خرید شارژ Google Play

خرید شارژ Google Play

توسط : تیم محتوا
1,947

گوگل پلی یکی از برنامه های پرمخاطبی است که به صورت برنامه های چند رسانه ای از سوی گوگل ایجاد شده و در دنیای دیجیتال کاربرد بسیار زیادی در خرید فیلم، بازی، نرم افزار، کتاب و آهنگ دارد. می توان Google Play را از طریق اپلیکیشن در موبایل و با سیستم عامل Android یا تحت وب داشت. امروزه بر همگان روشن است که گوگل دارای سرویس های تحت وب بسیار باکیفیتی است که خرید شارژ Google Play یکی از بهترین خدمات آن می باشد. 

کاربران این امکان را دارند که از گوگل پلی، محتواهای مورد نیاز خود را برای تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها خرید کنند و آن ها را بروزرسانی نمایند. در این خصوص Google Play سرویس های رایگانی را نیز ارائه می نماید که تا چندین سال گذشته برای کاربران ایرانی امکان دسترسی وجود نداشت و اکنون این خدمات ارائه می شود. اما چنانچه می خواهید از خدمات پولی گوگل پلی استفاده کنید، باید خرید شارژ Google Play را انجام دهید. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

گیفت کارت Google Play

برای آن که بتوانید گیفت کارت گوگل پلی را خرید نمایید، ابتدا لازم است که مشخصات درخواست کننده کارت را تکمیل کرده و گزینه ادامه را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب روش پرداخت ارزی خود می توانید این مرحله را پشت سر بگذارید. می توانید در این قسمت از کارت اعتباری استفاده کرده و اطلاعات کارت اعتباری ارزی خود را وارد نمایید.

با پرداخت هزینه خرید گیفت کارت و تایید پرداخت، اکانت شما در گوگل پلی شارژ خواهد شد. البته توجه داشته باشید که نمی توانید این کارت ها را مستقیما از سایت Google Play خرید کنید.برای این منظور سایت های واسطه ای وجود دارند که برای خرید شارژ Google Play می توانید از طریق آن ها اقدام نمایید.

برای تهیه و خرید گیفت کارت گوگل پلی، بهتر است از سایت های معتبری همچون آمازون استفاده کنید. در صورتی که تصمیم دارید خرید این گیفت کارت را از آمازون انجام دهید، می توانید با 20پیمنت همراه بوده و از کارشناسان آن یاری بگیرید. 

خرید شارژ Google Play

نکات مهم هنگام خرید گیفت کارت Google Play

هنگام خرید کردن این گیفت کارت می بایست نکاتی را مدنظر داشته باشید. اولین و مهم ترین نکته این است که که نباید از آی پی ایران برای این خرید استفاده کنید. دستگاه خود را روی زبان انگلیسی تنظیم کنید و زمان مشخص شده روی دستگاه تلفن همراه خود را بر اساس زمانبندی آمریکا تنظیم نمایید.

برای اطمینان بیشتر می توانید جی پی اس دستگاه را خاموش کرده و آن را در حالت پرواز قرار دهید. برای اینکه ایمنی بیشتری را رعایت کرده باشید می توانید اکانتی جدید با آدرس آمریکا برای خود در گوگل پلی ایجاد نمایید. در این حالت به سادگی می توانید خرید خود را انجام داده و کار را با موفقیت به اتمام برسانید. در صورتی که در این خصوص دچار مساله ای شدید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهخرید از Godaddy خرید هاست و دامنه

شارژ کردن Google Play

برای خرید شارژ Google Play لازم است که به سایت گوگل پلی وارد شده و در صورتی که اکانت ندارید، آن را بسازید. پس از وارد شدن به اکانت خود، این امکان را دارید که آن را به روش های مختلفی شارژ نمایید. می توانید اطلاعات کارت ارزی را در اکانت ذخیره سازی نمایید، یا آن که با استفاده از اکانت پی پال، اکانت گوگل پلی را شارژ نمایید یا از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کرده و با وارد کردن اطلاعات آن، خرید شارژ گوگل پلی خود را انجام دهید.

در این حالت اکانت شما شارژ و دارای اعتبار است و شما می توانید با استفاده از آن محتواهای مورد نظر خود را خرید کرده و پرداخت های آنلاین آن را انجام دهید. 

خرید شارژ Google Play

اقدامات لازم برای کاربران ایرانی هنگام شارژ کردن گوگل پلی

برای آن که بتوانید به آسانی از گوگل پلی خرید داشته باید و اکانت خود را شارژ نمایید، اقداماتی را لازم است انجام دهید. شما می بایست وارد Google Settings شده و آن را به اجرا درآورید. سپس گزینه لوکیشن را در روی گوشی خاموش کنید و تمامی دسترسی های gmail را قطع کنید. 

در مرحله بعدی، لازم است که سیم کارت خود را خارج کرده و گوشی را درحالت پرواز قرار دهید. با تغییر آی پی گوش خود از طریق نرم افزار، می توانید با خیالی آسوده خرید شارژ Google Play را انجام دهید. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

هنگامی که آی پی خود را تغییر داده اید سایت گوگل پلی وارد شده و آدرسی در آمریکا را ثبت کنید. با وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت خود و انتخاب پرداخت، می توانید به گوگل پل استور وارد شوید. با وارد شدن به بخش Redeem این امکان برای شما فراهم می شود که کارت خود را شارژ نمایید.

برای خرید شارژ Google Play می توانید از کارشناسان 20پیمنت بهره بگیرید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد