خرید و فروش در پی پال چگونه است

خرید و فروش در پی پال چگونه است

توسط : تیم محتوا
868

یکی از پرداخت های آنلاین شناخته شده و معتبر در سطح بین المللی ، سرویس پی پال است که با استفاده از آن می توان با روشی مطمئن و ایمن، حساب ها و هزینه های خرید خود را پرداخت کرد. این امکان وجود دارد که سایر کارت های خود از قبیل کارت بدهی، اعتباری یا حساب بانکی خود را به PayPal متصل کرده و زمان هایی که قصد دارید از حساب پی پال پرداختی را انجام دهید، انتخاب نمایید کدام کارت یا حساب شما برای پرداخت استفاده شود. حتی می توانید یکی از آن ها را تنظیم کنید تا به عنوان روش پرداخت پیش فرض عمل نماید. برای خرید و فروش با پی پال ، می توانید از خدمات 20payment بهره بگیرید. 

دریافت و پرداخت در Paypal

این امکان برای شما وجود دارد که در کنار پرداخت هزینه های خود از طریق حساب پی پال، برای دریافت پول از این سرویس نیز اقدام نمایید. هر پولی که دریافت کرده اید در حساب PayPal شما قرار دارد و می توانید هنگام پرداخت هزینه ها، با موجودی کارت های اختصاصی یا حساب بانکی شما ، از آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

همچنین می توانید پول را به یکی از حساب های بانکی یا کارت های اختصاص داده شده خود منتقل کنید. هنگام دریافت پول به حساب PayPal شما می توانید هزینه ای اعمال کنید. به عنوان مثال، اگر کالایی را در eBay می فروشید و برای خرید و فروش با پی پال اقدام می کنید.

با این حال، اغلب موارد، استفاده از حساب پی پال به صورت شخصی، برای شما کاملاً رایگان است. همچنین انتقال پول به دوستان یا خانواده از طریق حساب های PayPal رایگان می باشد، به شرط آنکه نیازی به تبدیل ارز نباشد. حساب های PayPal تجاری نیز در دسترس است که بسیاری از مشاغل را قادر می سازد پرداخت های کارت را بپذیرند. 

خرید و فروش در پی پال چگونه است

چرا از PayPal استفاده کنیم؟

با وجود تعداد بسیاری از سرویس های پرداخت اینترنتی مانند گوگل پی یا اپل پی، به دلیل وجود مزیت های بسیاری که در سرویس پی پال وجود دارد، همچنان در اولویت انتخاب بسیاری از افراد و بازرگانان می باشد. شما در پی پال ممکن است مزایایی را داشته باشید که دیگر سرویس ها در اختیار کاربرانشان قرار نمی دهند.

پی پال به عنوان یک روش پرداخت آنلاین دارای قدمت بوده و کاملاً ثابت شده است و حتی از سوی فروشندگان کوچک تر نیز پذیرفته شده است. شاید بتوانید به سادگی، درگاه پرداخت آنلاین پی پال را در سایت های بی شماری مشاهده کنید. در حال حاضر خرید و فروش با پی پال، بسیار بیشتر از گذشته انجام می شود.

ضمانت حفاظت از خریدار نیز بسیار مهم است. با پرداخت پی پال، در صورت عدم ورود کالایی که بصورت آنلاین خریداری می کنید یا با شرح فروشنده مطابقت ندارد، بازپرداخت را دریافت خواهید کرد. این امر مخصوصاً هنگام خرید اقلام در سایت های فروشگاهی آنلاین که معمولاً ضمانت فروشگاه ندارید بسیار مفید است.

به عنوان مثال، اگر بتوانید اثبات کنید که کالایی را از طریق پست ارسال کرده اید، اما خریدار ادعا می کند که آن را دریافت نکرده است، باید تمام هزینه را پرداخت کنید. این موضوع هنگام خرید و فروش با پی پال بسیار اهمیت دارد.

پیشنهاد مطالعهچگونه از هک شدن اکانت پی پال PayPal جلوگیری کنیم

دلیل دیگر استفاده از PayPal این است که دارای پوشش امنیتی بالایی است. در این سیستم شما نیازی نخواهید داشت که هر بار برای پرداخت های خود، جزئیات کارت خود را ثبت کنید. 

بعضی اوقات می توانید از پرداخت های OneTouch نیز استفاده کنید، اگر PayPal در این سرویس را برای شما فعال کند، شما را به سیستم وارد می کند و مجبور نیستید هر بار که خرید می کنید، فارغ از اینکه کدام فروشگاه است، مشخصات خود را وارد کنید و برای خرید و فروش با پی پال اقدام نمایید.

این برنامه هنگامی که روی یک سیستم رایانه ای خاص فعال باشد، تنها در همان برنامه و مرورگر در رایانه اجازه دسترسی را ایجاد می نماید. 

دریافت حساب آنلاین پی پال

ثبت نام در حساب PayPal آسان است. شما به PayPal.com رفته و دکمه ثبت نام را کلیک کنید. از شما می پرسد که آیا می خواهید برای یک حساب شخصی یا تجاری ثبت نام کنید و خارج شوید. فراموش نکنید که جزئیات کارت بانکی، اعتباری یا بدهی خود را برای تحویل بگیرید.

خرید و فروش در پی پال چگونه است

چگونه می توان با PayPal پرداخت کرد؟

شما می توانید با استفاده از برنامه های تلفن همراه و یا مرورگرها، به صورت اینترنتی ، از PayPal خود برای پرداخت هزینه های خرید و یا اشتراک ها استفاده کنید. این برنامه ها جهت دستگاه های Android و iOS  در دسترس است.

هنگام پرداخت آنلاین و خرید و فروش با پی پال، بر روی صفحه سایت، نماد پی پال را یافته و مطابق با فرامین اجرایی که روی صفحه ایجاد شده است، اقدام کنید. این کار بسیار ساده و کاربرپسند می باشد.

به لطف مشارکت های زیاد با فروشگاه ها و رستوران ها، گزینه های مختلفی در مورد نحوه پرداخت هزینه محصولات، حتی سفارش از قبل بدست می آورید. برای خرید از سایت های خارجی خرده فروشی از قبیل آمازون، ایبی، علی اکسپرس و... می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین برای افتتاح حساب پی پال و پرداخت های آنلاین ارزی خود، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعهآموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

اعتبار PayPal چیست؟

PayPal خدمات اعتباری خود را ارائه کرده است. روشی که می توانید با استفاده از PayPal هزینه اقلام را پرداخت کنید اما بعداً پول آن را پرداخت کنید. این شباهت زیادی به کارت اعتباری دارد اگرچه شما به کارت واقعی احتیاج ندارید.

در حال حاضر یک نرخ خرید متغیر 17.9 درصد در سال را دریافت می کند اما به عنوان ایجاد انگیزه خرید ، سودی بابت خرید بیش از 99 یورو برای چهار ماه اول را نخواهید داشت. بنابراین اگر برای خرید و فروش با پی پال، در آن زمان پرداخت کنید، هزینه ای بیش از قیمت خرید اصلی برای شما نخواهد داشت. برخی از فروشگاه ها هنگام پرداخت هزینه محصولات با استفاده از اعتبار PayPal معاملات ویژه ای را ارائه می دهند که بسته به خرده فروش نرخ بهره کمتری دارد.

برچسـب هـا : پی‌پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد