کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest پیک بست

کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest پیک بست

توسط : تیم محتوا
1,774

یکی از سایت های موفق و شناخته شده در دنیا که ارائه دهنده پلتفرمی از قالب های گرافیکی است، سایت Pikbest می باشد که می توانید به شکل پریمیوم و رایگان از این سایت خرید نمایید. این سایت اکنون دارای حدود هشتصد هزار قالب گرافیکی در فرمت های متفاوت است که برای دانلود در اختیار کاربران گرفته است. از سویی دیگر، بسیاری از طراحان گرافیک که می توانند با نرم افزارهای طراحی گرافیک مانند کورل دراو، فتوشاپ و یا ایندیزاین به صورت طرح لایه باز کار کنند و یا نرم افزارهای موشن گرافیک، آفیس ورد یا پاورپوینت را می شناسند، در این سایت به صورت فریلنسری مشغول فعالیت شده و به کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest می پردازند. 

در این جا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از این سایت تخصصی طراحی گرافیک، کسب تجربه کرده و درآمد ارزی داشته باشید. برای افتتاح حساب ارزی و نقد کردن درآمد خود، می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest

روش های کسب درآمد از فایل گرافیکی

امروزه با توجه به وجود نرم افزارهای گرافیکی که به بازار عرضه شده است، طراحان گرافیکی متناسب با تجربه و مهارتی که دارند، می توانند از آن ها درآمد خوبی را کسب کنند. در کنار آن نیز سایت های موفقی در خصوص ارائه خدمات گرافیکی ایجاد شده اند که بستری مناسب برای طراحان حرفه ای گرافیک خواهند بود. 

سایت هایی مانند Pikbest که در سطح جهانی شناخته شده است و فایل گرافیکی لایه باز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. طراحان گرافیکی می توانند در این سایت طرح های خود را ارائه داده و قیمتی مناسب برای آن ارائه می دهند. بدین ترتیب می توانند فروش مناسبی را برای خود رقم زده و به درآمد دلخواه خود دست یابند.

پیشنهاد مطالعهخرید و فروش اکانت گیم در وب سایت G2G

انواع قالب های گرافیکی در سایت Pikbest

در این سایت قالب های گرافیکی در چندین دسته بندی قرار گرفته اند که می توان از آن جمله به موارد ذیل اشاره نمود.

در دسته بندی مربوط به قالب های گرافیکی، می توان شاهد بروشورها، پوسترها و بنرها بود. در قالب های ویدئویی نیز موشن گرافیک ها را با ابزارهای متفاوتی می توان دید. قالب های صوتی مانند آهنگ گیم و یا موسیقی های زمینه ویدئو در این سایت به چشم می خورد. 

قالب های ارائه شده مایکروسافت آفیس مانند قالب ورد و اکسل یا پاورپوینت نیز در این سایت توسط فریلنسرها طراحی و عرضه می شود. از سویی دیگر طراحی های اپلیکیشن و وب سایت یا حتی اتوکد و سه بعدی نیز در دسته بندی طراحی گرافیکی این سایت قرار دارد.

برخی از طراحان گرافیکی که به صورت مستقل و فریلنسری فعالیت می کنند، گمان می کنند که امکان دریافت درآمد ارزی از سایت های خارجی، به سادگی نیست. اما با بررسی میزان فروش فریلنسرها در این گونه سایت ها، به این نتیجه خواهید رسید که به جای داشتن تعداد محدودی مشتری برای طرح های خود، می توانید شمار زیادی را در سرتاسر جهان در اختیار داشته باشید که در صورت داشتن مهارت و تخصص کافی، در اندک زمانی به درآمد دلخواه خود خواهید رسید. 

کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest

درآمد ارزی برای طراحان گرافیک

درصورتی که طراح و گرافیستی هستید که به صورت آزاد و فریلنسری فعالیت می کنید، می توانید در سایت Pikbest کارهای گرافیکی خود را ارائه کرده و به درآمدی عالی دست یابید. امروزه با شرایط ایجاد شده، بسیاری از کسانی که دارای مهارت و تخصص کافی در این حوزه هستند، ترجیح می دهند که به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام داده و درآمد کسب نمایند. 

با انتخاب این سایت می توانید در هر زمان و مکانی که برایتان مناسب است، از مهارت خود استفاده کرده و از بستر مناسب این سایت که دارای کاربران بالایی است استفاده کرده و به درآمدی ارزی برسید که امروزه با توجه به نوسانات ارز در ایران می تواند موضوع مهمی باشد.

برای بسیاری از افراد کسب درآمد ارزی به صورت فریلنسری یک اولویت است. بدین ترتیب نگران تورم های موجود نبوده و به خوبی می توانند در مسیر موفقیت خود برنامه ریزی های مناسب را صورت داده و از سایت های خارجی مانند Pikbest به صورت ارزی درآمد کسب نمایند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

نحوه کسب درآمد ارزی در Pikbest

برای آن که بتوانید در این سایت به درآمد ارزی برسید، لازم است که اقداماتی را انجام دهید. پس از آن که به سایت برای Pikbest وارد شدید، ثبت نام را انتخاب کرده و سپس وارد اکانتی که ایجاد شده است، شوید و در بخش بالایی صفحه در سمت راست، upload my work را انتخاب کنید.

در این مرحله به شما شرایط و قوانین کار را نشان خواهند داد که با انتخاب شرایط و پذیرش آن ها، ثبت نام شما به عنوان طراحی گرافیک به صورت فریلنسری، انجام می شود. پس از این مرحله نیاز است که حساب ارزی خود را نیز تعیین نمایید. در صورتی که حساب پی پال ندارید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

هنگامی که اطلاعات شخصی خود را به همراه حساب ارزی در سایت ثبت نمودید، از شما خواسته می شود که یک شماره تلفن در فرم مربوطه وارد نمایید که توجه داشته باشید که خارج از ایران انتخاب شود. در پایان کد تایید را به آدرس ایمیلی که ثبت کرده اید، ارسال می کنند که بایستی آن را از طریق شماره تلفن خود ارسال نمایید. 

در فرم بعدی تصویر پاسپورت خود را آپلود کرده و امضای دیجیتالی خود را وارد نمایید. پس از آن لازم است که طرح و قالب نمونه خود را نیز در سایت ارائه کنید. در صورت تایید طرح ارسالی، این سایت مبلغ پنج دلار از شما دریافت خواهد کرد و برای هر ده طرحی که در سایت وارد کرده باشید، ده دلار به صورت کارمزد دریافت خواهد نمود. ازسویی دیگر، برای هر یکهزار دانلودی که از طرح شما توسط کاربران اتفاق می افتد، پانزده دلار به شما پرداخت خواهد کرد.

کسب درآمد ارزی از سایت Pikbest

روش تبدیل کردن درآمد ارزی از سایت  Pikbest

اگر تصمیم گرفته اید که به کسب و کار خود رونق داده و بدون هیچ محدودیتی به کسب درآمد ارزی برسید، می توانید در سایت Pikbest ثبت نام کرده و درآمد ارزی خود را در حساب پی پال ایجاد شده، دریافت نمایید. برای افتتاح حساب پی پال و نقد کردن آن، می توانید از کارشناسان مجرب  حرفه ای 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت AppThemes اپ تمز

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد