خرید یوسی PUBG

خرید یوسی PUBG

توسط : تیم محتوا
1,344

برای بازی پابجی که از سوی گیمرهای زیادی محبوبیت دارد، نیاز است که اقدام به خرید یوسی PUBG نمایید. برای آن که بتوانید در این بازی زنده بمانید، به تجهیزاتی نیاز دارید که تنها راه تهیه آن ها خرید یوسی که واحد بازی پابجی است، می باشد. 

اما برای خرید یوسی PUBG می بایست از روش های پرداخت ارزی استفاده نمایید. در صورتی که برای این کار نیاز به کمک دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. با پرداخت و خرید UC این بازی محبوب، می توانید از تجهیزاتی همچون اسلحه ها استفاده کرده و به بازی هیجان انگیز خود بپردازید.

همه چیز درباره بازی پابجی 

برای بازی در پابجی لازم است که اسم پروفایل اختصاصی خود یا Player ID را ایجاد نمایید. برای این کار می توانید در صفحه Home در قسمت بالایی، این گزینه را انتخاب نموده و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید. همچنین برای شارژ کردن گیفت کارت بانجی خود می توانید گزینه ردیم Redeem را در بازی PUBG انتخاب کنید و کارت خود را شارژ نمایید. می توانید این کار را از سرویس گوگل پلی نیز انجام دهید. در صورتی که با این موضوع چندان آشنا نیستید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. 

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

همچنین برای خرید یوسی PUBG پابجی، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. UC واحد پولی است که در داخل بازی پابجی به کار گرفته می شود و به معنای Unknown Cash است. پس از آن که گیفت کارت خود را در این بازی شارژ کردید، ممکن است که لازم باشد به میزان پول خود اضافه نمایید.

با Top-UP پابجی، می توانید این کار را انجام داده و به بازی خود، مبلغی پول را اضافه نمایید.

خرید یوسی PUBG

روش خرید یوسی PUBG پابجی

همانگونه که اشاره شد می توانید برای خرید گیفت کارت پابجی و یا UC این بازی از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. برای آن که بتوانید کارت خود را شارژ نمایید، لامز است که مراحل ذیل را انجام دهید. پس از خرید یوسی PUBG و دریافت کد UC می توانید از طریق گوش همراه خود و یا رایانه، به آدرس www.pubgmobile.com/pay وارد شوید.

شما در قسمت بالای صفحه می توانید آیتم ردیم را Redeem مشاهده نمایید. سپس به صفحه بعدی منتقل می شوید که لازم است دو دسته بندی ارائه شده را تکمیل کنید.

در بخش اول لازم است که آی دی خود در بازی پانجی را وارد کنید. برای یافتن Player ID می توانید آن را یافته و در این بخش وارد کنید. از سوی دیگر لازم است در دسته بندی دوم، برای وارد کردن کد گیفت کارت خود که مربوط به UC پانجی است، اقدام کنید. در صورتی که برای خرید یوسی PUBG اقدام کرده باشید، این کد را در اختیار شما قرار خواهند داد. به خاطر داشته باشید که بهتر است این کد را به صورت COPY/PASTE انجام دهید که کمترین میزان اشتباه رخ دهد. به محض ورود کد در باز پانجی، نام شما در بازی به نمایش در می آید. در صورتی که در ورود اطلاعاتی مانند آی دی ، اشتباهی رخ دهد می توانید با انتخاب گزینه ادیت، آن را ویرایش کرده و اگر تمامی موارد وارد شده، صحیح است، گزینه تایید را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت HULU پریمیوم

تعیین تاریخ تولد در بازی پانجی 

شما لازم است پس از خرید یوسی PUBG ، برای اکانت بازی خود در بازی پانجی، تاریخ تولدی را منظور کنید. پس از انجام مراحل فوق، بازی برای دریافت تایید، از شما می خواهد این تاریخ تولد را وارد نمایید. توجه داشته باشید اگر این تاریخ را فراموش کرده اید، ابتدا در درون بازی، آن را ادیت کرده و سپس در این بخش آن را وارد کنید. 

در صورتی که برای اولین بار وارد بازی پانجی شده و ID آن را برای شارژ UC وارد کرده اید، سیستم از شما می خواهد تا قوانین شرکتی که تعهد پرداخت های این بازی را دارد، (Midasbuy) را مطالعه کرده و آن را تایید نمایید. پس از مطالعه دقیق لازم است که گزینه تایید را انتخاب کنید. 

هنگامی که این کار انجام می شود، ردیم بازی پابجی شما انجام شده و خرید یوسی PUBG شما انجام شده است و پیام شارژ با موفقیت در بازی پابجی را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای ردیم بازی خود و خرید شارژ لازم است که این مراحل را طی نمایید.

خرید یوسی PUBG

ثبت تاریخ تولد پابجی

لازم به ذکر است که در نسخه های جدیدی که از پانجی به بازار راهی شده است، روش ها و مراحل ورود تاریخ تولید دچار تغییراتی شده است که برای وارد کردن آن ها به سال میلادی باید مطابق دستورالعمل های جدید اقدام کنید. از آن جایی که برای تایید نهایی خرید یوسی PUBG به تاریخ تولد نیاز است، ورود صحیح آن برای انجام بازی در پانجی الزامی است. 

در صورتی که آن را صحیح وارد نکنید، عدم تایید را از سیستم دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید در هر ماه فقط یک بار می توانید آن را ادیت کرده و تغییر دهید. بنابراین با توجه به محدودیت هایی که این بازی برای افراد زیر هجده سال دارد، بهتر است که در زمان ورود این تاریخ، به دقت عمل کنید.

پیشنهاد مطالعهشارژ برنامه ZOOM زوم

برای تغییر تاریخ تولد خود در این بازی لازم است که ابتدا در بازی پانجی به بخش پروفایل رفته و گزینه ادیت را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه تاریخ تولید، آن را به میلادی تغییر دهید. این تاریخ تولید را به خاطر داشته باشید تا در مسیر شارژ و تایید در بازی PUBG مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت.

در صورتی که برای خرید یوسی PUBG نیاز به کمک دارید می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، یوسی PUBG ، PUBG ، بازی پابجی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد