معرفی سایت unrealengine

معرفی سایت unrealengine

توسط : تیم محتوا
832

Unreal Engine پیشرفته ترین ابزار ایجاد سه بعدی در حال حاضر است و به طور مداوم در حال تکامل می باشد. نه تنها به عنوان هدف خود به عنوان پیشرفته ترین بازی پرداخته است، بلکه به سازندگان در کنترل ارائه محتوای پیشرفته، تجربیات تعاملی و دنیای مجازی را می دهد. در این جا می خواهیم سایت unrealengine را معرفی کنیم.

معرفی سایت unrealengine

دنیایی از امکانات

بازی ها : 

شما می توانید با پیشرفته ترین پلتفرم ایجاد سه بعدی ، تجربه های پیشرفته بازی تعاملی را ایجاد کنید. Unreal Engine که برای تیم های چند نفره و عناوینی از هر ژانر طراحی شده است، در مقایسه با دیگر سایت ها، از موفق ترین بازی ها در تمام دوران بهره می برد.

معماری : 

Unreal Engine با کیفیت بالا و با قابلیت اطمینان به شما امکان می دهد طرح های خود را مانند گذشته بررسی، اعتبار سنجی و ارائه دهید و با پیشرفته ترین پلتفرم سه بعدی به اشتراک بگذارید.

بستری برای نوآوری : 

از بازبینی طراحی تا نمایشگاه دیجیتال، پلتفرم ایجاد 3D در حال تبدیل گردش کار است. با داشتن شرایط واقعی در Unreal Engine ، کاربران می توانند مفاهیم را ارزیابی کرده و گزینه ها را با اطمینان پیکربندی کنند.

پیشنهاد مطالعهساخت بازی در itch.io و کسب درآمد ارزی از آن

پخش و رویدادهای زنده : 

چگونه مخاطبان امروز را جذب، درگیر و حفظ می کنید؟ با Unreal Engine پلتفرم ایجاد سه بعدی، می توانید تجربه¬های فکری برای پخش مستقیم و رویدادهای زنده ایجاد کنید که مخاطبان را در جای خود نگه دارد.

شبیه سازی : 

در صورت نیاز به بازآفرینی واقعیت، می توانید از این پلتفرم ایجاد سه بعدی استفاده کنید. Unreal Engine با رندر واقعی، دسترسی رایگان به همه کدهای منبع و پشتیبانی حرفه ای مورد نیاز، همراه شما خواهد بود.

فناوری به کار رفته در این سایت، می تواند طیف وسیعی از صنایع را در بر گیرد. هر کجا که به بالاترین کیفیت تصاویر بصری، عملکرد اثبات شده و پشتیبانی حرفه ای درجه یک نیاز دارید، می توانید از پیشرفته ترین پلتفرم ایجاد 3D بهره ببرید.

معرفی سایت unrealengine

کیفیت بالا و  نتایج اثبات شده

Unreal Engine پیشرفته ترین ویرایشگر موتور است که از ویژگی های آن می توان به ارائه عکس واقعی، فیزیک و جلوه های پویا، انیمیشن ، ترجمه داده قوی و موارد دیگر اشاره کرد. که همگی در یک سیستم عامل باز و قابل گسترش ارائه می شود.

آموزش در سایت Unreal Engine

با تقاضای مهارت های سه بعدی در بالاترین سطح خود، یادگیری ویرایشگر Unreal Engine راهی عالی برای گشودن پتانسیل شغلی شماست. از بیش از 100 ساعت آموزش آنلاین ، تا آموزش تحت هدایت مربیان و فرصت هایی برای کسب دانش بیشتر در رویدادهای سراسر جهان، گزینه های متنوعی با سبک یادگیری شما در این سایت وجود دارد.

از اولین قدم ها با Unreal Engine تا تکمیل پروژه خود ، پشتیبانی این سایت برای کمک به شما در دسترس است. با داشتن اسناد جامع ، راهنماهای آموزشی، پشتیبانی همه جانبه و گزینه هایی برای پشتیبانی تخصصی و هر آنچه را که برای موفقیت لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعهآموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

ابزارهای توسعه در سایت Unreal Engine

Unreal Engine مجموعه ای کاملی از ابزارهای توسعه برای کاربرانی است که با فناوری روز کار می کند. از تجسم طراحی و تجارب سینمایی گرفته تا بازی هایی با کیفیت در سراسر رایانه های شخصی، کنسول، موبایل، VR و AR را خواهید داشت. موتور Unreal به شما همه چیزهایی را که برای شروع، رشد و برجستگی در بین مردم نیاز دارید، می دهد.

Unreal Engine سریع¬ترین نیاز مهارت در گرافیک های real-time و 3D است. مهارت های لازم برای موفقیت در توسعه بازی، معماری، فیلم و تلویزیون و سایر صنایع را می توانید در این سایت بیاموزید.

در هر زمان و هر مکان با دوره های ویدئویی رایگان که توسط کارشناسان صنعت ارائه می شوند، بیاموزید. دوره ها را براساس صنعت یا موضوع مرور کنید، یا یک راه یادگیری را انتخاب کنید تا یک سری دوره ها را دنبال کنید.

می توانید از طریق آموزش گروهی بیاموزید. در یک محیط کلاس درس مجازی و زنده که توسط مربیان خبره Epic آموزش داده می شود، آموزش ببینید. آموزش گروه خصوصی، راهنمایی های عملی اختصاصی را برای نیازهای خاص شرکت شما ارائه می دهد.

رویدادهای مجازی 

در یکی از رویدادهای مجازی با انجمن Unreal Engine ارتباط برقرار کنید. پیش بینی شده است که تقاضا برای مهارت های Unreal Engine طی ده سال آینده 122٪ رشد خواهد کرد و تقاضا برای گرافیک سه بعدی و 3D در سراسر جهان هر لحظه رو به افزایش است.

معرفی سایت unrealengine

یادگیری و استفاده از مهارت های  Unreal Engine

برای نصب موتور، آموختن در اصول ویرایشگر ، یادگیری اصطلاحات Unreal Engine و شروع اولین پروژه ، راهنمای مرحله به مرحله شروع را دنبال کنید.

می توانید با بیش از 100 ساعت آموزش ویدئویی رایگان Unreal در هر مکان یاد بگیرید. یک بازی Twin Stick Shooter با برنامه نویسی بصری Blueprint بسازید، یا تکنیک های پیشرفته را برای معماران کشف کنید و یا آن که در Sequencer با یادگیری نحوه ایجاد سکانس های زیبا سینمایی وقت بگذرانید. این انتخاب مناسبی است تا مهارت خود را با استفاده از فناوری روز، و سریع¬ترین روش های رشد مهارت در مشاغل گرافیکی سه بعدی افزایش دهید.

Unreal Engine برای مربیان

Unreal Engine را بدون دسترسی به کامپیوترهای کلاس و همچنین سیستم های شخصی، با دسترسی کامل به کد منبع و ابزار کامل، بارگیری و نصب کنید. می توانید برنامه های درسی، پروژه ها و موارد دیگر را با Unreal وارد کلاس خود کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Tutorhunt

مناسب برای دانشجویان

شما به آسانی می توانید همان ابزارهایی را که استعدادهای برتر در سازمان های پیشرو صنعت استفاده می کنند، بیاموزید. مهارت ها و تجربیاتی را که می تواند به شما کمک کند در ساختن پروژه ها، حرفه ای کار کنید، از تجربیات سینمایی و واقعیت ابتکاری گرفته تا بازی های کامپیوتر و کنسول و تجسم معماری، بهره مند شده و به آن ها تسلط یابید.

برای کسب اطلاعات کامل تر در خصوص سایت Unreal Engine می توانید با 20پیمنت تماس بگیرید. کارشناسان 20پیمنت می توانند شما را در جهت ثبت نام در دوره های پیشرفته این سایت یاری کنند. 

برچسـب هـا : سایر ، unrealengine ، سایت unrealengine
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد