خرید از سایت Magoosh مگوش

خرید از سایت Magoosh مگوش

توسط : تیم محتوا
1,155

یکی از برنامه های موفقی که به متقاضیان شرکت در آزمون های زبان و پذیرش  Admissionیاری می دهد تا بتوانند از دوره های برتر آموزشی استفاده کنند و خود را برای آزمون هایی همچون تافل، آیلتس و... آماده نمایند، سایت مگوش Magoosh است. شما با خرید از سایت مگوش Magoosh این امکان را خواهید داشت تا بتوانید به یکصد میلیون پرسش و پاسخ به صورت تمرینی دسترسی داشته و دو میلیون ساعت فیلم و ویدئوی آموزشی را دریافت کرده و در جهت آماده سازی آزمون خود از آن ها استفاده نمایید.

آموزش در مگوش 

شما می توانید در سایت Magoosh بسته های آموزشی مربوط به آزمون های معتبر جهانی همچون TAFEL.GMAT,IELTSو GRE را دریافت کرده و از خدمات آن استفاده کنید. می توانید از اپلیکیشن این برنامه نیز در گوشی های اندروید و Ios نیز بهره بگیرید.

پیشنهاد مطالعهآزمون GRE چیست ؟

از جمله مزیت های این سیستم آموزشی این است که محصولات خود را در مقایسه با دیگر سایت های مشابه، با قیمت هایی بسیار کمتر و رقابتی ارائه می کند که در مقایسه با خدماتی که ارائه می نماید، آن را ارزشمند کرده و به سایتی محبوب در میان کاربران تبدیل شده است. 

در این سایت عملکرد کاربران مورد ارزیابی قرار گرفته و در آزمون آزمایشی، پیش بینی نمره آزمون آنها در تست هایی همچون تافل و آیلتس مورد بررسی قرار می گیرد. نمرات کاربران در آزمون آزمایشی با سایر شرکت کنندگان در آزمون مقایسه شده و نتیجه قابل قبولی پیش بینی می گردد.

اما جالب این است که در صورتی که از پکیج آموزشی خود راضی نباشید، در صورتی که تنها هفت روز از خرید از سایت مگوش MAGOOSH گذشته باشد، این سایت هزینه پرداخت شده شما را باز می گرداند. دوره ها و بسته های آموزشی این سایت برای کسانی مناسب است که تصمیم دارند، خود را برای آزمون هایی مانند تافل آماده نمایند و به دنبال ابزار آموزشی مناسب هستند. 

خرید از سایت Magoosh مگوش

مگوش مناسب برای مهاجرت تحصیلی 

در مگوش با ویدئوهای مناسب می توان یادگیری بهتری را تجربه نمود و با توجه به تمرینات و دوره های فشرده در این پکیج ها، در زمان کوتاه تری به بیشترین آمادگی در زبان دست یافت. از سویی دیگر، دانشجویانی که تصمیم دارند برای تحصیل به کشورهای دیگری مهاجرت نمایند، خرید از سایت مگوش MAGOOSH می تواند بهترین راه حل برای آنان باشد تا بتوانند در مقطع زمانی محدودی با استفاده از منابع کامل این سایت، خود را برای آزمون های لازم آماده سازند.

شما می توانید در سایت مگوش، پکیج های آموزشی را جهت آزمون های معتبر جهانی که در حوزه زبان انگلیسی در سطح بین¬المللی برگزار می¬شوند همچون TOFEL.IELTS.GRE.GMAT.SAT.ACT.LSAT.PRAXIS.MCAT را دریافت کرده و برای موفقیت در این آزمون ها، آموزش های لازم را دریافت کنید.  

نرم افزار MAGOOSH

بسته های آموزشی در سایت مگوش ، در مدت زمان های یک هفته، یک ماهه و شش ماهه در دسترس است که متناسب با مدت زمان های این بسته ها، خدمات ارائه می شود و برای حصول نتیجه نیز بر اساس مدت زمان های استفاده شده ، برنامه ریزی به کاربران داده خواهد شد. اما آن چه که روشن است با یک برنامه یک هفته ای نمی توان تضمینی برای دریافت یک نمره مناسب در این آزمون ها متصور شد. ضمن آن که پس از خرید از سایت مگوش MAGOOSH هیچ هزینه ای به کاربران بازگردانده نخواهد شد.

مهم ترین آزمون های مطرح شده در مگوش

همانگونه که اشاره شد در سایت مگوش 9 آزمون بین المللی زبان، آموزش داده شده و آزمون های آزمایشی در آن برگزار می شود. اما از میان آن ها، آزمون هایی که دارای مخاطبان بیشتری است را در این جا آورده ایم.

پیشنهاد مطالعهآزمون تافل چیست

آمادگی آزمون آیتلس در سایت مگوش

یکی از مهم ترین پکیج های آموزشی در MAGOOSH ، مربوط به آزمون آیلتس است که در انواع شش ماهه، یک ماهه و یک هفته ای به درخواست کنندگان ارائه می شود. در این سایت برای هر آزمون صفحه ای مجزا تعبیه شده است که متقاضیان با خرید از سایت مگوش Magoosh می توانند به آن مراجعه کرده و مشخصات دقیقی را در صفحه آیلتس IELTS رویت کنند.  

آمادگی آزمون تافل در Magoosh

هنگامی که اشتراک سایت مگوش را دارید، می توانید از حدود سیصد و پنجاه ویدئوی این سایت که در جهت آموزش و ارائه اطلاعات لازم در خصوص آزمون تافل است استفاده کنید. این بسته ها نیز در انواع اشتراک شش ماهه، یک ماهه و یک هفته ای در دسترس می باشد که با خرید از سایت مگوش magoosh در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

خرید از سایت Magoosh مگوش

آمادگی در GRE با مگوش 

در این خصوص نیز همانند دیگر آزمون هایی که مطرح شد، پکیج های آموزشی در سه بازه زمانی ارائه می شود که در خصوص آمادگی برای آزمون GRE بسیار کاربردی و موثر است. در بسته های آموزشی این آزمون، به مباحث ریاضی پرداخته شده و اطلاعات مناسب و کاربردی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آمادگی در GMAT

هنگامی که مشترک سایت مگوش هستید، می توانید بسته های آموزشی مربوط به GMAT را دریافت کرده و در مدت زمان های شش ماهه، یک ماهه و یک هفته ای از خدمات این سایت بهره مند شوید، این سایت کمک می کند تا بتوانید نمره مناسبی را در این آزمون دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعهاپلای چیست و چگونه با استاد در دانشگاه مقصد ارتباط برقرار کنید


پرداخت هزینه بسته های آموزشی مگوش

در صورتی که می خواهید از پکیج های آموزشی بسیار موثرMagoosh، استفاده کنید، لازم است که به سایت مگوش وارد شده و نوع آزمونی را که تصمیم دارید در آن شرکت کنید، انتخاب نموده و بسته های همان آزمون را خرید کنید. برای خرید از سایت مگوش Magoosh و پرداخت هزینه های آن می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 

شما می توانید پرداخت ارزی خود را برای ثبت نام و خرید بسته های آموزشی مگوش ، به کارشناسان 20پیمنت بسپارید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد