شارژ برنامه ZOOM زوم

شارژ برنامه ZOOM زوم

توسط : تیم محتوا
1,756

جلسات زوم چیست و چگونه کار می کند؟ این سوالی است که این روزها زیاد شنیده می شود و شاید به دلیل تأثیراتی است که COVID-19 بر اقتصاد گذاشته است. این ویروس بسیاری از شرکت ها را مجبور به سازگاری با شرایط و کارکردن کارمندان خود در خانه و از بین بردن احتمال بیماری در محل کار کرده است. البته کار از راه دور نیز با چالش هایی همراه است، یکی از آنها چگونگی برقراری ارتباط بین کارمندان است. در این جا در خصوص شارژ زوم ZOOM صحبت به میان خواهیم آورد و ثبت نام در آن را شرح خواهیم داد.

جلسات زوم چیست؟

Zoom Meetings یک پلتفرم کنفرانس ویدیویی از شرکتی به نام Zoom است. به کارمندان یک شرکت اجازه می دهد جلسات آنلاین داشته باشند در حالی که از راه دور کار می کنند. این نرم افزار امکان فیلم برداری HD و همچنین صوتی را فراهم می کند و از حداکثر 1000 شرکت کننده در هر جلسه پشتیبانی می کند، اگرچه تعداد دقیق آن به برنامه ای که نصب می شود، بستگی دارد. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

Zoom Meetings تمام ویژگی هایی که یک شرکت برای برگزاری جلسات آنلاین به آن نیاز دارد را در اختیار دارد. شرکت کنندگان می توانند از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه در هرجای دنیا به اینترنت بپیوندند. آنها می توانند دوربین های خود را روشن کنند تا دیگران بتوانند آنها را ببینند یا در صورت تمایل به حفظ حریم خصوصی، دوربین ها را خاموش نگه دارند. هر فرد همچنین می تواند میکروفون خود را خاموش کند تا مطمئن شود هنگام مکالمه هیچ صدایی در پس زمینه وجود ندارد. با شارژ زوم ZOOM می توان از ویژگی های کاربردی این برنامه استفاده نمود.

شارژ برنامه ZOOM زوم

ویژگی های اصلی جلسات زوم 

ضبط جلسه : همه جلسات را می توان با فشار یک دکمه ضبط کرد. می توانید ضبط را به صورت محلی در دستگاه ذخیره کنید یا آن را در cloud بارگذاری کنید. این به کارکنانی که نمی توانند در جلسه زنده و وبینار شرکت کنند اجازه می دهد تا در زمان دیگری، موضوع مطرح شده در جلسه را بررسی کنند.

اشتراک صفحه : شرکت کنندگان می توانند صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، که برای ارائه های مختلف و کارگاه های آموزشی مفید است که با شارژ زوم ممکن می شود.

گپ : هر جلسه زوم دارای ویژگی گپ یکپارچه ای است که به شرکت کنندگان امکان می دهد در طول جلسه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و پرسش و پاسخ داشته باشند.

بالا بردن دست :  وقتی می خواهید صحبت کنید یا سوالی بپرسید، می توانید با بالا بردن دست خود به صورت مجازی آن را به میزبان علامت دهید. این باعث بهبود ارتباطات در حین جلسه می شود و از مکالمه همزمان چند نفر جلوگیری می کند.

نظرسنجی ها : یک میزبان می تواند نظرسنجی ایجاد کند و آن را با شرکت کنندگان در جلسه به اشتراک بگذارد تا پاسخ ها و نظرات خود را در مورد یک موضوع مشخص جمع آوری کند. این به عنوان مثال برای رای گیری در مورد تصمیمات مختلف مربوط به تجارت مفید است.

بی صدا کردن شرکت کنندگان : میزبان جلسه توانایی بی صدا کردن میکروفون هر شرکت کننده را دارد. این یک ویژگی حیاتی در زمانی است که افراد فراموش می کند میکروفون دارند و در پس زمینه سر و صدا وجود دارد.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت HULU پریمیوم

خدمات Zoom Rooms

Zoom Meetings تنها خدماتی نیست که شرکت ارائه می دهد. این شرکت همچنین دارای اتاق های زوم است، که به تنظیمات سخت افزاری مانیتور، دوربین ... برای راه اندازی جلسات زوم در اتاق کنفرانس یک شرکت اشاره دارد. خدمات Zoom Rooms به اضافه مبلغی که قبلاً برای نرم افزار Zoom Meetings پرداخت کرده اید، به هزینه ماهانه اضافی (49 دلار در هر اتاق) نیاز دارد. 

آنچه به عنوان نمایشگر زمانبندی اتاق های ZOOM برای مشاهده جلسات آینده و برنامه ریزی جلسات جدید استفاده می شود. علاوه بر این، همراه با علامت گذاری دیجیتال است که به شما امکان می دهد تصاویر، فیلم ها و URL ها را در صفحه زوم هنگامی که از آنها برای جلسه استفاده نمی کنید، روی صفحه نمایش به اشتراک بگذارید.

شارژ برنامه ZOOM زوم

نحوه تنظیم و استفاده از ZOOM

هنگامی که شارژ ZOOM را انجام می دهید به تمامی ویژگی های اصلی که درZoom Meetings هستند، دسترسی خواهید داشت. اگرچه موارد دیگری نیز وجود دارد که شامل زمینه مجازی است که به شما امکان می دهد در طول جلسه یک تصویر یا فیلم را به عنوان پس زمینه خود تنظیم کنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که نمی خواهند تصویر محیط داخلی خود را در دوربین به نمایش بگذارند. همچنین Touch Up My Appearance وجود دارد، که در واقع یک فیلتر است که پوست شما را صاف می کند و باعث می شود برای آن جلسه مهم ظاهر زیبایی داشته باشید.

هزینه شارژ زوم 

خبر خوب این است که Zoom Meetings یک برنامه رایگان در دسترس دارد. البته در برنامه رایگان، محدودیت های زیادی وجود دارد و باعث می شود برای بسیاری از مشاغل مناسب نباشد. این طرح رایگان به شما امکان میزبانی حداکثر 100 شرکت کننده و شرکت در جلسات نامحدود یک به یک را می دهد. با این حال، هر جلسه حداکثر 40 دقیقه می تواند باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید شارژ Google Play

اگر نسخه رایگان با دسترسی هایی که دارد برای شما مناسب نیست، باید در یکی از برنامه های پولی آن ثبت نام کنید. شارژ ZOOM هر ماه فقط برای 14.14 دلار در هر میزبان شروع می شود. می توانید سایر برنامه های قیمت گذاری را به همراه ویژگی هایی که هر یک شامل می شوند، در سایت اصلی بررسی کنید. همچنین برای پرداخت ارزی هزینه شارژ زوم، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری براساس هر میزبان است نه برای هر شرکت کننده. این بدان معناست که برای هر شرکت کننده ای که به یک جلسه یا وبینار می پیوندد، نیازی به پرداخت ماهانه نیست. افراد می توانند به صورت رایگان عضو شوند، اما میزبان جلسه، کسی که جلسه ای را تنظیم می کند، باید ماهانه اشتراک بپردازد. 

شایان ذکر است که هر طرح، شامل موارد مختلفی می شود که شامل توانایی افزایش تعداد شرکت کنندگانی است که می توانند به جلسه بپیوندند، گزینه افزودن فضای ذخیره سازی ضبط ابر اضافی و موارد دیگر نیز وجود دارد.

شارژ برنامه ZOOM زوم

مقایسه اسکایپ و زوم 

احتمالاً فکر کرده اید که در شرایطی که می توان از برنامه Skype به صورت رایگان استفاده نمود، چرا باید برای شارژ زوم اقدام شود. در این جا تعدادی از دلایل وجود دارد که می توان گفت این بهترین ایده نیست. در حالی که Skype رایگان است و برای جلساتی مانند نسخه رایگان زوم محدودیت زمانی ندارد، اما محدودیت های دیگری وجود دارد.

اولین مورد این است که فقط حداکثر 50 نفر می توانند به یک گپ گروهی بپیوندند و این نرم افزار را برای بسیاری از شرکت های متوسط نامناسب می کند. همچنین نمی توانید میکروفون هیچ یک از شرکت کنندگان در تماس را بی صدا کنید، این ویژگی است که در جلسات بزرگ تجارت آنلاین به آن نیاز دارید.

در حقیقت اسکایپ برای جلسات تجاری آنلاین و وبینارها مناسب نیست.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت ۳۰ روزه Agency الکسا

سایر ویژگی های شغل محور Skype و سایر خدمات مشابه از جمله توانایی بالا بردن دست هنگام کسی که می خواهد صحبت کند، وجود ندارد. اسکایپ برای استفاده شخصی طراحی شده است. اگر به طور مکرر جلسات آنلاین، به ویژه با چند نفر دارید، پیشنهاد می کنیم برای Zoom Meetings هزینه بپردازید و برای شارژ ZOOM اقدام کنید. این برنامه قطعاً ارزش شروع 14.99 دلار در ماه را دارد. برای شارژ زوم، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، زوم ، شارژ زوم ، شارژ ZOOM
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد