کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

توسط : تیم محتوا
1,524

یکی از سایت های موفق در ارائه خدمات برندینگ، سایت Squadhelp می باشد که فعالیت خود را از شیکاگو  در ابتدای سال 2011 آغاز نموده است. این سایت موفق شده است در کمترین زمان به سرعت رشد کرده و در حال حاضر با برخورداری از هفتاد هزار فریلنسر که در شاخه های متفاوتی فعالیت می کنند، به یکی از بزرگترین سایت ها در این شاخه تبدیل شده است. در این جا به شما خواهیم گفت که کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp چگونه است.

نحوه کار بدین صورت است که می بایست مشتریان درخواست خود را به صورت رقابتی در سایت مطرح کرده و فریلنسرها مطابق با مهارت و تخصصی که دارند، در آن شرکت می کنند. برای افتتاح حساب پی پال و دریافت درآمد ارزی و نقد کردن درآمد خود با 20پیمنت همراه باشید.

کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

خدمات سایت Squadhelp

در این سایت خدمات بسیاری ارائه می شود که مهم ترین این خدمات، این است که امکانات بررسی لوگوی برند و نام آن را مطابق با اطلاعات جمعی ایجاد می کند. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار و برند، اطمینان خواهند داشت که نام برند انتخاب شده، از نگاه دیگر افراد جامعه نیز مورد توجه بوده و ایرادی در آن نیست و به خوبی می تواند مخاطبان را جذب نماید.

این کاملا روشن است که کسانی که دارای مهارت و تخصص در زمینه های علمی و یا صنعتی هستند، کسب درآمد ارزی را در اولویت کاری خود می دانند و این موضوع در شرایط نوسانات ارز و تورم موجود، بسیار حیاتی به نظر می رسد. فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند باعث شود که سایت های موفق فریلنسری با مخاطبان خود در موقعیت های حقیقی یا حقوقی ارتباط برقرار کرده و برای کاربران خود فرصت های شغلی مناسبی را ایجاد نماید. 

پیشنهاد مطالعهخرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

امروزه به خوبی کارآفرینی دیجیتالی شناخته شده و توانسته است در قرن بیست و یکم، به یکی از قدرت های بزرگ تجارت تبدیل شده و درآمد های ارزی زیادی را رقم بزند. از همین روست که سایت هایی مانند Squadhelp توانسته اند با ارائه خدمات خود در میان فریلنسرها موفق عمل نموده و محبوب شوند. برای فعالیت در این سایت و کسب درآمد دلاری از این سایت، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

انواع خدمات در سایت Squadhelp

در این سایت خدمات برندینگ، خدمات متنوعی در سه دسته اصلی و خدماتی دیگر در کنار آن ارائه شده است که می توان خدمات اصلی آن را در نامگذاری، طراحی لوگو و شعار دانست. 

در خصوص نام گذاری، فریلنسرها مطابق درخواست مشتریان، نامی متناسب با کسب و کار ایشان یافته و بررسی خواهند کرد که آیا می توان دامینی به همین نام نیز خرید نمود.  اما نکته دیگری که در این سایت به آن پرداخته می شود، این است که مشاغل برای توسعه و معرفی خود نیاز به شعار مرتبط با فعالیت خود دارند که طبق درخواست مشتریان این سایت، فریلنسرها لازم است شعاری خاص و منحصر به فرد را مرتبط با نوع فعالیت کسب و کار آماده و عرضه کنند.

از سویی دیگر یکی از خدمات مهم سایت طراحی لوگو می باشد که می تواند در معرفی کسب و کارها نقش بسزایی داشته باشد. با توجه به تاثیر قوی پیام های بصری بر مخاطبان، فریلنسرهای سایت Squadhelp ، لازم است که مطابق با درخواست مشتری، لوگویی را در خور کسب و کار معرفی شده، تهیه و طراحی نماید.

این احتمال وجود دارد که مشتریان این سایت، در خواست اجرای چندین شاخه از خدمات را همزمان داشته باشند که در این حالت به آن ها تخفیف قابل توجهی داده خواهد شد. البته توجه داشته باشید که هر خدمت در مسابقه ای جداگانه ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

خدمات جانبی سایت Squadhelp

در کنار خدمات اصلی که در این سایت شاهد هستیم، برخی خدمات جانبی نیز ارائه می شود که می توان از آن جمله به موارد ذیل اشاره نمود.

ارائه طراحی کارت ویزیت : برخی از مشتریانی که در این سایت، سفارش خدمات اصلی را داده اند، برای طراحی کارت ویزیت نیز نیاز به طراحی دارند که توسط فریلنسرهای این سایت انجام خواهد شد.

ارائه طراحی کاتالوگ : در میان کسب و کارهایی که برای دریافت خدمات این سایت، وارد می شوند، برخی از آن ها دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند که نیاز به کاتالگ را در خصوص فعالیت هایشان ضروری می نماید. از همین رو درخواست خدمات طراحی کاتالگ را به این سایت ارسال می کنند.

بررسی بازخورد جمعی : از جمله خدماتی که از این سایت می توان دریافت نمود، استفاده از خدمات بررسی و سنجش بازخوردهای نظرات کاربران است که بوسیله شبکه های اجتماعی و یا سایت ها صورت می گیرد که از طریق ربات ها صورت می گیرد.

کسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

مراحل کسب درآمد دلاری از Squadhelp

در صورتی که تصمیم دارید در این سایت مشغول به فعالیت شوید و تجربه کسب درآمد دلاری را داشته باشید، لازم است که اقدامات ذیل را انجام دهید.

اولین گام این است که به سایت Squadhelp وارد شده و در بخش پایینی صفحه اصلی، گزینه Become a Creative را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب گزینه جوین به عنوان فریلنسر ، صفحه ای برای شما باز خواهد شد که لازم است مشخصات خود را در آن به صورت دقیق وارد نمایید.

در بخشی که از شما آدرس و نام کشور را می خواهد، لازم است که یک آدرس غیر واقعی و غیر از ایران را انتخاب نمایید. پس از آن بایستی مشخص نمایید که در کدام یک از بخش های نامگذاری، شعار یا طراحی لوگو تصمیم دارید فعالیت نمایید.

توجه داشته باشید که در صورتی که در بخش نامگذاری و شعار می خواهید فعالیت کنید، لازم است که در همان ابتدا، مبلغ ده دلار را به حساب سایت Squadhelp واریز نمایید. اگر حساب پی پال ندارید می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Redbubble

در صورتی که ارائه دهنده و طراح لوگو هستید، اولین قدم آن است که نمونه کار خود را ارسال نمایید. در صورتی که کارهای شما مورد تایید واقع شود، این امکان برای شما ایجاد می شود که در مسابقات این سایت وارد شوید. هنگامی که در این مسابقات برنده شوید، به حساب پی پالی که اعلام کرده اید، مبلغ به صورت ارزی واریز خواهد شد. برای تبدیل نمودن درآمد ارزی خود به ریال، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد