ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

توسط : تیم محتوا
4,198

تعداد زیادی از سایت های فریلنسری معتبر و شناخته شده هستند که می توانید در آن فعالیت های دورکاری داشته و از آن درآمد دلاری کسب کنید. کسانی که به صورت فریلنسر در سایت های خارجی فعالیت دارند، به خوبی می دانند که امروزه دریافت درآمد های ارزی چقدر حائز اهمیت است. برای آن که بتوانید در این سایت فعالیت موثری داشته باشید باید ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر را انجام دهید. در این خصوص می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

به چه کسی فریلنسر گفته می شود؟

عمدتا کسانی را فریلنسر می خوانند که پروژه های مختلفی را به صورت دورکاری انجام می دهند. این گونه افراد در رشته هایی مانند برنامه نویسی، طراحی و یا حتی آموزش، دارای مهارت و تخصص کافی هستند و می توانند برای دیگران به صورت آزاد، پروژه هایی را در قالب های متفاوت طراحی و اجرا کنند. در این میان سایت هایی نیز وجود دارند که ارتباط میان کارفرمایان و فریلنسرها را ایجاد کرده و بابت خدماتی که ارائه می کنند، از دو طرف معامله، کارمزدهایی را دریافت خواهند کرد که عمدتا درصدی از پروژه تحویل شده توسط فریلنسر می باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

از آن جایی که افراد در این گونه فعالیت ها دارای آزادی عمل بوده و در هر موقعیتی می توانند بدون محدودیت زمان فعالیت کنند، امروزه روش کار فریلنسری بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. با توجه به نوسانات ارز و بالابودن نرخ ارز، امروزه جذابیت فعالیت های فریلنسری برای کسانی که دارای تخصص و مهارتی هستند، بیشتر شده است. 

ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

ایجاد حساب کاربری در freelancer

همان گونه که اشاره شد، از جمله سایت هایی که در حوزه کسب درآمد فریلنسری موفق عمل کرده است، سایت Freelancer.com است. اما برای دریافت پروژه از این سایت و کسب درآمد ارزی از آن، لازم است که اکانت خود را در این سایت ساخته و دارای حساب کاربری باشید که وریفای شده باشد.
این کار چندان پیچیده نبوده و همانند سایر سایت های خارجی، انجام می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که فریلنسرهای ایرانی به دلیل تحریم ها نمی توانند به صورت مستقیم حساب کاربری خود را وریفای نمایند. 

برای اینکه بتوانید به‌عنوان فریلنسر به ‌راحتی از این سایت پروژه بگیرید و درآمد خود را نقد کنید نیاز است که یک حساب کاربری وریفای شده داشته باشید. ساخت حساب کاربری در سایت فریلنسر مانند سایر وب‌سایت‌هاست اما وریفای کردن حساب کاربری برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند به دلیل تحریم‌های موجود ممکن نیست. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

ساخت اکانت وریفای شده در upwork

برای ساخت اکانت وریفای شده و ثبت نام در سایت Upwork .com نیز لازم است که در این سایت وارد شده و پروفایل خود را کامل کنید. با شروع کسب و کار در این سایت، خواهید توانست به سادگی درآمد ارزی خود را کسب کرده و پروژه های موفقی را انجام دهید. فعالیت در این سایت می تواند رزومه ای عالی برای شما باشد.

در سایت آپ ورک، هر روز تعدادی از فریلنسرها وارد شده و ثبت نام خود را انجام می دهند. از همین روست که با تعیین شرایط مشخصی، اقدام به جذب افرادی کرده است که دارای مهارت و تخصص کافی بوده و بتوانند به درستی با کارفرماهای خود در تمامی دنیا ارتباط بگیرند. این امر باعث می شود که کارفرمایان بیشتری به این سایت مراجعه کرده و شانس اجرای پروژه های بیشتر نیز برای فریلنسرهای آن ایجاد شود.

اگر دارای مهارت و تخصص هستید، می توانید وارد این سایت شده و ثبت نام خود را انجام دهید. برای ثبت نام و ساخت اکانت خود در سایت فریلنسر، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. 

ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

نحوه پرداخت هزینه ها در سایت فریلنسر 

هنگام فعالیت در این سایت های فریلنسری و دریافت حساب کاربری، می توانید پروژه هایی را به انجام برسانید. دریافت پروژه های این سایت ها، رقابتی و بر مبنای میزان مهارت و نمونه کارهای اجرا شده می باشد. پس از انجام پروژه و تایید کارفرما، مبلغ هزینه پروژه به حساب معرفی شده توسط شما واریز خواهد شد. 

از سویی دیگر در صورتی که به عنوان کارفرما، پروژه ای برای اجرا داشته و می خواهید از طریق فریلنسرهای این سایت ها پروژه های خود را به انجام برسانید، می توانید سفارش خود را در سایت فریلنسری ثبت کرده و از تعداد بالایی از فریلنسرهای این سایت با مهارت و تخصص های بالا استفاده کرده و قیمت های مناسبی را نیز دریافت کنید. ضمانت اجرای پروژه ها در حد مطلوب با سایت های فریلنسر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت نتفلیکس

قرارداد فریلنس چیست ؟

به قراردادهایی که به شکل کارمزدی و دورکاری منعقد می شود، قراردادهای فریلنس گفته می شود که در آن افراد برای کارفرمایان در هر جای دنیا، کارهایی را متناسب با تخصص و مهارت خود انجام داده و بابت هر یک از پروژه های انجام شده ، حق الزحمه ای را دریافت می کنند. 

این همکاری می تواند به صورت کوتاه مدت یا تعهد طولانی با کارفرما باشد. محاسبه هزینه فعالیت های انجام شده نیزبه صورت پروژه ای، روزانه و ساعتی می تواند محاسبه می شود. این یک فرآیند اجرایی کار توسط یک نفر است که بدون محدودیت زمانی و مکانی، آن ها را انجام می دهد.

در سایت های فریلسر می توانید با ساخت اکانت وریفای شده، در حوزه هایی همانند، نویسندگی، موسیقی، طراحی، عکاسی، برنامه نویسی، روزنامه نگاری، طراحی سایت، آموزش و معماری فعالیت کرده و درآمدهای مناسب ارزی را دریافت کنید. برای تبدیل کردن حساب ارزی خود به ریال می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

فعالیت فریلنسرها در سایت های دورکاری معتبر

شاید لازم باشد بدانید که در حالت کلی، نحوه عملکرد فریلنسرها با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود. برخی از آن ها بدون امضای قرارداد پروژه ای را انجام نخواهند داد. این درحالی است که گروهی دیگر، توافقات شفاهی را می پذیرند و کار را انجام می دهند. 
همچنین در خصوص نحوه دریافت نیز این احتمال وجود دارد که با دریافت بیعانه ، پروژه را شروع نمایند.

از سوی دیگر کارفرمایان نیز در شکل های متفاوتی عمل می کنند. پرداخت ها می تواند به صور مختلف باشد که شامل پروژه ای، ساعتی یا بر اساس تعداد روزها باشد. همچنین قیمت گذاری بر روی پروژه ها در بسیاری از موارد مطابق با رضایت مندی مشتریان خواهد بود و آن که تصمیم به پرداخت مبلغ پیش پرداخت داشته باشند یا خیر. برخی از پروژه های بزرگ و پیچیده نیز در فازهای مختلف و با تحویل هر مرحله پرداخت خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهآموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

شما می توانید بر اساس تخصص و مهارت خود، اقدام به ساخت اکانت در سایت فریلنسری کرده و به آسانی درآمد مناسب ارزی را برای خود رقم بزنید. برای این منظور با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد