کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

توسط : تیم محتوا
2,335

سایت CG Trader به عنوان یک فروشگاه سه بعدی می باشد که می تواند برای طراحان حرفه ای 3D کاربردی باشد. این سایت در لیتوانی و در سال 2011 راه اندازی شده و به عنوان یک شرکت کارآفرین و مدل ساز در دنیا شناخته شده است. موسس این شرکت ماریوس کالیتیس می باشد که اکنون مدیرعامل آن نیز می باشد. با فعالیت ها و استراتژی های مناسب، این سایت در کمترین زمان دارای سه میلیون کاربر شده است که می تواند رشد قابل توجهی برای یک سایت کارآفرین باشد. در اینجا به معرفی این سایت و کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader خواهیم پرداخت.

کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

تاریخچه راه اندازی سایت CG Trader

امروزه سایت CGTrader به عنوان یک فروشگاه بزرگ آنلاین با داشتن حدود یک میلیون مدل و طرح سه بعدی، در اختیار کاربرانش می باشد. داشتن تعداد حدود سه میلیون کاربر در این مدت زمان کوتاه یکی از موفقیت های آن به شمار می آید. 

این سایت هنگامی توسط کالیتیس راه اندازی شد که خود به عنوان یک طراح حرفه ای 3D فعالیت می نمود. سپس ایده و طرح راه اندازی سایتی برای ارائه طرح ها و مدل های سه بعدی به ذهنش خطور نمود تا بتوان در آن به خرید و فروش طرح ها پرداخت. از این رو بازار آنلاین  CGTraderراه اندازی شد.

اکنون در این سایت معتبر و معروف در حوزه طراحی مدل های سه بعدی، محصولات متنوعی را می توان مشاهده نمود که توسط حدود چهل هزار نفر که تماما به صورت فریلنسری با این سایت همکاری می نمایند، تهیه و طراحی شده است. روش و سیاست گذاری این سایت بدین گونه است که با شرکت های مهم سرمایه گذار در تمامی دنیا سرمایه گذاری نموده و در جهت توسعه ایده های نوین و خلاقانه این سایت را یاری کرده و از راهکارهای نوآورانه ارائه شده این سایت، به خوبی استقبال می نمایند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Hitleap

روش کسب درآمد دلاری از CGTrader

در صورتی که تمایل دارید، به عنوان یک فریلنسر در این سایت فعالیت کنید، و یک طراح سه بعدی با تجربه هستید، می توانید در سه حالت فعالیت خود را در این سایت شروع نمایید و درآمد ارزی خود را از سایت CGTrader ، داشته باشید.

کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

الف : مشارکت در پروژه ها  

در این سایت می توانید به بخش پروژه های فریلنسری 3D وارد شده و در این بخش ثبت نام کرده و برای انجام پروژه تعیین شده، اقدام نمایید. در این صورت لازم است که در سایت وارد شده و حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس با مرور پروژه های ثبت شده مشتریان و قیمت آن ها می توانید پروژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را درخواست نمایید.

پس از انتخاب پروژه، یک محدوده زمانی تعیین می شود که این پروژه را به خوبی مشاهده کرده و بررسی نمایید. در این مدت لازم است که در خصوص خود و تجربه کاری و نمونه های اجرا شده به مشتری، توضیحاتی را ارائه نموده و نمونه کار را برایشان ارسال نمایید. در صورتی که مشتری شما را تایید کرده و تمایل به همکاری با شما داشته باشد، درخواست همکاری را برای شما ارسال نموده و شما می بایست پروژه را انجام داده و در مدت زمان معین شده تحویل نمایید. هنگامی که کار تحویل شود، هزینه مربوط به آن به اکانت شما پرداخت خواهد شد. در صورتی که برای افتتاح حساب ارزی خود و تبدیل آن به ریال نیاز به یاری دارید، می توانید از 20پیمنت کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

ب : همکاری با سایت CGTrader

پروژه های متفاوتی در سایت CGTrader انجام می شود که می توان به اصلاحات و ایجاد تغییرات در مدل ها اشاره نمود. این سایت همواره به فریلنسرهایی نیاز دارد که بتوانند این موارد را برایشان انجام دهند. برای فعالیت در این قسمت می بایست حساب کاربری خود را در سایت ایجاد کرده و گزینه همکاری در سایت را انتخاب نمایید. 

در این صفحه شما می توانید تخصص ها و وظایفی که در سایت به آن ها نیاز است را مشاهده نمایید. در صورتی که در میان آن ها، فعالیت هایی وجود دارد که با مهارت و تخصص شما همخوانی دارد، می توانید اعلام آمادگی خود را در این سایت اعلام کرده و نمونه کارهای خود را در سایت آپلود نمایید.

هنگامی که در این قسمت تایید شوید، پروژه ها و مدل های متفاوتی برای شما فرستاده خواهد شد که لازم است آن ها را انجام داده و به ازای آن ها به صورت ماهانه حقوق دریافت نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

ج : فروش مدل 3D

از دیگر روش های کسب درآمد در سایت CGTrader، فروش مدل های سه بعدی در این سایت می باشد. برای این قسمت نیز پس از ایجاد حساب کاربری، هنگامی که روی اکانت خود کلیک می کنید، می توانید از نوار نمایش داده شده گزینه فروش مدل های 3D را انتخاب نمایید.

پس از آن از شما خواسته می شود که مدل های خود را آپلود نمایید. در این قسمت لازم است که فرمت های متفاوتی از مدل را بارگذاری کرده و مشخصات آن ها را به صورت کامل ثبت کنید و در نهایت قیمت آن ها را مشخص کنید و گزینه انتشار را برگزینید.

طرح های ارسالی شما توسط سایت بررسی شده و درصورت تایید، بر روی فروشگاه سایت قرار خواهد گرفت. پس از فروش هر مدل، هفتاد درصد قیمت تعیین شده به حساب پی پال شما واریز شده و باقی آن به سایت تعلق خواهد گرفت. این امتیاز برای کسانی که میزان فروش بالایی دارند، وجود دارد که هشتاد درصد از فروش را دریافت کنند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 500PX

برای دریافت درآمد خود از این روش، لازم است که حساب پی پال داشته باشید. برای افتتاح حساب پی پال و نقد کردن درآمد ارزی خود از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

سلام شما درا مد های سایت fllipednormals رو هم میتوانید به ریال تبدیل کنید . این سایت اول باید به حساب پیپال متصل شود بعد امکان فروش پیدا میکند ؟

avatar

سلام آقا سینا عزیز، لطفا درخواست خودتان بعد از ثبت نام در سایت از طریق قسمت پشتیبانی ثبت نمائید . تا کارشناسان بعد از بررسی نسبت پاسخگویی دقیق آن اقدام نمایند. ارادتمند شما بیست پیمنت.