معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

توسط : تیم محتوا
1,294

یکی از معتبرترین سایت هایی که در زمینه بهینه سازی و سئوی سایت فعالیت دارد، سایت Ahrefs می باشد. با استفاده از این سایت به ابزارهای تحلیل کارآمدی دسترسی خواهید داشت. برای این کار ابتدا باید ثبت نام در سایت Ahrefs و خرید اکانت در این سایت را انجام دهید.

با خرید اکانت این سایت، می توانید به آسانی سایت های خود و یا رقبا را تحلیل و آنالیز کرده و با استفاده از گزارشاتی که به دست می آورید، در جهت بهینه سازی سایت های خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که به دلیل تحریم ها، امکان خرید کاربران ایرانی به صورت مستقیم از این سایت نمی باشد. برای این کار می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

ابزارهای سئویی Ahrefs

شرکت Ahrefs ابتدا در اوکراین به صورت یک شرکت کوچک استارت آپ راه اندازی شد و به صورت مجموعه ای چند ملیتی فعالیت خود را گسترش داد. امروزه این سایت دارای ابزارهای کاربردی زیادی را ارائه می دهد که می توان به سهولت با کمک آن ها سئوی سایت را پیش برد. 

جالب است بدانید که این سایت هر هفته ابزارهای جدیدی را در سایت ایجاد می کند که تماما کاربردی بوده و می تواند در تحلیل سایت کمک موثری را به سئوکاران حرفه ای ارائه نماید. از جمله ابزارها می توان به Keyword Research، Content Research، Rank Tracking اشاره نمود.

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

ساخت اکانت Ahrefs

چنانچه قصد خرید اکانت سایت Ahrefs را دارید، لازم است که ابتدا به سایت اصلی وارد شوید، توجه داشته باشید قبل از ورود به سایت، فیلترشکن خود را روشن کرده و از IP غیر از ایران استفاده کرده و گزینه استارت را انتخاب کنید. سپس از میان طرح های استاندارد یکی را برگزینید. توجه داشته باشید که هنگام ثبت نام لازم است که موجودی حساب شما حداقل هفت دلار باشد.

در این مرحله باید مشخصات درخواستی را وارد کرده و اطلاعاتی را ثبت کنید که هنگام افتتاح حساب ارزی خود آن ها را وارد کرده اید. پس از انتخاب روش پرداخت می بایست برای هفته نخست مبلغ هفت دلار را بپردازید. برای پرداخت ارزی خود می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

روش پرداخت اکانت 

برای آن که بتوانید هزینه اکانت Ahrefs را پرداخت نمایید، می توانید از کارت های اعتباری ارزی استفاده کنید و یا روش پرداخت آنلاین پی پال را برگزینید. در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال و یا خرید کارت های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت نیاز به راهنمایی و کمک دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

نکات مهم در خرید اکانت Ahrefs

نکته مهمی که ابتدا باید در نظر داشته باشید این است که حسابی را در اکانت این سایت، ثبت نمایید که بیش از هشت دلار نداشته باشد، زیرا به محض اتمام یک هفته ، این سایت بابت سرویس یک ماهه مبلغ یکصد هفتاد و نه دلار را از حساب شما کسر خواهد کرد. 

در صورتی که بیش از یک هفته به اکانت خود در این سایت نیاز دارید، می توانید هنگامی که پس از یک هفته اکانت شما در Ahrefs بسته شد، مجدد با یک اکانت جدید وارد شوید و هزینه ماهانه را پرداخت نکنید. با پرداخت اکانت این سایت قادر هستید که سئوی ده دامنه را داشته باشید و در طی پنج روز، یک هزار و پانصد لینک متفاوت را بررسی و تحلیل کنید. 

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

مزایای اکانت Ahrefs

سایت Ahrefs دارای ابزارها و امکانات قدرتمندی در جهت بهینه سازی سئوی سایت می باشد که می توان به مواردی همچون موارد ذیل اشاره نمود.

تحلیل بک لینک‌ها : تجزیه و تحلیل لینک های سایت می تواند نقش موثری در سئو داشته باشد. در سایت Ahrefs خواهید توانست اطلاعات مفیدی را کسب کرده و بر اساس آن برنامه ریزی مناسبی را برای لینک های خود طراحی نمایید.

بررسی ترافیک رقبا : با خرید اکانت Ahrefs این قابلیت را کسب خواهید کرد که بهترین عبارت های کلیدی را که رقبا درسایت های خود ایجاد کرده و ترافیک بالایی را کسب نموده اند، را مشاهده نمایید. به سادگی با کمک ابزارهای این سایت خواهید توانست صفحاتی که در سایت های رقبا دارای ترافیک بالاتری است و کلمات کلیدی که به کار گرفته شده است را مشاهده کرده و برای گسترس و ارتقاء محتواهای سایت خود اقدام نمایید.

جستجوی بهترین کلمات کلیدی : در اکانت Ahrefs می توانید مطابق با حوزه فعالیت خود و محتواهایی که در سایت خود قرار می دهید، بهترین کلمات کلیدی را بیابید. از سویی دیگر در این سایت خواهید توانست برای کلمات کلیدی معرفی شده ، میزان رقابت را نیز مشاهده نمایید تا هدف خود را بر روی برترین کلمات کلیدی متمرکز کنید. 

پیشنهاد مطالعه18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

در این سایت خواهید توانست گزارش های سالانه ای از موتورهای جستجو داشته باشید تا بر اساس آن بتوانید رفتار کاربران در حوزه فعالیت خود را به خوبی تحلیل کنید.

یافتن بهترین محتواها : در سایت Ahrefs به آسانی می توانید محتواهایی که با حوزه کاری شما ارتباط دارند را با توجه به کلمات کلیدی خود بررسی کنید. در این سایت در خصوص اشتراک گذاری، ترافیک و تعداد بک لینک های هر محتوا را خواهید داشت. این اطلاعات به سئوکاران حرفه ای این امکان را می دهد که بتوانند مطابق با علاقه مندی کاربران، بهترین محتوا ها را تولید کرده و در بهینه کردن سایت قدم بردارند.

بررسی رتبه در گوگل : یکی از مواردی که در سئو اهمیت دارد این است که کلمات کلیدی با توجه به محل و سیستمی که جستجو می شود و سوابق آن نتیجه متفاوتی خواهد داشت. این قابلیت وجود دارد که در سایت  Ahrefs رتبه سایت را بر اساس دستگاه های متفاوت مانند موبایل یا دسکتاپ، به صورت جداگانه ببینید. حتی می توانید پیشرفت رتبه گوگل را در زمان های مختلف شاهد بوده و در ایمیل خود دریافت نمایید.

آگاهی از تغییرات : با Ahrefs این امکان را خواهید داشت که در سئوی سایت رقبا و یا خود، شاهد آخرین تغییرات باشید. این قابلیت وجود دارد که شرایطی را برای خود ایجاد کنید که با اضافه شدن بک لینک جدید توسط رقبا، به شما اطلاع داده شود. همچنین می توانید برای کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود شرایطی را تعریف کنید، تا به محض استفاده از آن کلمات توسط رقبا، در ایمیل به شما خبر داده شود. 

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

ابزارهای سئو در اکانت Ahrefs 

این کاملا روشن است که سئوکاران و وب مستران می توانند با خرید اکانت Ahrefs ، به ابزارهای قدرتمند و کارآمد دسترسی داشته باشند که با کمک آن ها سایت های خود و رقبا را تجزیه و تحلیل نموده و در جهت بهبود محتواهای سایت اقدام نمایند. 

کسانی که به صورت حرفه ای تولید محتوا دارند، برای مدیریت محتواهای خود نیاز به ابزارهای متفاوتی دارند. سایت Ahrefs با استفاده از شش ابزار فوق العاده، به این افراد کمک می کند که بتوانند به آسانی تجزیه و تحلیل سایت خود را داشته باشند و رفتار کاربران را بررسی کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این ابزارها در مرحله آزمایشی به صورت رایگان بوده و برای شناخت ابزارها می توان از این نسخه ها استفاده نمود.

site explorer

site explorer ابزاری کارآمد با امکانات بسیار است. با این ابزار می توانید سایت های رقبا را رصد کنید و مشاهده کنید که از کدام کلمات کلیدی استفاده کرده اند تا با کمک آن ها به ترافیک بیشتر سایت خود کمک کنید. همچنین با این ابزار خواهید توانست سایت هایی که در سایت رقبای حوزه فعالیت شما، لینک شده اند را تشخیص دهید. 

از سویی دیگر این ابزار این امکان را ایجاد می کند که روش های تبلیغاتی سایت های رقبا را شناسایی کرده و روش اجرای بازاریابی و تبلیغات را در آن سایت ها شناسایی نمایید. این ابزار دارای سه زیر مجموعه می باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت پریمیوم Grammarly

research

با استفاده از ابزار research قادر هستید که سایت های رقبا را مطابق با چه کلمات کلیدی باعث شده اند که رنکینگ سایت شان افزایش یابد. همچنین روش هایی که باعث جذب بیشتر کاربر و بالارفتن ترافیک آن سایت ها شده است را شناسایی خواهید کرد. 

Backlink checker

در اکانت Ahrefs ، ابزار Backlink checker به شما لینک های سایت های رقبا را به شما نشان خواهد داد. هنگامی که آدرس سایت مورد نظر را در بخش Site Explorer وارد کنید، می توانید بک لینک ها را مشاهده کرده و آن ها را تحلیل و بررسی نمایید.

Paid traffic research

ابزار Paid traffic research باعث می شود تا بتوانید تبلیغات پولی سایت های رقبا را شناسایی کنید و نتایج خرید تبلیغات را در آن سایت ها بررسی کنید. برای این کار لازم است که به بخش Paid search وارد شوید.

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

Keywords Explorer

با استفاده از ابزار Keywords Explorer در اکانت Ahrefs می توانید کلمات کلیدی که قابلیت جذب کاربران بیشتر و ترافیک بالاتر را دارد ، بیابید. می توانید کلمات کلیدی مربوط به حوزه فعالیت خود را در این ابزار ثبت کرده و این ابزار کارآمد نیز تمامی کلمات کلیدی مشابه و مرتبط را نمایش خواهد داد.

بدین ترتیب با استفاده از این کلمات، خواهید توانست سایت خود را در رنکینگ بهتری قرار دهید.

Content Explorer

در اکانت Ahrefs ابزار دیگری به نام Content Explorer وجود دارد که با استفاده از آن، مقالاتی که از کلمات کلیدی شما یا مرتبط با آن، استفاده کرده اند، را نشان داده و امکان دسترسی به آن ها را برای شما ایجاد می کند. می توانید این مقالات را مطابق با کلید واژه های خود مرتب کرده و دسته بندی کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Respondent

Rank Tracker

ابزار Rank Tracker این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید مطابق با جستجوی کلمات کلیدی متفاوت در حوزه فعالیت خود، رتبه سایت خود را در لحظه مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را در حالت مقایسه ای مشاهده کنید. این ابزار کارآمد دارای ویژگی های بسیاری بوده و یکی از بهترین ابزارهای سایت Ahrefs می باشد.

به عنوان مثال می توانید با استفاده از این ابزار، رتبه بندی سایت خود را روی موبایل و دسکتاپ بررسی نمایید. همچنین بر روی نمودار، شرایط محتواهای سایت خود را تحلیل نمایید و برای مرتب نمودن کلمات کلیدی، از فیلترهای مناسبی استفاده کنید. این امکان برای شما وجود دارد که در جهت مقایسه، سایت خود را با سایت رقیب های خود بررسی کرده و گزارش ها و تحلیل های خود را از طریق ایمیل دریافت نمایید.

اکانت های سایت Ahrefs

برای دسترسی به ابزارهای موجود در اکانت Ahrefs و خرید آن ، می توانید از طرح های مختلفی استفاده کنید. برای طرح یک ماهه به نام Lite لازم است که مبلغ 99 دلار را بپردازید. می توانید طرح هفت روزه با مبلغ هفت دلار را نیز تهیه کنید. در طرح Standard نیز برای یک ماه لازم است که مبلغ 179 دلار را پرداخت کنید.

اگر طرح Advanced را انتخاب کنید، برای یک ماه می بایست مبلغ 399 دلار را بپردازید و برای طرح Agency نیز برای دوره یک ماهه در اکانت Ahrefs پرداخت مبلغ 999 دلار الزامی است.

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

سوالات متداول اکانت Ahrefs

تفاوت هزینه خرید اکانت Ahrefs در مقایسه با اکانت هایی مانند Moz یا Alexa چیست ؟

برای خرید اکانت Ahrefs  بر خلاف دیگر اکانت ها که به طور معمول دو دلار می باشد، لازم است هفت دلار در مرحله اول پرداخت نمایید.

روش استفاده طولانی از خدمات Ahrefs با هزینه کمتر چیست ؟

خدمات زیادی در سایت Ahrefs، وجود دارد که می توان به صورت لحظه ای استفاده کرد. می توانید این اطلاعات را در فایلی برای خود ذخیره کنید. این کار برای بک لینک های سایت ها، به سادگی ممکن است. همچنین می توانید سایت ها را از اکانت های مختلفی تحلیل کرده و یا از تحلیل Ahrefs از سایت خود، که در دیتابیس سایت نگهداری می شود استفاده نمود. برای این کار لازم است که اکانت جدیدی ساخته و به تحلیل های قبلی دسترسی پیدا کنید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Reedsy

جهت چند دامنه می توان با اکانت Ahrefs تجزیه و تحلیل داشت؟

در این سایت محدودیت ده پروژه داشته و برای کلمات کلیدی در هر هفته حدود یک هزار و پانصد کلمه را تعیین کرده است.

در صورتی که قصد خرید اکانت Ahrefs را داشته و می خواهید درجهت بهینه سازی سایت خود از خدمات ابزارهای این سایت استفاده کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و خرید ارزی خود را انجام دهید. برای افتتاح حساب پی پال و یا خرید کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت، 20پیمنت شما را همراهی خواهد کرد.

معرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد