کسب درآمد ارزی از سایت Redbubble

کسب درآمد ارزی از سایت Redbubble

توسط : تیم محتوا
1,768

یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در زمینه فروش و چاپ طرح ها بر روی اشیاء ، سایت Redbubble  می باشد که یکی بزرگ ترین پلتفرم ها در این حوزه است. در صورتی که تصمیم دارید به عنوان فریلنسر فعالیت کنید و طرح های حرفه ای و موفقی دارید، می توانید کسب درآمد ارزی از سایت Redbubble  را تجربه کنید. 

در این سایت، طراحان می توانند، مدل و طرح های خود را در اکانت خود وارد کرده و در فروشگاه پربازدید این سایت به فروش برسانند. ارسال و تحویل و چاپ طرح به عهده سایت طراحی Redbubble  می باشد.

درآمد ارزی از سایت Redbubble

درباره سایت Redbubble 

شرکت رد بابل در استرالیا و در سال 2006 با هدف راه اندازی بازار فروش محصولات تولید شده توسط طراحان ایجاد شد. این سایت اکنون دارای چهارصد هزار طراح حرفه ای در تمامی دنیا می باشد. طراحانی که تمایل دارند طرح های خود را در بازار و فروشگاه بزرگ این سایت به فروش برسانند، می توانند آن ها را در سایت بازگذاری کنند. 

سایت Redbubble طرح های دریافتی را بر اساس درخواست مشتریان روی اشیایی که انتخاب می نمایند، چاپ کرده و ارائه می نمایند. برای خرید طرح های بی نظیر این سایت که توسط طراحان حرفه ای در سراسر دنیا، ایجاد شده است، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

در صورتی که طراح هستید و تصمیم دارید طرح های خود را در این سایت به فروش برسانید، کافی است در این سایت اکانت خود را ساخته و از بستر مناسب این سایت در راستای فروش محصولات خود استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

نحوه کسب درآمد ارزی از Redbubble

برای آن که بتوانید از این سایت درآمد ارزی کسب نمایید، لازم است که مراحل ذیل را پشت سر بگذارید.

ابتدا وارد سایت شده و Sign up را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب Artist signup ، لازم است که مشخصات خود را به صورت کامل وارد نمایید. پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و ساخت اکانت خود در این سایت، بایستی طرح های خود را در این سایت بارگذاری نمایید.

در این مرحله دو گزینه پیش روی شما خواهد بود، در صورتی که بخواهید طرح ها و نمونه کارهای خود را در این سایت آپلود نمایید لازم است که تصویر ارسالی دارای روزلوشن حداقل 1000 پیکسل بوده و در فرمت های PNG یا JPEG بارگذاری شود.

اما چنانچه تصمیم دارید از طریق copy an excisting  اقدام نمایید، این امکان را دارید که از طرح های کمکی که طراح های دیگر بارگذاری کرده اند، استفاده کنید. پس از این مرحله، زمان آن است که بابت طرح های خود، قیمت اعلام کرده و مشخصات لازم در خصوص طرح خود را تعیین کرده و دسته بندی آن را مشخص کنید.

در صورتی که بتوانید محصولات خود را در سایت Redbubble به فروش رسانده و به درآمد ارزی برسید، می توانید هر دو هفته یکبار، تقاضای تسویه حساب و پرداخت خود را داشته باشید. برای این کار لازم است که حساب ارزی داشته باشید. برای افتتاح حساب پی پال، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید.

درآمد ارزی از سایت Redbubble

مزیت های سایت Redbubble

لازم به ذکر است که محصولات متنوعی را در این سایت مشاهده خواهید کرد که می توانید روی آن ها درخواست چاپ بدهید. محصولاتی همچون، قاب گوشی، لباس، روسری، بالشت، کیف، تقویم، کاور لپ تاپ، پوستر، استیکر و کارت پستال های زیبا که با طرح های موجود در این سایت، به محصولی بی نظیر و منحصر به فرد تبدیل خواهند شد.

از سویی دیگر چنانچه به عنوان طراح می خواهید در این سایت فعالیت کنید، این امکان را دارید که در خصوص طرح خود، حدود پنجاه کلمه کلیدی، توضیحات و مشخصاتی را ارائه نمایید. بدین ترتیب مشتریان در مدت زمان کمتری، شما را یافته و به سوی طرح های شما کشیده خواهند شد. بنابراین، برای این مرحله از کار به درستی و با دقت وقت بگذارید.

در این سایت کدهای تبلیغاتی به صورت منظم اختصاص داده می شود که می تواند در میزان فروش طراحان نقش بسزایی داشته باشد. ضمن آن که برای تغییر در قیمت ها، این سایت محدودیتی را برای طراحان ایجاد نخواهد کرد.

این امکان برای شما وجود دارد که مشتریان و کاربران را با کمک گوگل آنالیتیکس پیگیری و بررسی نمایید. با توجه به پشتیبانی مناسب سایت Redbubble ، در صورت وجود هر ابهامی در هر مرحله، می توانید با آن ها تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 500PX

پرداخت هزینه طرح در Redbubble

در صورتی که موفق شدید در این سایت اکانت ایجاد کرده و محصولات خود را ارائه نمایید، با فروش محصولات خود، در هر پانزده روز، مبالغ مربوط به طرح ها به حساب شما واریز خواهد شد. در صورتی که نیاز دارید حساب پی پال برای شما افتتاح گردد، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید و درآمد ارزی خود را با کمک این سایت، به ریال تبدیل کرده و نقد نمایید.

همچنین در صورتی که حساب پی پال داشته و نیاز به شارژ آن دارید، کارشناسان 20پیمنت در خدمت شما خواهند بود. توجه داشته باشید که با وجود حدود شصت نوع کالا در این سایت برای پرینت طرح ها، امکان فروش بالای شما نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر این سایت همچون یک فروشگاه بزرگ عمل می کند که در جهت حمایت و پشتیبانی از طراحان در سرتاسر جهان فعالیت خود را گسترش داده است.

ضمن آن که اعتبار و شهرت این سایت به دلیل کیفیت طرح ها جهانی شده است. پرداخت های این سایت نیز به صورت خودکار بوده و پس از تنظیم هزینه های طراحی شما، به حساب پی پالی که اعلام کرده اید واریز خواهد شد. البته به خاطر داشته باشید که هنگام پرداخت هزینه ها، این سایت حق کمیسیون خود را کسر خواهد نمود.

با وجود گرانی محصولات در این سایت، به جهت تنوع و کیفیت بسیار بالا، همواره میزان فروش بالایی را در آن شاهد هستیم. تنها به خاطر داشته باشید که برای محصولات خود لازم است که خودتان نیز بازاریابی نمایید.

درآمد ارزی از سایت Redbubble

نکاتی مهم در سایت Redbubble

این نکته را نیز لازم است اشاره کنیم که سرعت آپلود در این سایت بسیار خوب است اما هنگام آپلود در این سایت توجه داشته باشید که از طرح های با کیفیت با رزولوشن بالا استفاده کنید. از آن جایی که قرار است طرح های شما روی محصولات به چاپ برسند، کیفیت پایین، باعث بازخورد منفی مشتریان خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

استفاده از تصاویر جذاب و حرفه ای در پروفایل می تواند مشتریان بیشتری را به سوی شما جذب نماید. از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که خود را به مشتریان¬تان، صادقانه معرفی کنید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Redbubble ، Redbubble
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد