کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

توسط : تیم محتوا
1,009

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی به صورت فریلنسری هستید، می توانید کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas را انتخاب نمایید. این سایت که در ابتدای سال 2013 راه اندازی شده است، مبنا و هدف فعالیت خود را در جهت تدریس معلمان به صورت آنلاین در حوزه زبان انگلیسی گذاشته است. فعالیت این سایت بسیار گسترده بوده و زبان آموزان زیادی را در تمامی دنیا تحت پوشش خود قرار داده است. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن

یکی از کارهایی که سایت TwoSigmas در سال ۲۰۱۸ انجام داده است این بوده که سیاست فعالیت خود را به سوی استخدام مدرسین زبان گذاشته و از آن سو، متقاضیانی را در مدارس شناسایی کرد تا این مدرسین را به آن ها معرفی نماید. به عبارتی این سایت نقش یک واسطه میان مدرسین و مدارسی شد که نیاز به مدرس برای تدریس زبان انگلیسی داشتند. این موضوع باعث شده است که مدارس و معلمین، بتوانند با کمترین مانعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. 

کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

شرایط تدریس در TwoSigmas 

با روند جدیدی که این سایت در پیش گرفته است، فرآیند تقاضای مدرسین برای آموزش زبان انگلیسی آسان می باشد. البته باید متذکر شویم که سایت Twosigmas مدرسین خود را استخدام نکرده بلکه آن ها را به مدارسی که درخواست خود را ارسال کرده اند، معرفی می نماید. اما برای پذیرش در این فرآیند نیز شرایط و ضوابطی را تعیین نموده است که در صورت تایید و واجد شرایط بودن، معلمین می توانند در این سایت مشغول به کار شده و درآمد ارزی خود را کسب نمایند.

از جمله شرایطی که در این سایت منظور شده است داشتن مدرک کارشناسی، بدون محدودیت رشته تحصیلی می باشد. همچنین می بایست دارای مدرک معتبر تدریس زبان انگلیسی بوده و خود را علاقه مند به تدریس نشان داده و دارای لهجه های غیر قابل تشخیص نباشد.

از طرفی به جهت آن که استخدام از طریق مدارس درخواست کننده صورت می گیرد، سنجش امکانات فنی در این سایت صورت نمی گیرد، اما هنگام ارزیابی لازم است که امکاناتی مانند رایانه، مک، تبلت یا لپ تاپ که دارای دوربین با کیفیتی باشد، مورد نیاز بوده و هدست که دارای میکروفون باشد نیز الزام دارد. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

درآمد ارزی از تدریس در سایت TwoSigmas 

نکته بسیار مهمی که باید در این جا به آن اشاره کنیم این است که سایت TwoSigmas به مدرسین خود، هیچ مبلغی را به عنوان حقوق پرداخت نخواهد کرد. از آن جایی که استخدام توسط شرکت ها یا مدارسی صورت می گیرد که درخواست مدرس کرده اند، پرداخت حقوق نیز توسط ایشان صورت خواهد گرفت. 

البته مطابق با سطح آموزشی هر مدرس، میزان حقوق دریافت برای هر ساعت در این سایت متفاوت است که از پنج دلار در هر ساعت شروع شده و تا ساعتی چهل دلار نیز خواهد بود. با توجه به نوسانات ارز در کشور، درآمد دلاری از این سایت می تواند گزینه ای بسیار عالی برای مدرسین زبان انگلیسی باشد. 

در صورتی که در این سایت مشغول به فعالیت شدید، می توانید برای افتتاح حساب ارزی خود و تبدیل آن به ریال، از 20پیمنت یاری بگیرید.

پاداش و مزایا در سایت Twosigmas

این بسیار جالب است که در این سایت آموزشی، پاداش و مزایای گوناگونی منظور شده است. مدرسین می توانند متناسب با ساعت های کاری خود و سطح آموزشی که دارند، از طریق این سایت و از مدارس، پاداش دریافت کنند. از جمله مدارسی که فعالیت دائمی با سایت Twosigmas دارند شامل Mang ge،  CoLanguage می باشند.

کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

نحوه پرداخت حقوق 

شرایط و نحوه پرداخت حقوق مدرسین در این سایت متناسب با نوع قرارداد و محلی که در آن مشغول به فعالیت هستند، دارد. به عنوان مثال ممکن است که در قرارداد شرایط پرداخت به صورت ماهانه یا هفتگی منظور شده باشد که مطابق همان نیز پرداخت انجام خواهد شد. در قرارداد مدرسین حساب ارزی و کشوری که حساب دارند را تعیین می کنند. برای این کار می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. 20پیمنت به شما کمک خواهد کرد که به آسانی افتتاح حساب پرداخت آنلاین پی پال را انجام داده و برای تبدیل کردن آن به ریال، شما را یاری خواهند کرد. 

کسر مالیات از حقوق در سایت TwoSigmas 

این نکته را باید یاد آور شویم که برخی از مدارس به واسطه عقد قرارداد به صورت غیر رسمی ، از مبلغ حقوق، مالیاتی را کسر نخواهند کرد، اما روش صحیح و اصولی آن است که قرارداد کاملا رسمی تنظیم شود که در این شرایط مالیات از حقوق کسر شده و مابقی به حساب معرفی شده واریز می شود. این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که در هر صورت، برای فعالیت با این سایت، یکسال تعهد خواهی داشت و پس از آن این امکان را دارید که به فعالیت خود ادامه داده و یا آن را ترک کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

روش استخدام در سایت Twosigmas

همان گونه که پیش از این نیز اشاره شد، مدرسین توسط شرکت ها یا مدارس استخدام خواهند شد. اما فرآیند استخدامی در این سایت به روش ذیل می باشد. 

اولین نکته آن است که مدرسین تعیین نمایند که تدریس به صورت حضوری خواهد بود یا آن که به صورت آنلاین عمل می کنند. سپس از طریق سایت، مدارسی که در آن منطقه می باشند، تعیین خواهند شد. 

با آپلود رزومه توسط متقاضی، سایت TwoSigmas اطلاعات و مشخصات دریافتی را به مدرسه می فرستند. مدرسه می تواند بررسی و اعلام نمایند که فرد متقاضی متناسب با نوع فعالیت در مدرسه می باشد. در این میان سایت TwoSigmas حمایت و پشتیبانی مناسبی را در زمان مصاحبه و ارزیابی خواهد داشت.

برای معلمین در سطوح آموزشی متفاوت، مصاحبه استخدام یک روند یکسان دارد. این موضوع به نوع کشور و یا شرکت های متفاوت ندارد. روش کار در مصاحبه این است که می بایست کلاس آنلاینی را با حضور داورها تدرسی نمایید. در صورتی که مورد تایید قرار بگیرید، می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

اگر در این مصاحبه رد شدید، جای نگرانی نیست. می توانید در مصاحبه بعدی شرکت کرده و با توانایی بالاتری اقدام نمایید.  توجه داشته باشید که در هنگام مصاحبه و تدریس، لازم است که از تمامی وقت خود استفاده بهینه کرده و روان و گویا صحبت نمایید. 

برای آن که بتوانید مصاحبه موفقی داشته باشید، می توانید از فیلم های مصاحبه یاری بگیرید. این کار باعث می شود که با آمادگی بیشتری در مصاحبه حضور داشته باشید. می توانید مطالب را به خوبی مطالعه کرده و نهایتا بدون نگرانی وارد مصاحبه شوید. ضمنا این امکان وجود دارد که نکات را به صورت تیتر، می توانید در برگه ای نوشته و همراه داشته باشید.

کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

برنامه زمانی تدریس 

برای تدریس در مدرسه ای که تعیین شده و در آن استخدام شده اید، برنامه و زمان بندی کلاس ها توسط مدرسه تعیین خواهد شد. اغلب مدارسی که در این سایت به عنوان مدارس شریک حضور دارند، چینی هستند. بهتر است که این برنامه را همواره همراه خود داشته باشید تا بتوانید مطابق با آن و به صورت منظم، اقدام به تدریس نمایید.

میزان ساعت کاری نیز توسط مدارس تعین می شود. در این حالت بسیاری از مدارس به صورت روزانه ساعاتی را تعیین می کنند که برای یک ماه یک حد نصاب مشخصی خواهد داشت. البته برخی از مدارس نیز به مدرسین اجازه می دهند که ساعات کاری را تعیین نمایند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری آموزش زبان

نکته مهم این است که پس از استخدام در مدرسه تعیین شده، ارتباط شما با Twosigmas برقرار بوده و این امکان ر دارید که مدرسه خود را با تایید و هماهنگی های انجام شده در این سایت، تغییر دهید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت TwoSigmas ، TwoSigmas
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد