دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

توسط : تیم محتوا
1,178

چه دلایلی باعث لیمیت شدن حساب پی پال می شود؟

یکی از کارهایی که پی پال همواره برای اطمینان از امن بودن پرداخت ها انجام می دهد این است که مرتبا همه حساب ها را مرور می کند. گاهی ممکن است محدودیت هایی در حساب PayPal شما ایجاد شود، که می تواند شما را در انجام برخی اقدامات محدود کند که از قبیل برداشت، هزینه یا دریافت پول است. محدودیت هایی برای کمک به محافظت از مشتریان و برای انجام تعهدات نظارتی وجود دارد، زیرا محافظت از حساب و پول مشتریان برای پی پال مهم است. اکنون بررسی خواهیم کرد که چه دلایلی باعث لیمیت شدن حساب پی پال می شود؟ 

بررسی دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

اگر حساب PayPal شما محدود باشد، ممکن است قادر به برداشت، ارسال یا دریافت پول نباشید. در این جا به بررسی دلایل محدود کردن حساب پی پال می پردازیم.

فعالیت مشکوک و غیرمعمول

یکی از این دلایل لیمیت شدن حساب پی پال، هنگامی است که پی پال در می یابد که شخصی بدون اطلاع شما از حساب استفاده می کند. بانک شما به ما هشدار می دهد که شخصی بدون اجازه شما از کارت اعتباری یا حساب نقدی شما استفاده کرده است و یا آن که در فعالیت های فروش شما تغییرات غیرمنتظره ای وجود دارد. تغییراتی مانند افزایش ناگهانی حجم فروش معمول. 

پیشنهاد مطالعهتفاوت وب مانی و پی پال

در چنین مواردی، برای محافظت از شما در برابر کلاهبرداری احتمالی ناشی از فعالیت غیر معمول، حساب را لیمیت کرده و تحقیق در این خصوص را انجام خواهند داد.

شما می توانید با استفاده از برخی اقدامات ساده از اطلاعات شخصی خود  در برابر انواع تقلب ها محافظت کنید. به عنوان مثال، هنگام فروش یا در پاسخ به ایمیل، جزئیات شخصی یا مالی خود را وارد نکنید و از سایت هایی که اطلاعات شخصی خود را در آنها وارد کرده اید، خارج شوید.

دلایل نظارتی برای تجارت 

در برخی از موارد به دلایل نظارتی و قانونی، حساب پی پال لیمیت می شود. به عنوان مثال، فروشندگان هند پی پال باید اطلاعات اضافی برای انجام پرداخت ها در حساب خود وارد کنند. گاهی رسیدن به یک مقدار معامله خاص در حساب شما ممکن است محدودیتی ایجاد کند، که با ارائه اطلاعات بیشتر در PayPal می توان آن را حذف نمود.

همچنین محدودیت هایی در رابطه با آنچه حساب پی پال می تواند برای پذیرش و پرداخت استفاده کند، وجود دارد. به عنوان مثال، PayPal اجازه فروش کالاهای تقلبی یا موارد ممنوع را نمی دهد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تجارت شما با خط مشی قابل قبول PayPal مطابقت دارد.

افزایش مسائل خریدار

افزایش شکایات، ادعاها و بازپرداخت ها از خریداران می تواند یکی دیگر از دلایل لیمیت شدن حساب پی پال باشد. رعایت برخی از دستورالعمل های ساده می تواند به شما در بهبود عملکرد و کاهش احتمال محدودیت کمک کند. 

ممانعت از لیمیت شدن 

به طور کلی، برای ممانعت از لیمیت شدن لازم است که کارهایی را انجام دهید. شما باید هنگام فروش، توضیحات و عکس های دقیق کالا را ارائه دهید. در مورد سیاست هایی مانند حمل و نقل و بازپرداخت استراتژی های مناسب داشته  باشید.

سفارشات را به موقع حمل کنید و محموله ها را ردیابی کنید. به سرعت به هر پیام خریداران پاسخ دهید. برای حل و فصل دوستانه هر مشکلی تلاش کنید. اطلاعات ارسال به آدرس ارائه شده را در صفحه جزئیات معامله به صورت کامل قرار دهید و برای جلوگیری از آسیب دیدن از مواد حمل و نقل با کیفیت استفاده کنید.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

لیمیت شدن حساب PayPal، به چه معناست؟

اکنون لازم است دریابید که اگر دسترسی به حساب PayPal شما محدود شده است، چه کاری باید انجام دهید. بدون هشدار قبلی، پی پال می تواند محدودیت هایی را برای حساب ها ایجاد کند. اقدامات PayPal تقریباً همیشه مبتنی بر نگرانی های مربوط به امنیت است که برای محافظت از حساب ها انجام می شود.

وقتی بدانید کدام قسمت از حساب شما توجه PayPal را جلب کرده است، می توانید به راحتی نگرانی های شرکت را برطرف کرده و مشکل را برطرف کنید.

اگر حساب PayPal شما لیمیت شده است، آنچه اتفاق می افتد این است. پی پال به شما ایمیل می دهد تا به شما اطلاع دهد تا وارد حساب پی پال خود شوید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد دلایل لیمیت شدن حساب پی پال و چگونگی حل سریع مشکل، معمولاً با ارائه اطلاعات، به مرکز حل مشکلات بروید.

پی پال هنگامی که اطلاعات را از طریق ایمیل دریافت می کند، آن ها را بررسی کرده و پاسخ خواهد داد. در صورتی که اطلاعات تایید شود، محدودیت ها برطرف خواهد شد. در برخی از مواقع با تغییر سوالات امنیتی و گذرواژه، لیمیت حساب برطرف می شود.

پیشنهاد مطالعهتغییر آدرس ایمیل پی پال

اطلاعات و اسنادی درخواستی پی پال 

در اینجا انواع اطلاعات و اسنادی که ممکن است برای بررسی دلایل لیمیت شدن حساب پی پال، از شما درخواست شود را آورده ایم. 

فاکتور تأمین کننده با اطلاعات تماس : این موضوع به پی پال کمک می کند تا منبع موجودی را تعیین کرده و تأیید کند که اقلامی را که در انبار می فروشید در اختیار دارید.

اطلاعات پرداخت : وقتی فاکتور در دسترس نباشد، اطلاعاتی همچون مورد یا خدماتی که فروخته شده است، نام خریدار و آدرس حمل و نقل و اثبات حمل و نقل برای تأیید تحویل سفارش را بررسی خواهد کرد.

اطلاعات حمل و نقل یا پیگیری : این موضوع نشان خواهد داد که سفارشات مشتری انجام می شود.

اثبات تجارت : این شواهدی از ثبت معتبر تجارت و مالکیت مشاغل را ارائه می دهد.

اثبات آدرس : ارائه صورتحساب بانکی یا قبض ارسال را باید ارائه کرد.

اثبات هویت : مواردی  مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی ارائه می شود.

تمامی موارد فوق به پی پال کمک می کند تا هویت شما را در صورت فعالیت غیرمعمول حساب تأیید کرده و آن ها را  با مقررات مطابقت دهد.

هنگامی که اطلاعات خود را ارسال کردید، به دنبال ایمیل دیگری از PayPal باشید زیرا ممکن است به جزئیات بیشتری نیاز باشد. به طور معمول اگر مورد خاصی نباشد، اطلاعات تایید شده و با رفع دلایل لیمیت شدن حساب پی پال، محدودیت ها طی دو روز کاری، برطرف خواهد شد.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

دلایل رایج لیمیت شدن حساب PayPal 

دلایل زیادی برای محدود کردن حساب شما وجود دارد که آن را برای شما لیست کرده ایم.

- شما بیش از یک حساب پی پال دارید.
- گزارش حساب پی پال شما مشکوک اعلام شده است.
- شما با شخصی که PayPal معتقد است مشکوک است معامله ای انجام داده اید.
- شما به طور تصادفی بر روی پیوندی در یک ایمیل جعلی کلیک کنید که فکر می کنید از پی پال است.
PayPal- به اطلاعات بیشتری در مورد شما نیاز دارد.
-حساب بانکی یا کارت اعتباری را ثبت نکرده اید.
- شما بیش از 2000 دلار دریافت یا ارسال کرده اید.

پیشنهاد مطالعهمقایسه پی پال و وسترن یونیون

- شما از کشوری پول دریافت کرده اید که پی پال آن را مشکوک دانسته است.
- حساب شما هک شد.
- بانک شما نشان می دهد که کارت بدهی یا اعتباری شما بدون اطلاع شما استفاده شده است.
- شما حجم بالایی از بازپرداخت دریافت کرده اید.
- شما شرایط استفاده از PayPal را نقض کرده اید. 
- اخیراً از فروش کالایی با قیمت کمتر به کالایی با قیمت بالاتر مانند جواهرات منتقل شده اید.

شما می توانید برای کسب اطلاعاتی بیشتر درباره دلایل لیمیت شدن حساب پی پال، با 20پیمنت تماس بگیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد