مقایسه پی پال و وسترن یونیون

مقایسه پی پال و وسترن یونیون

توسط : تیم محتوا
1,405

اگر نیاز به انتقال وجه بین المللی دارید، Western Union و PayPal گزینه های خوبی برای این کار هستند. اما لازم است بدانید کدام گزینه ارزان تر است و متناسب با نیاز شما است. در این جا به مقایسه پی پال و وسترن یونیون پرداخته ایم. این حساب ها یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های پرداخت در جهان هستند.

می توان گفت Western Union در صورت نیاز به ارسال سریع پول نقد برای شخصی خارج از کشور فوق العاده راحت و سریع می باشد. از سویی دیگر استفاده از PayPal نیز سریع و آسان است، مخصوصاً اگر شخص مقابل حساب PayPal داشته باشد.

نرخ تبدیل حساب های پی پال و وسترن یونیون 

وسترن یونیون و پی پال مانند بانک ها پول خود را به دو روش اصلی بدست می آورند. اول، حاشیه ای که از آن ارز با نرخ عمده فروشی خریداری می کنند و هزینه ارز فروخته شده به مشتری می باشد. از سوی دیگر هزینه معامله اضافی را منظور می کنند.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

در مورد وسترن یونیون، نرخ ارز ، بسته به واحد پول کشور و روش پرداخت می تواند متنوع باشد. این شرکت در وب سایت خود برآورد قیمت دارد که به شما امکان می دهد نرخ ارز آن را جستجو کنید.

پی پال، از نرخ ارز خرده فروشی استفاده می کند.. نرخ پیشنهادی آنها نرخی است که در صورت خرید ارز در فرودگاه دریافت خواهید کرد که یکی از بدترین روش های خرید ارز است. اگر با کارت اعتباری یا نقدی پرداختی انجام می دهید، می توانید از نرخ تبدیل ارز تعیین شده توسط ارائه دهنده کارت خود استفاده کنید. 

مقایسه پی پال و وسترن یونیون

هزینه های پی پال و وسترن یونیون 

ساختار هزینه Western Union به کشور ، واحد پول و نحوه ارسال پول به گیرنده بستگی دارد. می توانید پول نقد را برای گیرنده خود ارسال کنید تا در شعبه وسترن یونیون یا از طریق انتقال مستقیم بانکی تحویل بگیرد.

هزینه های PayPal بسته به کشور، بر اساس درصد و روش پرداخت محاسبه می شود. می توانید وجهی را به حساب پی پال خود اضافه کنید یا با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است هزینه های بیشتری نسبت به موارد ذکر شده در اینجا ایجاد شود. از طرف ارائه دهنده کارت خود ممکن است هزینه پیش پرداخت نقدی از شما گرفته شود. علاوه بر این، بانک گیرنده شما می تواند برای سپرده گذاری وجوه، هزینه سپرده یا هزینه بانکی مربوطه را از شما بگیرد.

لازم به ذکر است سرعت انتقال به میزان و نوع ارز، کشور مبدا و زمان چرخش بانک شما برای ترخیص پرداخت بستگی دارد. پول نقد در عرض چند دقیقه و انتقال بانکی بین سه الی چهار روز کاری طول می کشد.

پیشنهاد مطالعهکارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

نقل و انتقال بین المللی 

وسترن یونیون ممکن است در مورد نقل و انتقالات بین المللی پول، نرخ های بهتری نسبت به بانک های معمولی ارائه دهد. شاید به دلیل بزرگی و وسعت فعالیت Western Union ، همیشه در بحث کارمزد و نرخ ارز مبادله ای رقابتی ترین سیستم باشد. با این حال، به دلیل اینکه به تمامی نقاط دنیا دسترسی داشته و مورد استفاده واقع می شود، دارای اعتبار و می باشد.

جایگاه پی پال در صنعت انتقال در رأس قرار گرفته است، اما انتقادهایی وجود دارد که معمولاً هزینه های سپرده گذاری و انتقال آن از رقبا بالاتر است. باز هم، شهرت و دسترسی PayPal احتمالاً دلیل اصلی باقی ماندن آن در پلتفرمی بسیار محبوب است. حتی با هزینه های نسبتاً بالا و ساختار قیمت گذاری پیچیده همچنان پرداخت آنلاینی با اعتبار و شهرت جهانی است.

حضور بین المللی

اگرچه ممکن است مقایسه وسترن یونیون و پی پال کمی ناعادلانه به نظر برسد، زیرا آنها دو حوزه کاملاً متفاوت از صنعت نقل و انتقال پول بین المللی را نشان می دهند، اما شباهت بین این دو شرکت در زمینه های خاص خود قابل مشاهده است. وسترن یونیون بزرگ ترین انتقال پول در جهان است که با ارائه خدمات در بیش از 200 کشور جهان و توانایی اداره بیش از 150 ارز بیشترین فعالیت در تجارت را دارد.

این در حالی است که PayPal به مشتریان خود امکان ارسال پول به خارج از کشور را تقریباً از هرجای دنیا می دهد.  چیزی که برخی از رقبای کیف پول الکترونیکی آن نمی توانند آن را انجام دهند. اما یک نقطه ضعف وجود دارد که پی پال فقط در حدود 30 ارز معامله می کند. این یک تجارت دیجیتالی واقعی است و در هر کجا که سیگنال Wi-Fi وجود داشته باشد، تقریباً در دسترس است.

مقایسه پی پال و وسترن یونیون

راحتی در استفاده

چه مراجعه فیزیکی به یکی از دفاتر نمایندگی خود در سراسر دنیا و چه به صورت آنلاین انتقال وجه بین المللی انجام شود، مشتریان بیش از هر شرکت دیگری به استفاده از Western Union ادامه می دهند. با چنین عملیاتی گسترده، شاید تعجب آور باشد که هیچ گزارش منفی در مورد وسترن یونیون وجود ندارد. اگرچه در مقایسه با برخی از رقبای خود روی پول کمتری تمرکز می کند.

از سویی دیگر قابلیت استفاده از برنامه بصری PayPal و همچنین وب سایت آن، این برنامه را به یک پلتفرم ممتاز انتقال پول تبدیل کرده است، خصوصاً در مورد مبالغ کمتری از پول در داخل و خارج از کشور این موضوع کاملا صدق می کند. سرعت معامله در مقایسه با سایر روش های انتقال پول یک مزیت قطعی است.

پیشنهاد مطالعهمقایسه پی پال و کردیت کارت

حرف آخر 

برای استفاده از حساب های وسترن یونیون و یا پی پال، می بایست حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. برای این منظور می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط بوده و از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد