خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

توسط : تیم محتوا
2,969

این کاملا روشن است که امروزه بازی و گیم، در میان بسیاری از افراد در گروه سنی متفاوت و در تمامی دنیا، از جذابیت زیادی برخوردار است. در کنار این موضوع، برخی از گیمرهای حرفه ای، این مسیر را جهت کسب درآمد ارزی خود انتخاب کرده و توانسته اند درآمدهای خوبی را به دست آورند. با خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G ، می توانید به سادگی به درآمد ارزی خود برسید. 

این سایت رابطی میان گیمرهای حرفه ای و معاملات اکانت بازی بوده و شرایط کسب درآمد ارزی را برای آنان فراهم نموده است. در اینجا خواهیم گفت که در این سایت چگونه می توانید درآمد دلاری از فروش اکانت بازی کسب نمایید. 

خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

درباره سایت G2G

سایت G2G در سال 2013 شروع به فعالیت نمود. سیاست گذاری این سایت، ایجاد یک محیط ایمن برای بازیکنان و گیمرهای حرفه ای بوده تا قادر باشند اکانت بازی و سایر عواملی که برای بازی خود احتیاج دارند را با دیگر گیمرها مبادله نمایند. خرید و فروش اکانت در این سایت به دلیل اعتبار و پیشینه ای که دارد، از سوی بسیاری از گیمرهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن آنکه سیستم پرداخت سایت G2G نیز با 22 ارز رایج دنیا بوده و این موضوع می تواند این سایت را به یکی از سایت های معتبر و پیشرو در تجارت الکترونیک در حوزه گیم تبدیل نماید.

موسس این سایت کن چی بوده است که این ایده هیجان انگیز را در سایت G2G ایجاد نمود. اکنون این سایت به یک بازار بزرگ و تخصصی در شاخه و حوزه گیم تبدیل شده است که در سطح جهانی دارای طرفداران بسیاری بوده و گیمرهای زیادی در خصوص خرید و فروش بازی در این سایت به تعامل می پردازند و در خصوص خدمات آن تبادل نظر دارند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت CG Trader

هدف گذاری سایت G2G

سایت G2G در سیاست گذاری های خود، قصد دارد که به یکی از قدرت های جهانی در گیم تبدیل شده و با ایجاد استراتژی های مناسب، همواره در تلاش است تا به هدف خود نزدیک تر شود. این سایت توانسته است با حضور فعال در شبکه های اجتماعی همانند یوتیوب و فیسبوک، توجه مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب نموده و به نامی آشنا و قابل اعتماد در گیم تبدیل شود. ویژگی های ممتاز سایت G2G به آن کمک کرده است که در اندک زمانی بتواند رشد و پیشرفت زیادی داشته باشد و از همین روست که گیمرهایی که در این سایت فعالیت می کنند، به سادگی می توانند درآمد ارزی مناسبی را کسب کنند.

مزیت های سایت G2G

از جمله نقاط قوت و مزایایی که در این سایت وجود دارد می توان به امکانات و تجربه های آنلاینی است که در اختیار گیمرها قرار می گیرد و تنظیم استانداردهای روز در حوزه ارتباطات مجازی اشاره نمود. افرادی که در این سایت فعالیت می کنند، همگی در این حوزه دارای تجربه اجرایی بالایی بوده و حرفه ای هستند. همچنین ایجاد درگاه های متفاوت پرداخت می تواند یکی از مزیت های ویژه این سایت باشد. در صورتی که برای دریافت درآمد ارزی خود و نقد کردن آن نیاز به کمک دارید، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

انواع خدمات در سایت G2G

در این سایت خدمات و محصولاتی ارائه می شود که می توان از آن جمله به مواردی همچون، خرید و فروش اکانت بازی، فروش گلدهای داخل بازی، خرید فروش موضوعات ارائه شده در داخل بازی ها، خرید خدمات و بالابردن قدرت گیمرها در بازی، معاملات ارزهای مجازی، ارائه دهنده کارت بازی و پوشش کامل انواع پرداخت آنلاین جهانی به فروشنده و خریدار اشاره نمود.

این قابلیت در سایت G2G وجود دارد که از محصولات و خدمات آن به عنوان خریدار استفاده کرده و یا اقدام به فروش اکانت در این سایت کنید و کسب درآمد ارزی از این سایت را تجربه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

فروش در G2G

اگر تصمیم دارید در سایت G2G به عنوان فروشنده فعالیت کنید، لازم است که با IP ثابتی وارد سایت شوید. سپس با انتخاب sign up به بخش ثبت مشخصات و اطلاعات خود وارد شوید. در این قسمت بایستی شماره تلفن خود را وارد کنید که توصیه می شود از شماره تلفن مجازی دیگر کشورها استفاده نمایید. 

در مرحله بعد با انتخاب request token کد تایید برای شماره تلفن ارسال شده و با وارد کردن آن، تاییدیه آن انجام می شود. با گزینه ذخیره اعتبار و وارد شدن بخش فروش در G2G که در قسمت بالای صفحه اصلی سایت است می شوید. 

اکنون از شما خواسته می شود که برای راه ارتباطی میان خریدار و فروشنده، گزینه ای را انتخاب نمایید. می توانید گزینه واتساپ را به عنوان واتساپ بیزنسی، انتخاب نمایید. این باید یک مسیر ارتباطی ایمن و مطمئن میان شما خریداران باشد. درنهایت با ثبت حساب ارزی خود، اکانت شما ساخته شده و می توانید فروش اکانت های بازی را شروع نمایید.

خرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

روش پرداخت در G2G

وب سایت G2G یکی از سایت های معتبر گیم است که با ارائه اکانت های سطح بالا و سیستم پرداخت ارزی مختلف، توانسته است خدمات ارزنده ای را به گیمرها و کاربران خود ارائه نموده و فضای ایمن را برای آن ها ایجاد نماید. در این سایت خدمات با پشتیبانی بالای مشتریان و با تحویلی سریع صورت می گیرد تا منافع فروشنده و خریدار حفظ شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Redbubble

در صورتی که در این سایت شروع به فعالیت نمودید، لازم است که حساب پی پال خود یا کارت های اعتباری ارزی را ایجاد کنید. برای این منظور می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد