خرید اکانت نتفلیکس

خرید اکانت نتفلیکس

توسط : تیم محتوا
1,228

شرکت بین المللی نتفلیکس Netflix در حوزه تولید محتوای فیلم و سریال های تلویزیونی فعالیت داشته و خیلی زود مورد توجه علاقه مندان به فیلم و سریال واقع شده است. با خرید اکانت نتفلیکس، می توانید به صورت آنلاین، فیلم های ارائه شده در این سیستم را تماشا کنید. 

این سایت یک آرشیو بزرگ از فیلم و سریال در دسته بندی های متفاوت است که تنها با خرید اکانت پریمیوم این سایت، اشتراک آن را داشته و با کمترین هزینه از حجم بالایی از فیلم و سریال لذت خواهید برد.

درباره نتفلیکس

این شرکت معتبر و مشهور، فعالیت خود را در اوایل سال 1998 شروع کرده و در سال2016 توانست به هفتادو پنج میلیون عضو برسد. شروع فعالیت شرکت نتفلیکس با ارائه فیلم و سریال ها به صورت DVD و ارسال پستی آن ها برای متقاضیان بود. اما با راه اندازی تلویزیون آنلاین در نتفلیکس در سال 2007، خدمات این شرکت گسترش یافته و به صورت بین المللی توسعه یافت. 

خرید اکانت نتفلیکس

قوانین خرید نتفلیکس Netflix

اکانت اختصاصی :

برای خرید اکانت از سایت نتفلیکس شرایط متفاوتی وجود دارد. در صورتی که برای خرید اکانت اختصاصی اقدام شود، اکانت خریداری شده مختص شما بوده و کرک شده از فرد دیگری نمی باشد. در این نوع از اکانت به صورت قانونی و اختصاصی شارژ و فعال سازی صورت می گیرد و ایمیل های این سایت را شخصا در ایمیل شخصی خود دریافت خواهید کرد. این درحالی است که در اغلب فروشگاه های واسط، اکانت قابلیت شارژ مجدد را ندارد.

از این اکانت نتفلیکس می توانید روی، دستگاه تلفن همراه، XBOX ، Playstation، تلویزیون و تبلت استفاده نمایید. اکانت ساخته شده بر مبنای نام ، اطلاعات و آدرس ایمیل شما ساخته شده و قابلیت تغییر دارد. از اکانت خود می توانید تا شش پروفایل جهت افراد دیگر تهیه کرده و در هر زمان که خواستید به آن ها متصل شوید. این اکانت در طی دوره اشتراک دارای گارانتی بوده و هر مساله ای ایجاد شود، تعویض خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهآموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

اکانت اشتراکی :

در این مدل از اکانت نتفلیکس، اکانت به صورت پیش ساخته به شما تحویل خواهد شد. البته این اکانت به صورت هک شده و کرک نیست و قانونی ساخته شده است. این نوع از اکانت به طور همزمان توسط چهار کاربر استفاده خواهد شد. این درحالی است که در اکانت اشتراکی، پروفایل شخصی خود را برای تماشای فیلم و سریال خواهید داشت. این اکانت را می توانید به صورت مجدد شارژ نمایید.

همچنین می توانید مانند اکانت اختصاصی بر روی دستگاه تلفن همراه، XBOX ، Playstation، تلویزیون و تبلت استفاده نمایید. اما دقت داشته باشید که در این نوع از اکانت، تنها حق وارد کردن روی دو دستگاه را داشته و به صورت همزمان، تنها قادر هستید با یک دستگاه به تماشای فیلم خود بپردازید. 

هنگامی که اقدام به خرید اکانت نوع اشتراکی می کنید، رمز ورود پروفایلتان را تحویل خواهید گرفت. بنابراین می توانید از پروفایل اختصاصی خود استفاده کرده و حق استفاده و ورود به پروفایل های دیگر را ندارید. همچنین مجاز به اعمال تغییرات در اکانت نیستید. در صورتی که به مشخصات اکانت تغییری ایجاد کنید، سرویس برای شما متوقف شده و وجه پرداخت شده، توقیف می شود.

خرید اکانت نتفلیکس

تماشای فیلم و سریال با زیرنویس فارسی

برای کسانی که به فیلم و سریال، علاقه زیادی دارند و می خواهند اوقات خود را با تماشای فیلم و سریال های جدید و روز دنیا سپری کرده و از اخبار آن ها به خوبی با خبر شوند، داشتن اشتراک Netflix و خرید اکانت آن، بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند. این سیستم را می توانید در گوشی های همراه خود برای Android و iOs دانلود نمایید.

از سوی دیگر شما می توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را در این سایت به صورت زیرنویس فارسی تماشا کنید. برای این کار لازم است که در مرورگر کروم، Super Netflix را نصب نمایید. هنگامی که به سایت Netflix وارد می شوید، فیلم یا سریالی که مدنظر دارید را انتخاب کرده و با انتخاب فایل DFXP خواهید توانست آن ها را به شکل زیرنویس فارسی ببینید.

پیشنهاد مطالعهساخت بازی در itch.io و کسب درآمد ارزی از آن

مزیت های خرید پریمیوم نتفلیکس

با خرید اکانت پریمیوم نتفلیکس، می توانید فیلم ها را با کیفیت 4k مشاهده نمایید که البته نیاز به اینترنت پرسرعت دارد. همچنین برای اتصال به اکانت پریمیوم محدودیتی نخواهید داشت. ضمن آن که هموارده نسخه اصلی فیلم و سریال را در دسترس دارید. امکان شخصی سازی اکانت وجود داشته و می توانید حتی برای کودکان اکانتی متفاوت ایجاد کنید.

خرید اکانت پریمیوم نتفلیکس

برای خرید اکانت نتفلیکس می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کرده و خرید خود را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید. این نکته اهمیت دارد که با خرید اکانت نتفلیکس، شما صاحب اکانت ساخته شده برای خود بوده و کرک شده نیستند. 

همچنین تمامی پروفایل ها در این سیستم دارای یک پین کد چهاررقمی هستند تا امنیت سایت برای کاربران به درستی صورت گیرد. همچنین این اکانت ها دارای سلامتی بالایی بوده اما در صورتی که دچار مساله ای گردد، پشتیبانی کامل و به موقع انجام خواهد شد.

برای این که بتوانید در سایت نتفلیکس اقدام به خرید اکانت نمایید، لازم است که از طریق یکی از کارت های اعتباری مانند مسترکارت و یا ویزاکارت یا پرداخت آنلاین پی پال اقدام نمایید. برای این کار می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

خرید اکانت نتفلیکس

روش ایجاد اکانت نتفلیکس

برای ایجاد اکانت نتفلیکس ابتدا وارد سایت شده و گزینه JOIN  را برای اشتراک ماهانه انتخاب کنید. سپس پلن خود را انتخاب کنید. پلن های ارائه شده به صورت اشتراکی و اختصاصی خواهد بود که می توانید آن را انتخاب کرده و گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

پس از آن که پلن خود را انتخاب نمودید، وقت آن است که اکانت خود را بسازید. برای این کار، آدرس ایمیل و پسورد را ثبت کرده و سپس نحوه پرداخت را انتخاب کنید. می توانید از طریق کارت های اعتباری ارزی اقدام نمایید. پس از این کار از شما شماره تماس خواسته می شود.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

هنگامی که دستگاه هایی را که تصمیم دارید، نتفلیکس را روی آن ها داشته باشید، انتخاب می کنید، به صفحه اصلی سایت انتقال داده شده و بدین ترتیب اکانت شما ساخته شده و مبلغ مربوط به اشتراک ماهانه شما، از حساب اعلام شده کسر خواهد شد.

برچسـب هـا : سایر ، نتفلیکس ، Netflix ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد