاران روش هایی را برمی گزینند که بتوانند با اطمینان بیشتری سئوی سایت را بررسی کرده و به آسانی بتوانند استراتژی های لازم را در جهت وضعیت مناسب تر سایت ها تعیین کنند. 

ازمهم ترین مزیت های ابزار سئوی MOZ این است که در مقایسه با دیگر رقبا، این قابلیت را ایجاد کرده است که از ده دامنه متفاوت، بتوان ده سایت را تحلیل کرد. این موضوع می تواند یکی از دلایل پرطرفدار بودن این ابزار سئو در میان رقبا باشد.

خرید اکانت MOZ Pro

نحوه خرید اکانت ابزار سئو MOZ

برای آن که بتوانید اکانت MOZ را خرید کنید، لازم است که از فیلترشکن استفاده کنید. پس از آن به سایت اصلی MOZ وارد شده و Try Moz Pro Free را برگزینید. سپس اطلاعات شخصی و درخواستی را فرم مربوطه تکمیل کنید. پس از آن از شما رمز عبور، نام کاربری و آدرس ایمیل می خواهد که لازم است آن ها را ثبت نمایید.

در گام بعدی نیز از شما اطلاعات کارت اعتباری ارزی را می خواهند. برای این مرحله، لازم است که کارت اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت داشته باشید. در صورتی که این گونه از کارت های اعتباری را ندارید، می توانید از طریق 20پیمنت تهیه کنید. 

توجه داشته باشید که آدرسی که در فرم ثبت می کنید و آدرس کارت را یکسان ثبت کنید و برای خرید اکانت MOZ حتما باید در کارت اعتباری خود، اعتبار داشته باشید. پس از این با تایید قوانین سایت، اکانت شما ساخته می شود. 

پیشنهاد مطالعه18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

پرداخت اکانت MOZ

لازم به ذکر است که MOZ از جمله سرویس های گران در حوزه سئوی سایت می باشد. به طور معمول کمترین تعرفه استفاده از سرویس های این سایت برای یک ماه نود و نه دلار می باشد. این امکان وجود دارد که از طرح مدیوم استفاده کرده و از ابزار MOZ PRO استفاده کنید. این روشی است که می بایست هر ماه در سایت از طریق یک آدرس ایمیل متفاوت در سایت ثبت نام کرده و نمی توانید اکانت خود را تمدید کنید. 

خرید اکانت MOZ Pro

مشخصات اکانت Moz Pro 

یکی از بهترین ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت، Moz Pro می باشد که می توان با کمک آن ترافیک عالی کسب کرده و بررسی و تحلیل آنلاین را با کمک آن انجام داد. این می تواند بهترین نتیجه را در افزایش رتبه بندی سایت داشته باشد. البته لازم است که ابتدا سی روز آزمایشی از امکانات آن استفاده کنید. با ثبت نام و خرید اکانت MOZ می توانید به ابزارهای متفاوتی دسترسی داشته باشید که در اینجا به برخی از آن ها می پردازیم.

Keyword Explorer : می توانید جهت یافتن کلمات کلیدی مناسب در محتواها، بررسی کنید که کاربران از چه روشی برای جستجوی خدمات و محصولات شما استفاده می کنند و بر اساس آن حجم جستجوها را شناخته و به عنوان کلمه کلیدی منظور کرده و کاربران را به سوی صفحه اصلی بفرستید.

Rank Tracking : با این ابزار، می توان رتبه سایت را مطابق با کلمه کلیدی که انتخاب شده است، بررسی نموده و دیگر کلمات استفاده شده در سایت رقبا را نیز مشاهده نمود. با این روش می توانید کلمات موفق را تکرار کنید تا بتوانید رتبه بهتری داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت پریمیوم Grammarly

Site Crawl : این یک ابزار کارآمد است که با استفاده از آن می توان مسائلی که بر سئوی سایت موثر است را شناسایی کرد. سپس راه حل های مناسبی را دریافت نمود. به طور معمول این قسمت از طریق مدیر وب سایت انجام می شود تا بتواند بر اساس گزارشات، تغییرات لازم را صورت دهد.

Link Explorer : این ابزار قابلیت آن را دارد که موقعیت های مناسب و جدید لینک دهی را نشان داده و قدرت پیوندهای موجود در سایت را افزایش دهد. این امکان وجود دارد که جهت بررسی رقبا، به اطلاعات بک لینک های آن ها دسترسی داشته و آن ها را بررسی نمایید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد