خرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

خرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

توسط : تیم محتوا
1,158

یکی از سایت هایی که در حوزه بهینه سازی تصاویر در مدیریت محتوای وردپرس عمل می کند، سایت شورت پیکسل است که خدمات خود را به صورت افزونه وردپرس ارائه کرده و تنها با خرید از شورت پیکسل  Shortpixel ، می توانید از این خدمات استفاده کرده و تصاویر داخل وردپرس را به بهترین شکل ممکن بهبود ببخشید.

برای خرید از این سایت، می توانید از طریق 20 پیمنت اقدام نمایید. کارشناسان 20پیمنت مشاوره های لازم در این خصوص را خواهند داد.

خرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

متراکم سازی تصاویر در وردپرس

یکی از نکاتی که در بهینه سازی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است، سرعت سایت است که می تواند موفقیت زیادی در سئوی سایت داشته باشد. شاید بارگذاری های یک تا سه ثانیه نیز می تواند سرعت سایت را تا حد سی و دو درصد افزایش دهد اما شاید این موضوع کمی پیچیده باشد.

یکی از عواملی که باعث می شود بر روی سرعت سایت تاثیری مستقیم بگذارند، تصاویری هستند که در سایت قرار گرفته اند. به دلیل آن که به صورت معمول عکس ها، فضایی حدود شصت درصد صفحه سایت را به خود اختصاص می دهند. از همین روست که سئوکاران همواره به دنبال راهی هستند تا بتوانند سرعت بارگذاری سایت را بهینه کنند. البته روش های متفاوتی وجود دارد که می تواند با استفاده از افزونه های متراکم سازی، عکس های موجود در قالب وردپرس را فشرده سازی نمود. در این جا حضور سایت شورت پیکسل Shortpixel ، می تواند راهگشا باشد.

اهمیت استفاده از متراکم سازی در وردپرس 

همان گونه که اشاره شد، عکس های یک وب سایت در مقایسه با محتواهای متنی، میزان بیشتری از فضا را اشغال می¬کنند. بنابراین زمان بارگذاری آن ها نیز بیشتر شده و باعث می شود که دارای وب سایتی کند باشید. اما از آن جایی که تصاویر می توانند در یک سایت، جذابیت و تعامل بیشتری را ایجاد کنند، استفاده از آن ها ضرورت محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

از همین روست که لازم است جهت بهینه سازی سرعت سایت های وردپرس، تصاویر را بهبود بخشید. یکی از روش هایی که می توان به این امر مهم دست یافت استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ است تا پیش از بارگذاری تصاویر در قالب وردپرس، آن ها را ویرایش نمود. بدین ترتیب می توان کیفیت عکس هایی که در وب سایت قرار می گیرند را کنترل نمود. در اینجا می خواهیم افزونه ShortPixel Image Optimizer را در این خصوص به شما معرفی کنیم.

شورت پیکسل، افزونه‌ای جهت متراکم سازی تصویرها

از میان افزونه های وردپرس، ShortPixel در بهبود تصاویر وردپرس، بسیار خود عمل کرده و با ارائه ابزارهای مناسبی در این خصوص می تواند در بهینه سازی آن کمک موثری داشته باشد. طراحان سایت، با کمک این افزونه می توانند تصاویری با کیفیت مناسب را در سایت آپلود کرده و سرعت آن را بالا ببرند. با استفاده از افزونه شورت پیکسل، قادر خواهید بوده که سایز تصویر را در اندازه ای که کیفیت آن را تغییر ندهد، کوچک مایید. این یک فرآیند ساده و مقرون به صرفه است که می تواند باعث شود در نهایت سایتی بهینه شده داشته و تعداد بازدید از سایت را بالا ببرید. نتیجه کار، رونق در کسب و کار و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد بود.

خرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

ویژگی های مهم ShortPixel 

افزونه شورت پیکسل، مشخصات مناسبی برای بهبود تصاویر در قالب های وردپرس و سایت های PHP دارد. از سویی دیگر با وجود این ویژگی ها، شورت پیکسل همواره در صدد است که آن ها را به روز رسانی نماید. همچنین با استفاده از این افزونه، می توانید به صورت خودکار تصاویر خود را بهینه نمایید. این موضوع باعث می شود که تمرکز خود را بر روی تولید محتواهای خود قرار دهید.

از سویی دیگر ShortPixel در خصوص اندازه فایل ها محدودیتی نداشته و می تواند هر نوع تصویری را بهینه سازی کند. می توانید فایلی ایجاد کنید و تصاویر را داخل آن قرار دهید و از طریق این افزونه کار متراکم سازی آن انجام شود. نکته مهمی که در خصوص این افزونه مطرح است این است که بر خلاف بسیاری از افزونه های فشرده سازی، کیفیت تصاویر از دست نخواهد رفت. این افزونه تصاویری با کیفیت عالی را متراکم می کند.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت نتفلیکس

بهبود خودکار تصاویر در wordpress

در سایت شورت پیکسل، در نوع فشرده سازی Lossy اندازه تصاویر بهبود یافته و سرعت وب سایت را به خوبی بالا خواهد برد. اما نوع فشرده¬سازی Glossy در عین آن که کیفیت تصاویر را به خوبی محفوظ نگاه می دارد، اندازه ها را تغییر می دهد. این نوع از متراکم سازی تصاویر، برای سایت های عکاسی بسیار مناسب است. اما نوع Lossless بر روی تمامی پیکسل های تصاویر تاثیر گذاشته و در نهایت کیفیت تصویری عالی را داشته باشید. 

تنظیمات لازم برای استفاده از ShortPixel 

در صورتی که می خواهید از افزونه شورت پیکسل استفاده کنید، می توانید در وردپرس از بخش افزونه ها، آن را به صورت رایگان نصب نمایید. سپس در بخش تنظیمات به ShortPixel وارد شده ایمیل خود را وارد نمایید و روی کلید  API کلیک کنید. پس از بارگذاری، شورت پیکسل کلید API را در این تنظیمات مربوط به افزونه می افزاید. اگر می خواهید از این افزونه در سایت های متفاوتی استفاده کنید، ایمیلی را با ای پی آی دریافت می کنید. 

اکنون لازم است که تنظیمات لازم در ShortPixel را انجام دهید. نوع متراکم سازی را انتخاب نموده و به عبارتی به شورت پیکسل خواهید گفت که برای تصاویر وردپرس، به چه میزان فشرده سازی نیاز دارید. اگر برای تصاویر سایت خود می خواهید کیفیت بسیار بالایی داشته باشید می توانید از انواع فشرده سازی، انتخاب نمایید.

خرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

راه های دیگر فشرده سازی در شورت پیکسل

Image backup : این روش، افزونه تصویر اصلی و تصویر بهینه شده را ذخیره خواهد کرد. برای انجام این کار باید این تنظیمات را فعال نمایید.

 Also include thumbnails: این روش در خصوص فشرده سازی تصاویر کوچک است که می توانید در افزونه تنظیمات آن را فعال کنید.

 Resize large images: با این روش، می توانید ابعاد تصاویر بارگذاری شده را به صورت خودکارتغییر دهید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت unrealengine

Remove the EXIF tag of the image: این روش در افزونه شورت پیکسل، تغییرات ابتدایی تصاویر را حذف خواهد کرد. برای فعال شدن این روش در افزونه باید آن را انتخاب کنید.

در صورتی که نیاز به خرید از شورت پیکسل دارید، می توانید از طریق 20یپمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد