خرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

خرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

توسط : تیم محتوا
856

یکی از بزرگ ترین زیر مجموعه های کمپانی آمازون، الکسا می باشد که فعالیت خود را از سال 1996 آغاز نموده و توانست به سرعت خدمات خود را در اینترنت در سطح جهان توسعه دهد. در این جا می خواهیم به معرفی بیشتر الکسا پرداخته و نحوه خرید اکانت 30 روزه Agency الکسا را توضیح دهیم. 

امروزه الکسا به عنوان یک مرجع مناسب و کامل از اطلاعات سایت های اینترنتی به شمار آمده و در رتبه بندی های سایت، پس از گوگل، جایگاه ویژه ای میان کسانی دارد که دارای وب سایت هستند. در صورتی که تصمیم دارید از خدمات و سرویس های الکسا استفاده کنید، می بایست وارد سایت شده و در آن ثبت نام نموده و هزینه های سرویس های دریافتی را بپردازید. برای پرداخت این هزینه ها می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

اکانت الکسا 

شما می توانید از نسخه رایگان الکسا استفاده کنید، که البته این نسخه دارای امکانات کمتری بوده و در صورت نیاز به دسترسی های بیشتر لازم است که اقدام به خرید اکانت Alexa نمایید. برای آن که اکانت الکسا پریمیوم را در مدت یک ماه خرید کنید، می توانید از کردیت کارت های معتبری همچون مسترکارت و ویزا کارت استفاده نمایید. این کارت ها را می توانید از 20پیمنت تهیه نمایید. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

الکسا به عنوان شرکتی زیر مجموعه کمپانی آمازون و شرکتی معتبر در رتبه بندی سایت ها در میان صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و دارندگان وب سایت ها دارای محبوبیت بالایی بوده و دارای اعتبار جهانی می باشد. روش عملکرد این سایت این است که با توجه به بازدیدی که کاربران از سایت ها دارند، رتبه بندی ها را ایجاد می نماید.

با خرید اکانت الکسا پریمیوم، شما می توانید از امکانات زیادی که در این سایت وجود دارد استفاده کرده و سایت ها را آنالیز نمایید. ابزارهایی همچون بررسی کردن سایت مطابق با کلمه کلیدی، استفاده از بک لینک ها، بررسی ترافیک سایت ها، بررسی فعالیت کاربران در موقعیت های مختلف، رویت ورودی های وب سایت از گوگل و آنالیز و مقایسه سایت ها که می تواند در بهبود جایگاه سایت موثر بوده و در نهایت باعث رشد و ارتقاء کسب و کارها گردد. 

خرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

چگونگی خرید اکانت Alexa

سئوکاران و وب مسترها، عمدتا استفاده از اکانت پریمیوم الکسا را در نظر دارند تا بتوانند از تمامی امکانات موجود در این سایت استفاده کرده و ابزارهای متفاوتی را تجربه کنند. همان گونه که اشاره شد، خرید اکانت الکسا از طریق کارت های اعتباری ممکن است که با تهیه آن از 20پیمنت، می توانید به آسانی آن را خرید کنید.

با خرید اکانت الکسا می توانید به آمارهای ارائه شده توسط آن دسترسی داشته و در جهت ارتقاء سایت خود و دیگر سایت های اقدام کنید. همچنین خواهید توانست به بررسی سایت های دیگر و رقبا پرداخته و آن ها را به صورت حرفه ای آنالیز نمایید. این اطلاعات می تواند در افزایش جایگاه سایت شما موثر باشد. این امکان برای شما ایجاد شده است که با خرید اکانت Alexa سایت های مختلفی را مقایسه کرده و نقاط ضعف و قوت آن ها را بررسی کنید تا با ارائه راهکاری مناسب، بتوانید برای رشد سایت خود اقدام نمایید. با بررسی سایت های رقبا به درستی می توانید برای کار خود برنامه ریزی کرده و استراتژی مناسبی را طراحی کنید. 

پیشنهاد مطالعهخرید از Godaddy خرید هاست و دامنه

بهینه سازی سایت با الکسا 

از مهم ترین مزیت های اکانت alexa این است که می توانید با ابزارهای آن، مشخصات دقیق سئوی سایت را دریافت کنید. راهکارهای ارائه شده باعث می شود که ترافیک سایت بالا رفته و بازدید بیشتری از سایت اتفاق افتد. از این طریق می توانید به بررسی کلمات کلیدی پرداخته و موفقیت های کسب شده را بررسی نمود. هنگامی که از محتوای قدرتمندی استفاده کنید، به حتم خواهید توانست بهینه سازی سایت خود را صورت دهید. این موضوع تنها با خرید اکانت الکسا میسر می شود.

از دیگر مزیت های مهم استفاده از الکسا این است که می توانید از بک لینک ها و تاثیر مثبت آن بر افزایش ترافیک سایت ، بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که برای لینک سازی سایت ها نیاز است که برنامه مشخصی داشته و دانش به روز شده ای داشته باشید. 

با خرید کانت الکسا و دسترسی به ابزارهای آن ، می توانید لینک های یک سایت را به خوبی بررسی و آنالیز نموده و اطلاعات کاملی از بک لینک های یک سایت دریافت نمایید. بدین ترتیب خواهید توانست لینک های نامناسبی وجود دارد را تشخیص داده و در خصوص تاثیر مثبت بک لینک ها گزارش کاملی را کسب کنید.

خرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

خرید اکانت الکسا مناسب چه کسانی است؟     

استفاده از الکسا و خرید اکانت Alexa می تواند به عنوان ابزاری کارآمد برای بسیاری از گروه ها باشد. کسانی که در مسیر بازاریابی اینترنتی فعالیت دارند، با استفاده از ابزارهای الکسا، می توانند کاربران زیادی را جذب نموده و مشتریان خود را افزایش دهند. همچنین مدیران وب سایت ها نیز می توانند در جهت مسیر رقابتی مطمئن از معیارهای معینی استفاده کرده و به بررسی روند پیشرفت سایت پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی نمایند. بدین ترتیب با استفاده از این اطلاعات، خواهند توانست راه حل های مناسبی را طراحی کرده و آن ها را در جهت بهینه سازی سایت خود به کار ببندند.

پیشنهاد مطالعهبهترین آنتی ویروس ها در سال 2020

اما مهم ترین گروهی که خرید اکانت الکسا می تواند برای آن دارای مزیت های زیادی بوده و به عنوانی ابزاری کارآمد برای آن ها باشد، سئوکاران هستند که داشتن ابزارهای ایجاد شده در Alexa می تواند برایشان ضروری و دارای اهمیت بالایی باشد. شاید بتوان گفت خرید اکانت الکسا و هزینه ای که در این خصوص انجام می شود، برای وبمسترها به عنوان یک سرمایه گذاری موثر و مناسب است. زیرا در ازای هزینه ای اندک، می توانند به اطلاعاتی کاربردی و کامل دسترسی داشته باشند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد