درآمد زایی از گیم چگونه است

درآمد زایی از گیم چگونه است

توسط : تیم محتوا
973

هرچه رقابت در بازی ها بیشتر شود و ناشران بیشتری به موضوع خرید کاربر بپردازند، کسب درآمد از تبلیغ در گیم ها افزایش می یابد. حال چگونه توسعه دهندگان برنامه های بازی به بهترین شکل می توانند برای کسب درآمد از این برنامه های محبوب درآمد کسب کنند و چه چیزی باید استراتژی کسب درآمد آنها را هدایت کند؟ در این جا خواهیم گفت درآمد زایی از گیم چگونه است و چطور می توانید با بازی های مختلف کسب درآمد ارزی داشته باشید. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر می توانید با کارشناسان 20پیمنت همراه باشید.

روش کسب درآمد از بازی موبایل 

نکته مهمی که می توان مطرح نمود این است که چگونه می توان از بازی موبایل خود کسب درآمد کرد. شما احتمالا با تبلیغات میان بازی ها روبرو شده اید که معمولاً به نوعی بازی تلفن همراه است و تبلیغات هر بار متفاوت است.

اما دقیقاً درآمد زایی از گیم چیست؟ امروزه بازدیدها در YouTube می توانند برای بارگذار کننده ویدیو درآمد کسب کنند. به همین دلیل جنجال های موجود در YouTube درباره کسب درآمد و ارزش پولی به عنوان موضوعی رایج در آمده است. که  بر زندگی مردم تأثیر می گذارد.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت Magoosh مگوش

اگر بازی دارید که می توانید از طریق تبلیغات از آن درآمد کسب کنید، می توانید مشارکت های ارزشمند کاربران را بدست آورید. به عبارت دیگر افرادی را که روی بازی شما کلیک کرده، مشاهده و بازی می کنند، را جذب کنید. این یک مفهوم حیاتی است. فقط به این فکر کنید که مردم چقدر وقت خود را صرف تلفن های خود می کنند. این یک فرصت عظیم برای تعامل و کسب درآمد است.

اگر می خواهید یک بازی بسازید. این ایده درست است، اما مطمئن نیستید که چگونه از آن درآمد کسب کنید. داشتن یک بازی رایگان در فروشگاه برنامه بسیار خوب است، اما شما می خواهید بازده پروژه خود را ببینید. این کسب و کار شماست، شما باید از آن مراقبت کنید.

ترافیک وب، مقدار مبلغی را در هر بار نمایش به همراه می آورد. با مشاهده صفحه، تبلیغات در صفحه به عنوان یک هزینه برای هر نمایش حساب می شوند. همچنین می توانید در سایت هایی مانند توییتر ببینید که تعداد پست های شما درگیر شده است.

درآمد زایی از گیم چگونه است

درآمدزایی از گیم 

در اینجا مدل های کلیدی کسب درآمد وجود دارد که باید هنگام درآمدزایی از بازی خود در نظر بگیرید که شامل گزینه های تبلیغاتی و پولی در برنامه هستند .

1. مدل Freemium:

در مدل freemium ، خود بازی رایگان است و از طریق خریدهای درون برنامه ای می توان به ویژگی های اضافی دسترسی داشت. خریدهای درون برنامه ای ممکن است شامل زندگی اضافی، زمان اضافی، نویسه های غیرقابل باز کردن، سطح، ارز اضافی درون برنامه یا حتی حذف کامل تبلیغات باشد. 

در قسمت تبلیغات، این مدل فرصتی عالی برای ارائه تبلیغات ویدیویی پاداش یافته به کاربرانی است که تمایلی به پرداخت هزینه ندارند. همانطور که از نامش پیداست، کاربر در ازای تماشای کامل تبلیغات انتخابی ویدیو، پاداشی در قالب ارز درون برنامه ای مانند سکه های درون بازی یا زندگی اضافی دریافت می کند و این درآمد زایی از گیم را برای شما رقم می زند.

2. مدل اشتراک :

اشتراک در برنامه خود را برای خرید در نظر بگیرید. این شکل درآمدزایی از بازی در حال تکامل است که به کاربران امکان دسترسی به بازی را با پرداخت هزینه های مکرر هفتگی، ماهانه یا سالانه می دهد. این کار به ویژه هنگامی که شما به طور مداوم ویژگی ها یا محتوای جدیدی برای رونمایی دارید، خوب کار می کند.

پیشنهاد مطالعه: شارژ برنامه ZOOM زوم

3. مدل فرمیوم و اشتراک:

گزینه دیگر برای تأمل، یک مدل اشتراک ترکیبی freemium + است که در آن کاربران با عضویت در برنامه، فرصت دریافت ارز اضافی درون برنامه مانند سکه را به صورت مکرر روزانه، هفتگی و غیره دارند. برای تأمین ارزش برای کاربر، اشتراک باید مقدار جایزه ارز درون برنامه ای را فراهم کند. بیشتر از آنچه که از طریق خریدهای یکبار مصرف درون برنامه باز می شود.

4. مدل پشتیبانی شده از تبلیغات :

در حالی که فیلم پاداش یافته برای رابط کاربر بازی کاملاً مناسب است، می توانید تبلیغات تمام صفحه بین سطح بازی یا تبلیغات بنری در رابط بازی باشید. توسعه دهندگان برنامه های بازی در مورد کسب درآمد از بازی گزینه های مختلفی دارند، به خصوص که مربوط به فرصت های تبلیغاتی درون برنامه ای است.

تبلیغات نقش فزاینده ای در درآمدزایی و کمک به درآمدزایی از گیم دارد. وقتی برای شروع تبلیغات درون بازی آماده شدید، راه حل های زیادی وجود دارد که به ناشران کمک می کند تا درآمد و کنترل تبلیغات خود را به حداکثر برسانند. 

تبلیغات درون برنامه ای و اهمیت پیش رول ها

هر وقت وارد یک بازی هیجان انگیز می شویم، پاداش روزانه سکه های طلای گرانبها دریافت می کنیم. از این موارد می توان برای خرید نیرو استفاده کرد. در ابتدا چندین سکه طلا دریافت می کنیم، اما برای دریافت سکه بیشتر خواسته می شود یک فیلم اختیاری را تماشا کنیم.

این دقیقاً همان کاری است که سازندگان اغلب گیم ها، بازی خود را برای انجام آن طراحی کرده اند. با تشویق بازیکن برای به دست آوردن مقدار بیشتری از آن ارز درون بازی، می توانند به راحتی درآمدزایی از گیم را کسب کنند. در حالی که به بازیکن نیز سود می رسانند. این قطعاً یک موقعیت برد،برد است.

یکی دیگر از روش های ارزشمند تبلیغات، پیش رول قابل رد شدن نامیده می شود. با استفاده از این سبک های تعامل، یک تبلیغ ویدیویی به پخش کننده نشان داده می شود. این تبلیغ معمولاً حدود 10 تا 15 ثانیه طول می کشد و باعث هضم بیشتر آنها برای بیننده می شود. ایده این است که توجه کاربر را به خود جلب کنید. پیش رول ها از نظر آماری سابقه خوبی در موفقیت دارند.

در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات ویدیویی، وقتی آنها قبل از فیلم ها پخش می شوند، کاربران به طور قابل توجهی آنها را به عنوان یک وقفه نمی دانند. علاوه بر این، شما می توانید پیش رول های خود را قابل رد کنید. تبلیغ حتی در ذهن کاربر همچنان به عنوان یک تعامل محسوب می شود. 

توسعه دهندگان بازی ها و برنامه ها ضمن داشتن درآمدزایی از گیم، حفظ اولویت تجربه بازیکن را در اولویت قرار داده اند. آنها این کار را با کمک شبکه های تبلیغاتی موبایل انجام می دهند.

درآمد زایی از گیم چگونه است

شبکه های تبلیغاتی موبایل

شبکه های تبلیغات موبایل بهترین راه های ممکن را برای درج تبلیغات در بازی خود بدون شکستن تجربه بازیکن به ارائه می دهند. این فوق العاده مهم است. 

Unity Ads 

Unity Ads در واقع بخشی از Unity Engine است، موتور محبوب مورد استفاده بسیاری از توسعه دهندگان بازی  به صورت مستقل و حرفه ای می باشد. فیلم پاداش یافته بیش از هر قالب تبلیغات آنلاین جذاب است. با نزدیک به 70٪ از کاربران نگرش مطلوبی به فیلم پاداش یافته نشان می دهد.

Unity نه تنها به عنوان یک موتور بازی چشمگیر هستند، بلکه توانایی بالقوه آنها برای کمک به شما در تبلیغات بازی بسیار خوب است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب Unity برای شروع کار است. 

Google AdMob 

AdMob از سال 2006 شروع به کار کرد و به غیر از گوگل در سال 2009 خریداری نشد. از آن زمان به بعد، اهمیت برنامه ها در بازی ها بیشتر شده است. این برنامه کلیدی است که این شبکه تبلیغاتی را از بقیه بسته ها جدا می کند و به پایگاه داده های بی شماری از تبلیغ کنندگان گوگل دسترسی دارد.

بیش از 1 میلیون برنامه و بازی دارای علامت تجاری AdMob هستند تا به سازندگان خود کمک کنند. از بین همه شبکه های تبلیغاتی، AdMob یکی از اولین برنامه های کاربردی موجود است.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت HULU پریمیوم

WebEye

 WebEye خود را در برخورد با تبلیغات و بازی ها برتر می داند. دسترسی بسیار گسترده آنها نشان می دهد که اگر آنها را به عنوان شبکه تبلیغات خود انتخاب کنید، ابزار بسیار خوبی در دست خواهید داشت.

Intercepted

این برنامه نه تنها به تبلیغات متعهد است بلکه به هر قیمتی از داده های شما محافظت می کند. به شما کمک می کند تا داده های خود را کنترل کنید، بهترین راه ها را هنگام استفاده از CPI انتخاب کنید و از پروژه های شما در برابر بدافزار و داده های جعلی محافظت نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، درآمد زایی از گیم ، گیم
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

آیا میتوان با ایجاد حساب پی پال از گیم های که پول میدهند پول واقعی دریافت کرد؟؟

avatar

سلام آقا امیر عزیز ، وقت بخیر - با حساب پی پال امکان پرداخت و دریافت ارزی وجود دارد. می توانید هر درامد ارزی دریافت کنید و از طریق ما می توانید درامد دلاری نقد کنید. در مورد کسب درآمد از گیم باید با گیمرهای سوال کنید. ما مشتری داشته ایم که از استریم گیمر درآمد داشته و برای آنها نقد کردیم. ارادتمند شما بیست پیمنت