بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

توسط : تیم محتوا
868

برای کسانی که از رایانه یا لپ تاپ خود استفاده کاربردی دارند، استفاده از آنتی ویروس، ضروری می باشد. امروزه نیاز به افزایش امنیت در سخت افزارها بیشتر شده است زیرا وجود بدافزارها می تواند به سیستم شما خسارات زیادی را وارد نماید. اما بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020 چه هستند. 

آنچه که روشن است کسانی که در پی ساختن ویروس ها و بدافزارها هستند، همواره روش های نوینی را ایجاد می کنند تا بتوانند به کامپیوترهای شخصی، تبلت ها و یا گوشی دسترسی داشته باشند. از همین روست که به طور پیوسته نرم افزارهای امنیتی نیز به بازار عرضه می شود تا بتوانند سیستم ها را در برابر ویروس ها و بدافزارها مراقبت و حفظ نماید. 

آنتی ویروس  Quick Heal Antivirus

این آنتی ویروس، یکی از برترین نرم افزارهایی است که می تواند به خوبی از سیستم شما در مقابل ویروس مراقبت نماید. با استفاده از روش های متفاوتی همچون AntiMalware و  AntiSpywareعمل نموده و در مقابل ترافیک های آلوده از ویروس در اینترنت نیز به درستی مراقبت به عمل می آورد.

این آنتی ویروس، این قابلیت را دارد که شناسایی ویروس ها را پیش از آلوده کردن سیستم شما، انجام داده و به صورت پیوسته از پس زمینه سیستم اسکن تهیه خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعهساخت اکانت وریفای شده فریلنسر

آنتی ویروس F-Secure Anti-Virus

این نرم افزار آنتی ویروس، پیشرفته بوده و بدون آن که سرعت رایانه شما را کم نماید، از آن مراقبت می نماید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک بروزرسانی شده و در بیشتری سرعت و کمترین زمان، از سیستم در مقابل ویروس ها، بدافزارها و ... محافظت می نماید.

بروزرسانی در این نرم افزار به صورت اتوماتیک بوده و به بهترین شکل از رایانه شما مراقبت به عمل می آورد و با استفاده از فناوری روز و نوین، نرم افزارهای آسیب رسان را حذف می نماید.

بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

آنتی ویروس  Bitdefender Antivirus Plus 

از دیگر آنتی ویروس های ممتاز در این دسته بندی، این نرم افزار است  که می تواند به سرعت در مقابل ویروس ها از ویندوز کامپیوتر یا تبلت مراقبت نماید. فناوری نوین به کار رفته در این آنتی ویروس، باعث می شود که بتواند به خوبی ویروس ها و بدافزارها را شناسایی کرده و آن ها را حذف می نماید. هنگام تهیه این آنتی ویروس می توانید خیالی آسوده از بابت ایمنی سیستم خود داشته باشید. 

آنتی ویروس Trend Micro Antivirus+ Security

این آنتی ویروس نیز از دیگر نرم افزارهای امنیتی با عملکرد بالاست که می تواند به صورت پیشرفته از سیستم محافظت کرده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزار در خصوص حفاظت از رسانه های اجتماعی شناخته شده است. از مهم ترین ویژگی این آنتی ویروس، مراقبت از سیستم در مقابل Ransomware است. همچنین در مقابل کلاهبرداری از ایمیل مراقبت خواهید شد و هنگام خرید های اینترنتی امنیت بالایی را برای شما ایجاد خواهد کرد. 

آنتی ویروس Kaspersky Antivirus

این آنتی ویروس باعث می شود تا به خوبی از سیستم خود مراقبت کرده بدون آن که سرعت رایانه شما را کمتر کند. سیستم شما با استفاده از این آنتی ویروس می تواند در مقابل ویروس های مخربی که رمزنگاری شده است مراقبت نماید.

همچنین به خوبی می تواند از قفل رمزنگاری مراقبت کرده و نرم افزارهای جاسوسی را شناسایی نماید. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

آنتی ویروس Panda Antivirus

این نرم افزار ضد ویروس نیز، راه کارهای متفاوتی برای حفاظت از سیستم های شما ارائه می دهد و آن را در مقابل حمله های هکری و ویروس ها مراقبت می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید استفاده از اینترنت را مدیریت کرده و از میزان دسترسی برای کودکان بهره ببرید. جهت ایجاد محافظت بیشتر از اطلاعات و داده های شما در رایانه، از رمزگذاری استفاده می نماید.

آنتی ویروس Windows Defender

این آنتی ویروس در سیستم عامل ویندوز از ابتدا نصب شده و یکی از مطمئن ترین سیستم های محافظتی در مایکروسافت می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به درستی در مقابل نرم افزارهای جاسوسی و بدافزارها از سیستم خود مراقبت نمایید. استفاده از آنتی ویروس به شکل رایگان می باشد.

 آنتی ویروس VoodooSoft VoodooShield

استفاده از این آنتی ویروس در حالت های رایگاه و پولی قابل تهیه است. در صورتی که از نسخه پولی آن استفاده کنید، این امکان را دارید تا با استفاده از عملکردهای موثر این نرم افزار، از سیستم های خود از قبیل رایانه های شخصی و تبلت ها مراقبت نمایید. نسخه رایگان آن دارای محدودیت های بیشتری است. در نسخه های این نرم افزار می توانید دارای مدیریت وب پیشرفته باشید.

بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

آنتی ویروس Net Protector Antivirus

این آنتی ویروس یکی از بهترین نرم افزارهای محافظتی در مقابل ویروس ها بوده و از رابط کاربردی ساده ای بوده و رایانه شما را در مقابل بدافزارهای به درستی محافظت می کند . این آنتی ویروس می تواند از اسناد ویرایش شده را با استفاده از کنترل های پیشرفته خود، نسخه پشتیبان آماده کرده و امنیت بسیار بالایی را رقم بزند.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Shortpixel شورت پیکسل

آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus

به آسانی می توان گفت که این یک آنتی ویروس ممتاز بوده و در سیستم های مک و ویندوز استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توان از داده های رمزنگاری شده به درستی محافظت نمود. برای به کارگیری آنتی ویروس در سیستم خود، لازم است که حق اشتراک آن را پرداخت کرده و آن را در سیستم خود فعال نمایید.

در اینجا بهترین آنتی ویروس ها در سال 2020 را به شما معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید. این آنتی ویروس ها می توانند با استفاده از فناوری های روز دنیا، از سیستم های شما از قبیل رایانه شخصی، تبلت و گوشی های هوشمند مراقبت کرده و از اسناد و اطلاعات شما محافظت نمایند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد