معرفی سایت Hitleap

معرفی سایت Hitleap

توسط : تیم محتوا
887

یکی از معتبرترین و معروف ترین سایت ها در زمینه افزایش رتبه سایت در ALEXA ، سایت Hitleap می باشد که می تواند آمار بازدید را به صورت اتوماتیک بالا ببرد. این سایت امروزه به عنوان بهترین سایت در خصوص بالابردن بازدید وبلاگ ها در دنیا شناخته شده است. در اینجا به معرفی سایت Hitleap می پردازیم. 

این سایت اکنون خدمات خود را در یکصد و بیست کشور ارائه داده و بستری مناسب برای کسانی است که می خواهند رتبه سایت خود را افزایش دهند. در صورتی که هر روز به این سایت مراجعه کرده و از آن استفاده کنید، این امکان را خواهید داشه که پنج هزار بازدید رایگان از سایت خود را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 500PX

سایت پیشرفته Hitleap دارای سرویس جهت تبادل ترافیک است که میان مشتریان خود به اشتراک گذاشته است. این سایت در الکسا دارای رنکینگ پنج هزار است و در ابتدای سال 2008 راه اندازی شده ات و اکنون شمار زیادی از کاربران را به سوی خود جذب نموده و خدمات خود را در خصوص ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت های مشتریان خود ایجاد کرده است. 

قابلیت ها و امکانات بالای این سایت آن را در میان مخاطبان خود محبوب کرده است به طوری که امروزه این سایت معتبرترین سایت در تبادل ترافیک می باشد. در صورتی که تعامل با این سایت بالا باشد، می توانید در خصوص تعیین مدت زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما بمانند یا از کدام کشور باشند، نیز تصمیم گیری کنید.

معرفی سایت Hitleap

نحوه ثبت نام در Hitleap

در صورتی که تصمیم دارید از خدمات این سایت بهره ببرید، لازم است که در سایت اصلی وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهید. پس از انتخاب Sign up ، به صفحه ثبت مشخصات خود وارد شده و ایمیل و پسورد و نام کاربری را وارد کنید. هنگامی که سایت خود را به اکانت Hitleap متصل نمایید، خواهید توانست از خدمات آن استفاده کنید.

هزینه ثبت نام در سایت Hitleap

در سایت Hitleap می توانید به دو شیوه عمل کنید، روش اول که به صورت رایگان بوده و لازم است که نرم افزار Hitleap را نصب نموده و با استفاده از این نرم افزار، سایت های مشتریان را مشاهده نمایید. بدین ترتیب با بازدیدهایی که انجام می دهید، چهار درصد بازدید ها را به شما باز می گرداند. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن

در این بازدید ها شما قادر هستید تعیین کنید که بازدید کنندگان چه مدت زمانی را در سایت شما وقت بگذرانند که این مدت زمان می تواند بر تعداد بازدید کنندگان اثر معکوس داشته باشد.
اما در روش دیگر، می توانید با پرداخت هزینه ، خواهید توانست بسته های ترافیکی و بازدیدی را که این سایت عرضه می نماید را خرید کنید. خرید این بازدیدها از سایت Hitleap باعث می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن، تعداد بازدید کنندگان زیادی به سایت شما مراجعه نمایند. تجربه نشان داده است که با

این روش، بازخوردهای عالی دریافت خواهید کرد و در افزایش رتبه سایت شما نقش موثری را خواهد داشت. 

معرفی سایت Hitleap

نحوه پرداخت در سایت Hitleap

در صورتی که تصمیم دارید خرید خود را از این سایت انجام دهید، لازم است که از اکانت پی پال خود استفاده کنید. در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال و پرداخت بسته های این سایت، مساله دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. کارشناسان 20پیمنت، شما را در این خصوص راهنمایی کرده و برای ایجاد اکانت پی پال شما اقدام خواهند کرد. 

توجه داشته باشید که پس از ثبت نام در سایت Hitleap و پرداخت آنلاین بسته خریداری شده، به طور معمول حدود یک الی دو روز زمان نیاز است که سایت شما توسط این سایت معتبر، تایید گردد. پس از آن می توانید بابت دریافت امتیاز بازدید خودکار این سایت اقدام کنید. توجه داشته باشید که هنگام ورود به بخش امتیازگیری، آن را نبندید تا امتیازگیری بدون توقف ادامه یابد.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

 صفحه امتیازگیری

لازم به ذکر است که با انتخاب کسب امتیاز در صفحه امتیازگیری این سایت، به صورت اتوماتیک، سایت اقدام به بازدید خواهد کرد. توجه داشته باشید که لااقل لازم است پنج ساعت این صفحه باز بماند تا بازدیدهای خودکار به درستی انجام شود. در صورتی که حین کار و در زمان کوتاه تری این صفحه بسته شود، کار بازدید و امتیازگیری نیز متوقف خواهد شد.

نکته مهم آن است که اختصاص دادن زمان بیشتر به بازدید از سایت یا وبلاگ، می تواند باعث شود که بازدید بیشتری را نیز دریافت نمایید. یکی از اقداماتی که می توانید انجام دهید این است که می توانید امتیازهای خود را به سایت هایی که ثبت نموده اید به صورت دستی وارد کنید. 

هنگامی که امتیاز مورد نظر خود را وارد کرده و تایید کنید، همان تعداد بازدید کننده از سایت شما بازدید کرده و سایت شما در رتبه بندی ها، جایگاه بسیار بهتری را به خود اختصاص داده و دارای ترافیک بالاتری خواهد شد.

معرفی سایت Hitleap

مزیت سایت Hitleap بر سایت های ایرانی افزایش رنک 

در این جا لازم است که یادآور شویم که سایت های ایرانی وجود دارند که برای افزایش رنکینگ سایت شما، بازدید کنندگانی با IP ایران را برای شما فراهم می کنند. اما با استفاده از سایت Hitleap ، که یک سایت معتبر و بین المللی است، شما می توانید از تمامی دنیا، بازدید کنندگان بسیاری داشته باشید که این موضوع به حتم در رتبه و الکسای سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

ضمن آن  که استفاده از نرم افزار این سایت، با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران، بسیار کاربردی بوده و تاثیری در سرعت اینترنت شما نخواهد داشت. برای ثبت نام در این سایت و پرداخت هزینه های ارزی آن، می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Hitleap ، Hitleap
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد