کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

توسط : تیم محتوا
1,223

شاید برای بسیاری از کسانی که به صورت فریلنسری فعالیت می کنند، امروزه درآمد دلاری بیش از گذشته دارای اهمیت باشد. سایت های خارجی که می توان از آن ها درآمد ارزی کسب نمود، اکنون بهترین بستر برای فعالیت به صورت فریلنسری می باشد. در اینجا می خواهیم نحوه کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes را برای شما شرح دهیم.

پیش از این نیز به شما روش هایی را معرفی کرده ایم که بتوانید از طریق اینترنت به کسب درآمد ارزی بپردازید. روش های ساده ای که هر یک، مطابق با مهارت و تخصص شما، درآمد ماهانه ای را برای شما ایجاد می کنند. فقط کافی است که مطابق با تخصص خود، به صورت حرفه ای در این سایت ها مشغول به فعالیت شوید و در کمترین زمان، به درآمد دلخواه خود برسید. 

اگر به عنوان برنامه نویس می خواهید فعالیت نمایید می توانید در سایت AppThemes وارد شده و فروش محصولات این سایت را انجام دهید.برای دریافت درآمد دلاری و افتتاح حساب ارزی و تبدیل آن به ریال می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توان به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس در آن ها فعالیت کرده و قالب های وردپرسی خود را در آن ها به فروش رساند. اما برخی از آن ها به دلیل میزان بالای تقاضای فروش، شرایط سختگیرانه ای داشته و به سادگی قالب های وردپرس را برای فروش نمی پذیرند.

اگر طراح قالب وردپرس هستید، می توانید با شانس بیشتری در سایت AppThemes فعالیت نمایید.

کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes

روش کسب درآمد ارزی ازAppThemes

این سایت آمریکایی، در زمینه فروش پلاگین های وردپرس فعالیت کرده و در حدود دو سال توانسته است حدود سی قالب وردپرسی را برای فروش عرضه نماید. در حال حاضر در این سایت حدود چهل و هشت هزار کاربر حضور داشته و یکصد هزار خرید در این سایت انجام شده است. در صورتی که تصمیم داری برای فروش قالب های خود در این سایت فعالیت کرده و در آمد ارزی از سایت AppThemes را تجربه کنید، لازم است که مراحل ذیل را طی نمایید.

گام اول : ابتدا لازم است که قالب وردپرسی طراحی شده را ارائه نمایید. توجه داشته باشید که این سایت قالب طراحی شده شما را از نظر کاربرد و طراحی ارزیابی می نماید.

گام دوم : لازم است به سایت AppThemes وارد شده و Affiliation را انتخاب کنید. سپس قالب خود را بارگذاری کرده تا در این سایت و از طریق کارشناسان آن، مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد. 

گام سوم : چنانچه قالب ارائه شده توسط شما، تایید شود، برای فروش محصول و اعلام قیمت، داشبوردی به شما داده خواهد شد. همچنین شما آمار فروش و ارائه تخفیف را نیز در این بخش خواهید داشت. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Redbubble

گام چهارم : توجه داشته باشید که برای شروع فعالیت و فروش شما در این سایت، حق کمیسیونی که برداشت می کنند، سی درصد قیمت تعیین شده محصول می باشد که البته در ادامه فعالیت به ده درصد کاهش خواهد یافت.

گام پنجم : پس از فروش، درآمد ارزی شما به حساب پی پالی که معرفی کرده اید به صورت ماهانه واریز خواهد شد. شما می توانید برای افتتاح حساب پی پال، از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. همچنین برای تبدیل و نقد کردن درآمد ارزی خود نگران نباشید، 20پیمنت در این خصوص، شما را یاری خواهد نمود.

کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes

سایر روش‌های کسب درآمد آنلاین ارزی 

این بسیار جالب است که امروزه در دنیای اینترنت می توان از روش های بسیاری درآمد ارزی داشته و بدون سرمایه گذاری قابل توجهی، به کسب درآمد ارزی رسید. 

به عنوان مثال سایت هایی که کوتاه کننده لینک هستند، به ازای کلیک هر کاربر روی لینک های کوتاه شده ، تبلیغی را به نمایش می گذارند. این یک روش کارآمد در سایت و شبکه های اجتماعی است که بتوان به کسب درآمد دلاری رسید. همچنین یوتیوب نیز بابت ویدئوهایی که تولید می کنید و بازدید زیادی را به خود اختصاص دهد، به شما پول پرداخت خواهد نمود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بخش developer در برنامه chrome کروم

حتی برای تولید کنندگان محتوا نیز بستری مانند مدیوم وجود دارد که بازای خوانده شدن محتواهای ثبت شده در این سایت، مبلغی به صورت ارزی برای شما پرداخت خواهد شد. بنابراین در صورتی که تصمیم دارید به عنوان فریلنسر در سایت های خارجی فعالیت کنید ، فضا و بستر کار برای شما فراهم است. از فروش افزونه و قالب وردپرس در سایت AppThemes تا طراحی های گرافیکی و سایت که تماما منجر به کسب درآمد ارزی خواهد شد.

کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes

سوالات متداول کسب درآمد ارزی در ایران

آیا لازم است برای کسب درآمد از AppThemes حتما انگلیسی بدانیم ؟

برای کسب درآمد از سایت های خارجی، الزامی به دانستن زبان انگلیسی نیست. اما در صورتی که به این زبان آشنا بوده یا تسلط داشته باشید، راحت تر می توانید در این سایت فعالیت نمایید. البته آن چه که در اولویت قرار دارد، مهارت و تخصص شما در ارائه قالب های وردپرسی است که قصد فروش آن را دارید.

آیا باید کارت اعتباری و یا حساب ارزی داشت؟

برای دریافت درآمد ارزی خود، نیاز است که حساب پرداخت آنلاین پی پال یا کارت اعتباری ارزی مسترکارت یا ویزاکارت داشته باشید. در این خصوص می توانید از خدمات 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 500PX

میزان درآمد در این سایت چگونه است ؟

البته این موضوع کاملا به مهارت و تخصص شما و میزان زمانی که برای آن می گذارید، بستگی دارد. خلاقیت بالا و روش هایی کارآمد در محصولی که ارائه می کنید، می تواند در این موضوع دخیل باشد. هر چه مهارت بالاتری داشته  از ایده های نوآورانه بهتری استفاده کنید، درآمد ارزی شما در این سایت بالاتر خواهد بود و البته در شرایط کنونی کسب درآمد دلاری و تبدیل نمودن آن به ریال، می تواند بسیار جذاب باشد. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد