پرداخت هزینه WES گزارش ارزیابی اعتبارنامه

پرداخت هزینه WES گزارش ارزیابی اعتبارنامه

توسط : تیم محتوا
1,237

گزارش ارزیابی اعتبارنامه یا WES بخشی مهم از روند مهاجرت شما است. WES به موسسات کمک می کند تا ارزش موفقیت های تحصیلی شما را درک کنند. هدف سایت WES این است که به شما کمک کند روند ارزیابی اعتبارنامه را با سهولت انجام دهید. درخواست برای ارزیابی اعتبار از خدمات جهانی آموزش WES یک فرآیند ساده است. برای پرداخت هزینه WES می توانید از خدمات 20پیمنت یاری بگیرید.

نحوه دریافت خدمات WES

برای دریافت خدمات این سایت، ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید و اطلاعات لازم برای ارسال برنامه خود را ارائه دهید. سپس اسناد مورد نیاز خود را ارسال کنید. اگر برای آنها نامه الکترونیکی ارسال می کنید، حتماً شماره مرجع خود را به پاکت مهر و موم شده اضافه کنید. 

با این وجود، ممکن است گزینه بارگذاری آنلاین اسناد خود را نیز داشته باشید. پس از آن، اعتبار شما را تأیید کرده و گزارش را برای گیرندگان انتخابی شما ارسال می کند. همچنین یک نسخه از آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

پرداخت هزینه WES

افزودن مدارک تحصیلی

پس از ایجاد حساب کاربری و به اشتراک گذاشتن برخی از اطلاعات در مورد نحوه استفاده از برنامه خود، به صفحه ای درباره آموزش خواهید رسید. در این صفحه، شما باید تمام مدارک تحصیلی را که می خواهید ارزیابی کنید اضافه کنید. توجه داشته باشید که باید آنها را یکی یکی اضافه کنید.

برای برنامه استاندارد کانادا و همه برنامه های کاربردی در ایالات متحده، می توانید مدارک تحصیلی یا مدارک در حال انجام یا ناقص را ارزیابی کنید. فقط مطمئن شوید که در حال انجام یا ناقص را در فهرست کشویی نشان دهید. با این حال، اگر ECA را برای IRCC انتخاب کرده اید، فقط می توانید مدارک تکمیل شده خود را ارزیابی کنید.

از همه مهمتر، حتماً نام کامل خود را دقیق وارد کنید. اگر نام روی اپلیکیشن شما با نامی که در ریز نمرات دانشگاهی یا سایر مدارک مورد نیاز شما وجود دارد متفاوت باشد، این امر می تواند باعث تأخیر شود.

پیشنهاد مطالعهکشور های ارزان برای تحصیل در خارج از کشور

انتخاب گیرندگان

به عنوان بخشی از برنامه، باید گیرندگان خود را انتخاب کنید. دریافت کنندگان موسسات یا مدارسی هستند که یک نسخه از ارزیابی اعتبار شما را دریافت می کنند. به طور پیش فرض، شما یک نسخه از گزارش ارزیابی اعتبار خود را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید هنگام پر کردن اطلاعات شخصی خود، حتماً از آدرس پستی فعلی خود استفاده کنید. علاوه بر ارسال نسخه ای از ارزیابی کامل شده، WES ممکن است از این آدرس برای برقراری ارتباط با شما در مورد به روزرسانی های مهم در مورد روند ارزیابی شما استفاده کند. درغیر این صورت ممکن است در روند کار تاخیر ایجاد شود.

پس از ارسال درخواست خود، می توانید لیست گیرندگان خود را تغییر دهید. به حساب من مراجعه کنید تا گیرندگان را اضافه یا حذف کنید. شما می توانید این کار را در هر زمان انجام دهید، به شرطی که ارزیابی اعتبارنامه شما هنوز در جریان باشد.

اگر متقاضی ECA هستید، IRCC به طور خودکار به عنوان یکی از دریافت کنندگان شما لیست می شود. همچنین می توانید گیرندگان مهاجرت را از لیست پیش تأیید شده از موسسات مهاجرت کانادا، اضافه کنید.

پرداخت هزینه WES

ارسال اسناد مورد نیاز خود

بعد از اینکه گزینه های تحویل خود را انتخاب کردید، لیستی از اسناد مورد نیاز برای ارسال WES را خواهید دید. لطفاً در هر زمان به این لیست مراجعه کنید تا اسناد ارزیابی کنندگان را برای تکمیل گزارش خود بررسی کنید. علاوه بر این، یادداشت های مفیدی درباره ترجمه ها و سایر جزئیات مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال، ممکن است بتوانید اسناد رسمی و علمی خود را به دنبال دستورالعمل های تعیین شده به WES ارسال کنید، یا از طریق موسسه های آموزشی خود سوابق تحصیلی رسمی خود را به WES ارسال کنید. پیشنهاد می شود موسسه ها مدارک رسمی شما را مستقیماً ارسال کنند.

پیشنهاد مطالعهپرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

توجه داشته باشید که اسناد اصلی را به WES ارسال نکنید مگر اینکه برای هدفی خاص این کار را بخواهید. اصل به شما بازگردانده نمی شود. بنابراین کپی های سند رسمی را ارسال کنید.

ممکن است موسسه شما بتواند مدارک را به صورت الکترونیکی ارسال کند. این سریع ترین راه ممکن برای دریافت و شروع به پردازش اسناد شما است. اگر موسسه شما از قبل با WES همکاری نکرده است تا از این فرصت استفاده کنید، یک نماینده باید با WES تماس بگیرد. 

همچنین باید بدانید که حساب آنلاین شما منقضی نمی شود. بنابراین، هیچ مهلتی برای ارسال مدارک مورد نیاز شما وجود ندارد. به سادگی وارد حساب من شوید تا لیست اسناد خود را بررسی کرده و در هر زمان پیشرفت خود را مشاهده کنید. فقط به یاد داشته باشید ارزیابی اعتبار شما تا زمانی که پرداخت کامل انجام نشده و تمام مدارک مورد نیاز تحویل نشده باشد، شروع نخواهد شد.

پرداخت هزینه WES

اقدامات پس از ارسال درخواست

پس از ارسال درخواست خود، شماره مرجعی دریافت خواهید کرد. شماره مرجع WES شما بخش مهمی از روند درخواست است. با ورود به سیستم حساب من می توانید دوباره آن را پیدا کنید. در بالای صفحه ظاهر می شود. با این وجود می توانید با کلیک روی منوی حساب و سپس تاریخچه سفارش به دنبال آن بگردید.

هنگامی که کلیه اسناد مورد نیاز شما را دریافت کرده و پرداخت به طور کامل انجام شده باشد، ارزیابی اعتبارنامه حدود هفت روز کاری طول می کشد.

می توانید وضعیت ارزیابی اعتبارنامه و هرگونه اسنادی که در «حساب من» دریافت کرده را بررسی کنید. همه اطلاعات مربوط به بروزرسانی های ارزیابی اعتبارنامه شما در آنجا پست می شود. همچنین برای به روزرسانی های مهم درباره گزارش خود، ایمیل دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهپرداخت هزینه آزمون DSH زبان آلمانی

لازم به ذکر است برای مهاجرت به کانادا، شما باید ارزیابی اعتبارنامه تحصیلی ECA WESرا انتخاب کنید. برای اعمال برخی از برنامه های مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا مورد نیاز است. خدمات آموزش جهانی WES توسط IRCC تعیین شده است تا ECA را برای مدارک و دیپلم های خارج از کانادا ارائه دهد.

در صورتی که برنامه مهاجرتی داشته و نیاز به پرداخت هزینه های WES داشته باشید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد