خرید اکانت HULU پریمیوم

خرید اکانت HULU پریمیوم

توسط : تیم محتوا
1,020

ازجمله سرویس های آنلاینی که به صورت زنده فیلم و سریال را می توان در آن ها مشاهده کرد و دارای شهرت و محبوبیت جهانی است، هولو Hulu می باشد که اکنون دارای ششصد هزار شبکه تلویزیونی پرطرفدار در سرتاسر دنیاست. می توان گفت که سرویس هولو یکی از رقبای اصلی نتفلیکس می باشد که فعالیت های گسترده ای را در تمامی جهان ایجاد کرده است. در اینجا خواهیم گفت چگونه خرید اکانت پریمیوم هولو HULU را انجام دهید.

این سرویس قدرتمند امروزه حجم بالایی از سریال و فیلم هایی که به روز بوده و آپدیت شده اند را داشته و اکنون می تواند به عنوان یک مرجع و آرشیو غول آسا از فیلم های اختصاصی باشد که ارائه می نماید. همچنین برنامه های زنده تلویزیونی پرطرفداری که در دنیا معروف هستند را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

هنگامی که اقدام به خرید اکانت پریمیوم Hulu می کنید، این امکان برای شما ایجاد می شود تا بعنوانن مشترک این سیستم، بدون هیچ محدودیت زمانی و دور از هیاهوی تبلیغات های میان برنامه ای، از این آرشیو عظیم، فیلم و سریال های برجسته دنیا را مشاهده کرده و از دیدن آن ها کمال لذت را ببرید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

تنها با خرید این اکانت است که به تمامی فیلم و سریال های دنیا دسترسی داشته و به محض پخش آن ها در سریع ترین زمان، می توانید جدیدترین آن ها را مشاهده نمایید. ضمنا این امکان وجود دارد که در این سرویس، فیلم و سریال هایی که به آن علاقه دارید را تا دویست ساعت ضبط نموده و در زمان های مناسب خود به تماشای آن ها بنشینید.

مشخصات پریمیوم Hulu 

از جمله ویژگی هایی که اکانت پریمیوم هولو دارد این است که شما به صورت مستقیم به تمامی محتوای استریم این سرویس دسترسی خواهید داشت. همچنین فیلم و انیمیشن های کودکانه نیز در دسترس شما خواهند بود. می توانید از طریق گوشی همراه خود یا تبلت به تماشای فیلم ها بپردازید. 

بهره گیری از آرشیو عظیم هولو پس از خرید اکانت پریمیوم Hulu ممکن شده و بدودن محدودیت زمانی و با برخورداری از اینترنتی با سرعت مناسب، می توانید ساعت ها از دیدن فیلم های جذاب این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که سرویس هولو روی دستگاه های Ios و  Android قابل نصب و راه اندازی است.

شاید برای شما نیز جالب باشد که می توانید برنامه های ورزشی مشهور دنیا را به صورت پخش زنده دنبال نموده و از شبکه های ماهواره ای در سرویس هولو استفاده کنید. تمامی این موارد تنها با خرید اکانت پریمیوم هولو ممکن می شود.

از جمله مزیت و مشخصه بارز هولو این است که می تواند در کنار فیلم و سریال های بی نظیر خود، سرویس های دیگری همچون Bundle را نیز به اشتراک شما در سرویس هولو اضافه کند که همراه با هزینه اندکی است.

خرید اکانت HULU پریمیوم

درباره هولو Hulu 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، یکی از رقبای بسیار جدی نتفلیکس  در  دنیا، Hulu است که با حجم سرویس دهی بالایی که دارد، محبوبیت بسیاری در دنیا برای خود رقم زده است. این سرویس که از سال 2007 فعالیت خود را شروع کرده است، توانسته است تمامی خدمات و امکانات سرویس نتفلیکس را نیز ارائه نموده و در کشورهایی همچون آمریکا از پرکاربرد ترین سرویس های آنلاین تماشای فیلم و سریال باشد. 

پیشنهاد مطالعهخرید شارژ Google Play

ویژگی ها برجسته Hulu 

یکی از مهم ترین مزیت های سرویس هولو که با خرید اکانت پریمیوم Hulu به آن دسترسی خواهید داشت، این است که می توانید به صورت لحظه ای تمامی فیلم های دیزنی را تماشا کنید. زیرا هولو حق پخش انحصاری فیلم های دیزنی را خرید نموده تا طرفداران این فیلم ها بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را به صورت بروزرسانی شده تماشا کنند. همچنین پخش در سرویس هولو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و محتواهای اختصاصی را ارائه می کند که می تواند کاربر پسند باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از استریم Hulu به صورت رایگان نبوده و باید برای خرید اکانت پریمیوم هولو اقدام نمایید. هزینه اشتراک ماهانه در این سرویس دوازده دلار بوده که متناسب با مرور زمان تغییر خواهد کرد. بنابراین برای استفاده از سرویس های فوق العاده و جذاب هولو می توانید برای خرید اکانت آن اقدام کنید.

خرید اکانت HULU پریمیوم

خرید اکانت Hulu پریمیوم

اکانت اختصاصی هولو :

می توانید هنگام خرید اکانت هولو، نوع اکانت اختصاصی یا اکانت اشتراکی را انتخاب نمایید. در نوع اکانت اختصاصی، اکانتی به شما ارائه می شود که شخص شما، صاحب و مالک آن اکانت است و بر روی ایمیل شخصی شما اکانت اختصاصی ساخته شده و اطلاعات مربوط به هولو به ایمیل شما ارسال می گردد. بدین ترتیب اکانت شما می تواند به صورت کاملا قانونی فعال و شارژ شود. 

شما این امکان را دارید که اکانت اختصاصی خود را در هر تعدادی که تمایل دارید در چندین دستگاه نصب نمایید. همچنین این قابلیت وجود دارد که برای دیگر افراد تا تعداد شش پروفایل ایجاد کنید و به آن ها متصل گردید. همچنین شما مجاز هستید که اطلاعات خود را در اکانت پریمیوم هولو تغییر دهید. برای ساخت اکانت اختصاصی و خرید اکانت پریمیوم Hulu می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

اکانت اشتراکی Hulu : 

نوع دیگری از اکانت های هولو نوع اشتراکی یا پروفایل اختصاصی است که اکانت به صورت پیش ساخته بوده و به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد. این درحالی است که کاربر دارای پروفایل اختصاصی و مجزای برای خود است. این اکانت کاملا قانونی بوده و هک شده نمی باشد.

این امکان برای شما وجود دارد که اکانت خود را روی دو دستگاه ثبت کنید و تنها می توانید از پروفایل خود استفاده کرده و مجاز به ورود به سایر پروفایل ها نیستید. همچنین نمی توانید اطلاعات اکانت را تغییر دهید. در صورتی که هر کدام از مشخصات اکانت را دستکاری نمایید، اکانت شما مسدود شده و وجه مربوط به خرید اکانت پریمیوم Hulu مسترد نخواهد شد. توجه داشته باشید که اکانت پریمیوم هولو دارای اشتراک بین بیست و پنج الی سی روز است. جهت کسب اطلاعات در این زمینه و پرداخت آنلاین خرید اکانت هولو، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره بگیرید. پرداخت ارزی شما برای خرید اکانت هولو از طریق 20پیمنت میسر است.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد